hooli Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Witam. Pojawiaja sie co jakis czas, szczegolnie na wolnych obrotach missfire na 2gim cylindrze, jednak tylko co jakis czas i to male wartosci, obroty lekko faluja, a wartosci wyprzedzenia zaplonu szaleja, ale mieszcza sie w widelkach, czy tak powinno byc, czy trzeba grzebac w silniku zeby cos z tym zrobic? VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
german81 Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Opublikowano 19 Sierpnia 2012 kiedy zmieniałes swiece i jesli tak to na jakie ?
hooli Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Szczerze, to wlasnie zaczynam urlop i dopiero bede mial czas zeby je sprawdzic. Auto mam niecale 2 miesiace, do swiec jeszcze nie doszedlem - wymiana na NGK PFR6Q platynowe ewentualnie? Bo wartości na vagu powinny raczej stać w miejscu, a nie skakać? Chodzi mi o zapłon. pozdrawiam -- sprawdzilem swiece - sa ta ngk pfr6q nie wygladaja tragicznie, ale tez nie za dobrze, a jesli ma to poprawic stan rzeczy to w poniedzialek je wymienie
german81 Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Opublikowano 19 Sierpnia 2012 zacznij od wymiany swiec jesli nie wiesz kiedy były wymieniane . jesli zmiana swiec nie przyniesie poprawy to tzeba bedzie pozamieniac miejscami cewki i jesli nie bedzie porawy zamien wtryskiwacze miejscami i przydało by sie zmierzyc cisnienie sprerzania
hooli Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Wiec tak... Swiece wymienione, pfrq6 V-Line i takie same siedzialy wczesniej jednak ani poprawy, ani pogorszenia. Co jakis czas wyskakiwal mi blad sondy 17521 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S1: Internal Resistance too High P1113 - 35-10 - - - Intermittent wiec zdjalem wtyczke i psiknalem troche zeby ja przeczyscic, no i sie zaczelo Poganialem auto troche i zaczelo wywalac mi bledy z uboga mieszanka, obwod sondy, brak aktywnosci sondy itp. brak mocy w gornej partii obrotow, ale nie jakis drastyczny, jednak odczuwalny. Po skasowaniu bledow 16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity P0134 - 35-10 - - - Intermittent 17521 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S1: Internal Resistance too High P1113 - 35-10 - - - Intermittent 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit P0130 - 35-10 - - - Intermittent 17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean P1136 - 35-00 - - silnik pracuje lepiej - obroty co prawda skacza jeszcze o te 40 z 760 na 800 ale juz rzadziej i nie tak raptownie, kąt zaplonu tez w miare sie uspokoil ale nadal skacze, silnik nie przenosi juz drgan na bude jak wczesniej (delikatne, ale irytujace), missfire sie nie pojawia... cewki sa sprawdzone, wtryski mysle, ze tez nie maja narazie zadnego wplywu. Zrobilem logi przed i po skasowaniu bledow zeby porownac. Sonda nie pracuje chyba tak jak powinna, bo powinna zubażać i wzbogacać mieszanke na wolnych (czy nie?), bo woltaż stoi w pewnym zakresie, przez chwile miala nawet w okolicach 0,001v i 0% korekty. Teraz wiadomo, ze dolegliwosci sa zwiazane z sondą i/lub lewym powietrzem, a idac dalej SAI i wiele innych kolejno... Jak mi auto ostygnie to jeszcze raz wypne wtyke, posprawdzam przewody i zobacze jaki bedzie efekt. Logi przed skasowaniem bledow: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM I po skasowaniu: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Proszę o podpowiedz, bo pewnie myle sie w wielu kwestiach. ---------- Post dopisany 22-08-2012 at 13:51 ---------- Poprzedni post napisany 21-08-2012 at 17:16 ---------- teraz auto juz w ogole nie jedzie, ciezko 40km/h uzyskac, obroty faluja... przed zdjeciem wtyczki od sondy bylo w miare, jedynie blad z rezystancja wyskakiwal, a teraz wszystkie inne mozliwe z sonda, paranoja no... ---------- Post dopisany at 20:34 ---------- Poprzedni post napisany at 13:51 ---------- Wymienilem sonde (uzywka co prawda) i nie zapeszyc jest OK, stara pod koniec nie reagowala na nic, napiecie bylo +1v i to wszystko... nowa wydaje mi sie, ze pracuje prawidlowo... do sprawdzenia jeszcze i tak szczelnosc dolotu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się