Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Silnik AMB.. Jaka turbosprężarka?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Z góry przepraszam jeśli nie w tym dziale co potrzeba, ale jestem tutaj nowy i dopiero zaczynam przygodę na tym forum. Jak by co to proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu. Mimo iż mam autko dopiero od miesiąca to do wymiany jest już turbina. I w związku z tym mam prośbę o pomoc w wyborze odpowiedniej turbosprężarki do mojego autka? Czy ktoś wie, jaka powinna być tam zamontowana? Silnik 1.8T AMB 170 koni...z góry dziękuje za odpowiedz.

Opublikowano

na Twoim miejscu załozyłbym K03S, turbo jest wieksze

i mozna zrobic na nim dobry program

jak chcesz nowe to takie same jak masz u siebie

nr znajdziesz na tabliczce znamionowej

058 145 703 N (NX)

co sie dzieje z autem ???

Opublikowano

Właśnie oddałem stare do regeneracji, dymił na biało z wydechu i okolic turbiny jak się rozgrzał do tego turbina puszczała olej, był aż w dolocie. Po ogledzinach w CarTur w bydgoszczy okazało się ze cały środek jest do wymiany, do tego po wyczyszczeniu doszła popękana obudowa... tak więc nie ma sensu regeneracji...a właśnie nie wpadłem na pomysł żeby spisać nr. Wiem że na pewno było K03-05...i coś tam dalej... I teraz szukam jakiegoś Turbo do założenia. Lepiej kupić niby nowe za jakieś 1950 zł czy używane? Na allegro znalazłem takie między innymi Turbina Audi A4 B6 AMB 1.8 Turbo 170 KM (2539664178) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. i jeszcze jedna TURBO K03/K04 VW, AUDI 1.8 T+wtryski (2563090779) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. ktoś coś może napisać na temat tych turbin?

Opublikowano

jak masz dojście to kupuj nową

sprawdz dokładnie przepływ przewodu zasilajacego turbo w olej

na jakim oleju jezdzisz ?

Opublikowano

Castrol 5W40...Tzn niby "nowa" ;) a z tego co wiem to podobno takich prawdziwych nowych u nas nie można kupić. i jaka by pasowała tam najbardziej? tak żeby nic nie przerabiać?

Opublikowano
Opublikowano

Czyli nie warto kupować używanej?ok..tak myślałem nad tą K03s..w takim razie dzięki za informację. a na co jeszcze by trzeba uważać przy montażu? na pewno wyczyścić wszystkie przewody dokładnie,a coś poza tym?

Opublikowano

zalac dobrym olejem przed odpaleniem

castrol sobie odpuśc

Opublikowano

Kupiłeś już nowe turbo? Pytam bo sam szukam. Może razem gdzies zamowimy to bedzie taniej?

Opublikowano
castrol sobie odpuśc

:facepalm: bez komentarza

Opublikowano

Czy ta pierwsza to jest na bank k03s ?

Opublikowano

Czy ta pierwsza to jest na bank k03s ?

Zwykłe k03-029

K03s ma końcówke 073 chyba :decayed:

Opublikowano

Turbo nowe założone dnia dzisiejszego :) nowe mają w CarTur w Bydgoszczy za 1960zł...:) a jesli chodzi o regenerowane to po 1600zł w Inter Cars,a po oddaniu starej turbiny zwracają prawie 400zł ;) Jeśli chodzi o turbo do AMB to K03-005, lub 029 pasuje

---------- Post dopisany at 21:27 ---------- Poprzedni post napisany at 16:47 ----------

Niestety odczuwalny jest spadek mocy :( będę musiał zobaczyć co za błędy mi pokaże

Opublikowano

sprawdziłes szczelność dolotu ?

w jakim stanie DV-ka ?

Opublikowano

hmm..a możesz wyjaśnić o co chodzi z tym DV?? jestem tutaj nowy i dopiero się ucze ;) a dolot jest szczelny...wywaliło mi błędy z katalizatora ( coś o mieszance spalin) i zawór ciśnienia doładowania ( odcięcie)

Opublikowano

Czy turbo od S4 B5 podejdzie do AMB 170KM?

---------- Post dopisany at 20:19 ---------- Poprzedni post napisany at 09:12 ----------

Wsadziłeś u sibie konkretnie jaki model? Jak widać poniżej są różniec pomiędzy 005 i 029.

Look at the fin/specs of the turbo. The USDM K03S is a K03-029 which is still a 12 fin design.

K03-005 aka K03 Specs:

Compressor: 36/50

Turbine: 36/45

K03-029 aka K03S Specs:

Compressor:36/50

Turbine: 40/45

K04-015 Specs:

Compressor: 38/51

Turbine: 42/46

K03-073 Specs:

Compressor: 38/51

Turbine: 40/45

the only difference between the K04 and the K03-073 is the turbine size by a little bit.

All the info I just listed can be found on FrankenTurbo's website.

---------- Post dopisany 31-08-2012 at 19:23 ---------- Poprzedni post napisany 30-08-2012 at 20:19 ----------

Pytanie:

058 145 703 J i 058 145 703 N. Czy te 2 turbiny sie roznia czyms od siebie?

Opublikowano

Turbo od S4 B5 nie podejdzie,

K03 z końcówką J i N są takie same

Opublikowano

Tak mi powiedzieli w CarTur w Bydgoszczy, że ta 005 i 029 pasują do tego silnika AMB 170KM.. Ja kupiłem 005, taka jak była założona stara;) Problem z brakiem mocy rozwiązany- pęknięty przewód idący od zaworu N75, obcięty urwany kawałek, założony od nowa..i śmiga jak trzeba :)

Opublikowano

Ale czy przypadkiem ta 005 nie jest za mala i nie bedzie pracowala na granicy bo 150 a 170 to jednak roznica. Dodatkowo po programie to pewnie tez szalu nie bedzie.

Co myślicie o tym?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...