Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[b5 AHU] by Wajsik nowe koło po cygańsku :)


Wajsik86

Rekomendowane odpowiedzi

IMG_1126_zps8f52cc39.jpg IMG_1140_zps86868fd1.jpg

MODEL:Audi A4 B5 po pierwszym lifcie

SILNIK:1.9 AHU

MOC: było 90 jest trochę więcej

MODY POD MASKA:pompa hybryda 11mm,wtryski 210,program by Marcinas

ZAWIESZENIE:gwint Bilstein b16, rozpórki góra+dół

UKLAD HAMULCOWY:przód 312,tył seria

KOLA:

-zima jakieś 16 z vw

-lato MAM MT1 19x8,5 215/35/19

NADWOZIE:

- przednie reflektory i kierunki S4 + ksenon 4300k

- boczne kierunki białe

WNETRZE:

- wskaźnik doładowania

- climatronic,przednie szyby w prądzie,lusterka el

- kierownica z tt scieta w alcantarze i gała w skórze

- roleta tylnej szyby

AUDIO:

- radio audi concert I + zmieniarka

Zmiany przeprowadzone:

- wszystko co nie wyszło z fabryki

Plany:

koło i gleba,trochę mocy i coś wygodnego do siedzenia

Edytowane przez Wajsik86
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładna seria :thumbup1: patrząc na Passka to widać że Audi nie będzie miało źle u Ciebie! Niech dobrze służy :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto kupiłem z myślą o kolejnym projekcie,w miarę możliwości z czasem pojawi się airride i koło:wink: jednak na początek ogarnięcie mechaniki bo to dla mnie podstawa i priorytet

coś bedziesz modził w silniku:eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za pozytywne opinie:wink: Co mnie czeka w najbliższym czasie to zwalenie przodu i kompleksowo wymiana czego będzie trzeba,rozrząd osprzęt itp. Lakier prosi się o polerkę więc i ją z czasem ogarnę.Co do silnika to na pewno będę dłubał,zaczniemy od tłoczka 11mm z renówki.Ale nie lubię gdybać,więc wszystko wyjdzie w praniu:smiley:

W oczekiwaniu na polskie blachy...

20120818180.jpg

Pierwszy zakup kpl filtrów Purfluxa

20120821182.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Był golfik,stare czasy,ale nadal jeździ i całkiem dobrze się trzyma:wink:

Wczoraj odwiedziłem kumpla,wymieniliśmy filtra paliwa na Purfluxa,podłączony do kompa i wyszło takie coś...

20120824183.jpg

Wartość ok 30-32,zdjęta obudowa rozrządu i ustawienie kąta wtrysku na zalecane 40 od razu zaczął ładniej chodzić:smiley:

Przy okazji dawka na pompie zwiększona do 3-3,2 żeby troszkę lepiej się zbierał.

Zdemontowałem też telefon który był w samochodzie bo był mi zbędny:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok 130zł już z pokrywką na aku,tylko jeszcze tego nie spasowałem.

Wczoraj a4 dostała:

Rozrząd Ina+Dayco, napinacz osprzętu Ina, napinacz klimy Ina, koło na wisco OE, pompa wody Graf, termostat Wahler, koło pasowe Maxgear-sprawdzone,że chińczyk daje radę:wink:, oba paski osprzętu Dayco, uszczelka kapy Reinz, filtr oleju Purflux całość zalana nowym chłodniczym i olejem Castrol 10w60.

Pierwszy raz rozbierałem przód i stwierdzam po wcześniejszych przygodach z poprzecznymi motorami,że audi miało dobry pomysł:wink:

edit.13.09

Wreszcie było troche czasu zmieniony został tłokorozdzielacz na 11mm.Przy okazji wyciągania pompy wpadł nowy przewód odpowietrzenia skrzyni korbowej ale już jednoczęściowy.

Całe auto zrobione glinką(na poziomych płaszczyznach syf straszny) tylko nie ma czasu na wosk:facepalm:

edit.18.09

Odebrałem od tapicera kierownice w skórze,przy okazji ogarnął mi też mieszek i gałkę.Od razu lepiej się jeździ:wink:

Znalazłem chwile czasu całe auto przeleciałem odkurzaczem,umyłem i położyłem pierwszą warstwę wosku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prezent na święta sobie zrobiłem FK Higsport:naughty:

fkhigsport.jpg

Wizualnie póki co się nic nie zmienia,mechanicznie wsadziliśmy wtryski 210 i były testy na innym nastawniku który rozpędzał audi od 0-100 w 9,4s ale to temat jeszcze do ogarnięcia bo bardzo mało informacji jest na ten temat i wszystko robimy metodą prób i błędów.

Co do podszybia na razie temat odpuściłem po a4 po drugim lifcie zmieniło trochę układ podszybia i trzeba trochę porezać,żeby to weszło,nie mam numerów ale jak znajdę to wrzuce:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co ma Ci nastawinik pomóc w tym wszystkim? tam raczej nic nie ukręcisz poza wyczyszczeniem, choć wątpie by był zasyfiony jak widziałem swój po sporym przebiegu, nie bardzo było co tam czyścić:whistling: ingerencja w pompe a nie w nastawnik daje efekty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie też nie ma specjalnie co czyścić.Temat pompy już prawie wyczerpany.

A zmieniałeś nastawnik? dał spory przyrost momentu od dołu,większa dawka bo przy 1.7mg na jałowym sie dławił i dymił a na ori nastawniku chodzi normalnie,dużo lepsza reakcja na gaz.Ale są też minusy pogorszyła się góra i powyżej 3tys miałem wrażenie,że kąt wtrysku się przestawia dlatego wróciłem do ori.Dla tłoczka kupiłem pompę od renówki i ona też przy okazji posłużyła jako dawca nastawnika po prze lutowaniu wtyczek bo francuz ma okrągłą.Jak mi ktoś rozszyfruje logi to zrobię na jednym i na drugim nastawniku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmieniałem nastawnik ustawiłem parametry jakie na forum polecają(kąt i dawka paliwa) i tyle z nastawnikiem roboty:whistling: poprawiło sie palenie na zimnym i praca silnika ze wzgledu na zmienioną dawke, reszte zrobił tłoczek i program:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cała pompa poszła z sharana 110km, mój nastwanik był j**niety, pompa poszła na przeróbke a nastawnik przełożyłem z niej bez zmian

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...