Wajsik86 0 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 (edytowane) MODEL:Audi A4 B5 po pierwszym lifcie SILNIK:1.9 AHU MOC: było 90 jest trochę więcej MODY POD MASKA:pompa hybryda 11mm,wtryski 210,program by Marcinas ZAWIESZENIE:gwint Bilstein b16, rozpórki góra+dół UKLAD HAMULCOWY:przód 312,tył seria KOLA: -zima jakieś 16 z vw -lato MAM MT1 19x8,5 215/35/19 NADWOZIE: - przednie reflektory i kierunki S4 + ksenon 4300k - boczne kierunki białe WNETRZE: - wskaźnik doładowania - climatronic,przednie szyby w prądzie,lusterka el - kierownica z tt scieta w alcantarze i gała w skórze - roleta tylnej szyby AUDIO: - radio audi concert I + zmieniarka Zmiany przeprowadzone: - wszystko co nie wyszło z fabryki Plany: koło i gleba,trochę mocy i coś wygodnego do siedzenia Edytowane 31 Sierpnia 2016 przez Wajsik86 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radimm 14 Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Ładna seria patrząc na Passka to widać że Audi nie będzie miało źle u Ciebie! Niech dobrze służy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Auto kupiłem z myślą o kolejnym projekcie,w miarę możliwości z czasem pojawi się airride i koło jednak na początek ogarnięcie mechaniki bo to dla mnie podstawa i priorytet coś bedziesz modził w silniku:eusathink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klajtekkk21 0 Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Siemka, Ladna audica, jak pojdziesz w tym samym kierunku co z Passkiem, to bedzie gitara:naughty: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wajsik86 0 Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Dzięki za pozytywne opinie:wink: Co mnie czeka w najbliższym czasie to zwalenie przodu i kompleksowo wymiana czego będzie trzeba,rozrząd osprzęt itp. Lakier prosi się o polerkę więc i ją z czasem ogarnę.Co do silnika to na pewno będę dłubał,zaczniemy od tłoczka 11mm z renówki.Ale nie lubię gdybać,więc wszystko wyjdzie w praniu:smiley: W oczekiwaniu na polskie blachy... Pierwszy zakup kpl filtrów Purfluxa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miedzikos 0 Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Wajsik no no pamietam jeszcze za gofra, na glebe z dziadem i jedziemy z koksem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wajsik86 0 Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Był golfik,stare czasy,ale nadal jeździ i całkiem dobrze się trzyma:wink: Wczoraj odwiedziłem kumpla,wymieniliśmy filtra paliwa na Purfluxa,podłączony do kompa i wyszło takie coś... Wartość ok 30-32,zdjęta obudowa rozrządu i ustawienie kąta wtrysku na zalecane 40 od razu zaczął ładniej chodzić Przy okazji dawka na pompie zwiększona do 3-3,2 żeby troszkę lepiej się zbierał. Zdemontowałem też telefon który był w samochodzie bo był mi zbędny:decayed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorzmen 1 Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2012 wartość nastaw 49-52 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wajsik86 0 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Dotarła z ASO poliftowa nakładka na podszybie,zaślepka aku i zaślepka na śruby pokrywy:banan: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiterA4 5 Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Jaki koszt ori czesci?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wajsik86 0 Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Ok 130zł już z pokrywką na aku,tylko jeszcze tego nie spasowałem. Wczoraj a4 dostała: Rozrząd Ina+Dayco, napinacz osprzętu Ina, napinacz klimy Ina, koło na wisco OE, pompa wody Graf, termostat Wahler, koło pasowe Maxgear-sprawdzone,że chińczyk daje radę, oba paski osprzętu Dayco, uszczelka kapy Reinz, filtr oleju Purflux całość zalana nowym chłodniczym i olejem Castrol 10w60. Pierwszy raz rozbierałem przód i stwierdzam po wcześniejszych przygodach z poprzecznymi motorami,że audi miało dobry pomysł edit.13.09 Wreszcie było troche czasu zmieniony został tłokorozdzielacz na 11mm.Przy okazji wyciągania pompy wpadł nowy przewód odpowietrzenia skrzyni korbowej ale już jednoczęściowy. Całe auto zrobione glinką(na poziomych płaszczyznach syf straszny) tylko nie ma czasu na wosk:facepalm: edit.18.09 Odebrałem od tapicera kierownice w skórze,przy okazji ogarnął mi też mieszek i gałkę.Od razu lepiej się jeździ:wink: Znalazłem chwile czasu całe auto przeleciałem odkurzaczem,umyłem i położyłem pierwszą warstwę wosku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sbenios 0 Opublikowano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 Kolejne mody jakieś są? Możesz dać numer tego podszybia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a4-freunde 2 Opublikowano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 fajna sprawa te podszybie i nie drogo:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michu93 0 Opublikowano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 też jestem ciekaw jak tam działasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wajsik86 0 Opublikowano 12 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 Prezent na święta sobie zrobiłem FK Higsport:naughty: Wizualnie póki co się nic nie zmienia,mechanicznie wsadziliśmy wtryski 210 i były testy na innym nastawniku który rozpędzał audi od 0-100 w 9,4s ale to temat jeszcze do ogarnięcia bo bardzo mało informacji jest na ten temat i wszystko robimy metodą prób i błędów. Co do podszybia na razie temat odpuściłem po a4 po drugim lifcie zmieniło trochę układ podszybia i trzeba trochę porezać,żeby to weszło,nie mam numerów ale jak znajdę to wrzuce:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 12 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 A co ma Ci nastawinik pomóc w tym wszystkim? tam raczej nic nie ukręcisz poza wyczyszczeniem, choć wątpie by był zasyfiony jak widziałem swój po sporym przebiegu, nie bardzo było co tam czyścić ingerencja w pompe a nie w nastawnik daje efekty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wajsik86 0 Opublikowano 12 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 u mnie też nie ma specjalnie co czyścić.Temat pompy już prawie wyczerpany. A zmieniałeś nastawnik? dał spory przyrost momentu od dołu,większa dawka bo przy 1.7mg na jałowym sie dławił i dymił a na ori nastawniku chodzi normalnie,dużo lepsza reakcja na gaz.Ale są też minusy pogorszyła się góra i powyżej 3tys miałem wrażenie,że kąt wtrysku się przestawia dlatego wróciłem do ori.Dla tłoczka kupiłem pompę od renówki i ona też przy okazji posłużyła jako dawca nastawnika po prze lutowaniu wtyczek bo francuz ma okrągłą.Jak mi ktoś rozszyfruje logi to zrobię na jednym i na drugim nastawniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 12 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 Zmieniałem nastawnik ustawiłem parametry jakie na forum polecają(kąt i dawka paliwa) i tyle z nastawnikiem roboty:whistling: poprawiło sie palenie na zimnym i praca silnika ze wzgledu na zmienioną dawke, reszte zrobił tłoczek i program:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wajsik86 0 Opublikowano 12 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 od czego dałeś nastawnik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 12 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 cała pompa poszła z sharana 110km, mój nastwanik był j**niety, pompa poszła na przeróbke a nastawnik przełożyłem z niej bez zmian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się