m_i_k Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Pojawiają mi się dwa błędy 575 - Control Difference i (nie zawsze) 519. Czasem jest tak, że samochód jeździ normalnie ale gdy np. gwałtownie przyśpieszę (do 4000 obr.) i przyhamuje i znowu chce przyśpieszyć to już wtedy jakby turbina się nie włączała. Z góry dziękuje za pomoc i czas. Wężyki wymienione, zawór n75 zamieniony z n18 (n18 kupiony jakiś czas temu nowy), n75 uszkodzony, sztanga chodzi. Logi: 003, 008, 011 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 010 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
danu44 Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Opublikowano 17 Sierpnia 2012 A mozna prosic o uzupelnienie profilu... Regulamin 8. Każdy użytkownik powinien mieć wypełniony zgodnie z prawdą profil celem ułatwienia komunikacji między użytkownikami na forum. Błedy oczywiscie kasowałes i powracają spowrotem...?
danu44 Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Tak, kasowałem i powracają. Fatalnie, bład oznacza problem z ciśnienie w kolektorze ssącym. Posprawdzałes oczywiscie wczesniej wszystkie przewody itd... i nic nie widac. Koledzy musz zobaczyc na logi... cierpliwosci.
ciahciah Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Opublikowano 17 Sierpnia 2012 odkręć dwie śrubki na klucz 10 pod gruszka by gruszka i sztanga luźno chodziła góra-dół, na włączonym silniku zacznij całą gruszką ze sztangą ruszać góra-dół i tak z 15min, potem skręć wszystko jak było i jazda pojeździć ostro na 3-4-5 opór decha max 4000obr, na 5 poza miastem ile fabryka dała itp. jak wpadnie w tryb awaryjny gaś silnik i dalej jazda, jak będzie dalej wpadał zostaje czyszczenie turbo, po tej kuracji zrób komplet logów, dynamiczne każdy osobno!
m_i_k Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Spróbuje. Mam tylko pytanie. Podczas jazdy, jak dostał muła. Po zatrzymaniu się sztanga chodziła. Więc chyba kierownice nie blokują się? Czy może być tak że kierownice są zablokowane a sztanga chodzi? Dzisiaj podczas jazdy autostradą (jak turbina pracowała) przycisnąłem gaz do dechy i... nie potrafi wyciągnąć więcej niż 180 km/h (choć wcześniej mogłem jechać 200 km/h), a silnik kręci się na max ok 4000 obr. Tak jakby turbina później już nie pompowała tyle ile potrzeba.
pikaton Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Opublikowano 19 Sierpnia 2012 prośba o analize logów jetem tu nowy i nie wiem czy dobrze zrobiłem jak nie to poprawcie mnie co jest nie tak VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
OLIVER Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Opublikowano 19 Sierpnia 2012 prośba o analize logów jetem tu nowy i nie wiem czy dobrze zrobiłem jak nie to poprawcie mnie co jest nie tak VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Kolego... Po pierwsze ...Logi są żle zrobione ...Wejdź sobie tu http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/faq-forum-diagnostyka-vag-2950/ poszukaj jak zrobić logi dla Twojego silnika i wykonaj je zgodnie z zaleceniami Następnie w tym dziale Diagnostyka VAG jest coś takiego jak - Napisz nowy temat - u góry klikasz opisujesz problem wklejasz przetworzone logi , zakładasz nowy swój wątek i cierpliwie czekasz na opinie fachowców. Ps. No i napisz o jaki silnik chodzi bo nic nie wiadomo z Twojego profilu..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się