pscu Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Witam, Raz na tydzien mam problem z odpaleniem auta. Objawia się to tak, że auto najcześciej odpala, ale zaraz obroty spadają i auto gaśnie. Potem nie chce odpalić. Zauważyłem, że jak dłuzej pokręce (tj. około minuty) to zaczyna odpalać, dodam troche gazu i odpali. Za autem czarny dym. Potem wszystko działa OK aż do następnego razu. 8 na 10 przypadków nieodpalenia było po deszczu - w tym dzisiejszy (padało w nocy). Zdarzyło się jednak, że w/w sytuacja była w słoneczny dzień, który nie był poprzedzony deszczem. Jak pytałem w jednym zakładzie to gość (wydawało mi się, że nie jest przekonany do tego co sam mówi) powiedział, że to może być problem EGR-a. Fakt, z mojego EGR-a pluje olej, ale czy to aby na pewno jest ze sobą powiązane? Podpinałem się do VAG-a po tym zdarzeniu, jak już auto normalnie funkcjonowało i nie stwierdzono błędów. Proszę o pomoc
raffik Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Popatrz jeszcze bardziej szczegółowo na VAGu pod kontem EGR-a.Sprawdź też uszczelnienie komputera,jak pod pokrywę komputera przedostaje się wilgoć to tak się auto zachowuje.Jak od przodu podniesiesz maskę,to na podszybiu po prawej stronie... Pozdrawiam!
pscu Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Od uszczelnienia zacząłem. Dodałem dodatkowe gumy aby "dociskały" obudowę ale jak widać to nie pomogło
Rafi78 Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Opublikowano 24 Sierpnia 2012 posprawdzaj czy odpływy są drożne potem sprawdź szczelność obudowy ECU wyciągnij i wysusz z resztek wilgoci:wink:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się