akita Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Interesują mnie wady tego silnika i na co trzeba zwracać uwagę przy jego eksploatacji. Jeżeli ma ktoś coś ciekawego do napisania to zapraszam do dyskusji.
przemek4net Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Interesują mnie wady tego silnika i na co trzeba zwracać uwagę przy jego eksploatacji. Jeżeli ma ktoś coś ciekawego do napisania to zapraszam do dyskusji. Przed 10.2009 wszystkie 2.0tdi cr w wersji z walkami wyrównującego mają taka sama wadę jak 2.0 tdi pd walkowe( te same części/numery katalogową). Mianowicie przy 200+ tys ryzyko zniknięcia napędu pompy oleju jest wysokie
akita Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Jak sprawdzić w jakim stanie jest taka pompa? ---------- Post dopisany at 09:17 ---------- Poprzedni post napisany at 09:13 ---------- Słyszałem że silniki CR w B8 nie mają podobno już tych problemów co w starszych wersjach
sysek27 Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Skoro te z początku lat produkcji mają ten sam problem co 2.0TDI PD to wystarczy zrobić swap pompy z 1,9TDI i będzie ok?
akita Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Jaki jest koszt takiego czegoś i np jak zdiagnozować że może pompa się kończyć? No i ogólnie taki problem występuje?
przemek4net Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Skoro te z początku lat produkcji mają ten sam problem co 2.0TDI PD to wystarczy zrobić swap pompy z 1,9TDI i będzie ok? silnik 2,0TDI CR (podobnie jak silnik PD) w wiekszosci vw-pociotkow gdzie byl wkladany poprzecznie (za wyjatkami jak np passat) szedl fabrycznie bez walkow wyrownujacych (nie mam pojecia czy z pompa 1:1 jak w 1,9)... w tym, ze wg etki wal silnika oryginalnie bez walkow wyrownujacych jest inny (w sensie numeru czesci zamiennej) niz w wersji fabrycznie z walkami - moze to nic a moze to przyczyna dlaczego niektorzy pisza o "twardej pracy" po kastracji. Nie bylo silnika wkladanego wzdluznie fabrycznie bez walkow (moze silniki wkladane poprzecznie mniej przenosza drgania dlatego tak jest... a moze tylko dlatego ze to drozsze fury z silnikami wzdluznymi... kto wie) Wg etki to 19.10.2009 jest dokldana data zmiany Pozdrawiam, Przemek
akita Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2012 czy ktoś słyszał albo wie jakie te silniki mają wady? albo na co zwracać w nich uwagę?
adbur Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 czy ktoś słyszał albo wie jakie te silniki mają wady? albo na co zwracać w nich uwagę? Przemek już na forum pisał o napędzie pompy oleju(w zależności od rocznika), reszta pewnie ciężka do określenia ze względu na brak dodatkowych niemiłych przypadków na forum a4-klub.pl
wrclaguna Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Najlepiej niech sie wypowie taka osoba co siedzi w temacie ....czyli np. Musashi
akita Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2012 To czekamy na wypowiedzi:wink:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się