bartek723 Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Jakieś 30 tyś km miałem robione wszystko rozrząd kompletny nowa wiskoza i łożysko napinacze wszystkie itp nie ruszałem tylko pompy wspomagania. Trzaski zaczęły się 3 dni temu tak po prostu odpaliłem auto i coś się dzieje samochód stał 2 dni w garażu myślałem że to alternator rozebrałem założyłem łożyska nowe i dalej to samo. Byłem u mechanika ale nie może też stwierdzić co to a dzieje się to tylko po postoju jak zimny potem jest cicho na filmiku słychać jak to zanika POMOCY bo nie wiem gdzie szukać przyczyny :co: WRZUTA - A4 1,9TDI ---------- Post dopisany at 17:58 ---------- Poprzedni post napisany at 17:46 ---------- Zapomniałem dodać auto jeździ bardzo dobrze kopa ma nie kopci itp 180 poleci bez problemu a na vagu zero błędów. Coś się wysrywa ale nie wiem co kurde
elafel Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Jakieś 30 tyś km miałem robione wszystko rozrząd kompletny nowa wiskoza i łożysko napinacze wszystkie itp nie ruszałem tylko pompy wspomagania. Trzaski zaczęły się 3 dni temu tak po prostu odpaliłem auto i coś się dzieje samochód stał 2 dni w garażu myślałem że to alternator rozebrałem założyłem łożyska nowe i dalej to samo. Byłem u mechanika ale nie może też stwierdzić co to a dzieje się to tylko po postoju jak zimny potem jest cicho na filmiku słychać jak to zanika POMOCY bo nie wiem gdzie szukać przyczyny :co: WRZUTA - A4 1,9TDI---------- Post dopisany at 17:58 ---------- Poprzedni post napisany at 17:46 ---------- Zapomniałem dodać auto jeździ bardzo dobrze kopa ma nie kopci itp 180 poleci bez problemu a na vagu zero błędów. Coś się wysrywa ale nie wiem co kurde Sprawdz\sprzęgło alternatora objawy .nieregularne trzaski na wolnych obrotach ,przy kreceniu kierownica sie nasilaja
bartek723 Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2012 no niby przy wymianie łożysk alternatora mechanik je oglądał mówił że jest ok ale nie wiem sam
cowboy1 Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Zrzuc pasek wieloklinowy na zimnym i odpal na chwile,bedziesz wiedział gdzie szukac.
bartek723 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Byłem na kolejnej próbie postawienia diagnozy inny mechanik powiedział że to trzeszczy napinacz paska klinowego ale jakoś nie chce mi się w to wierzyć. Czy jest to możliwe ?? Ja obstawiam to sprzęgiełko lub łożysko wiskozy które było zakładane nowe febi 25tyś km temu.
damian81Z Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Byłem na kolejnej próbie postawienia diagnozy inny mechanik powiedział że to trzeszczy napinacz paska klinowego ale jakoś nie chce mi się w to wierzyć. Czy jest to możliwe ?? Ja obstawiam to sprzęgiełko lub łożysko wiskozy które było zakładane nowe febi 25tyś km temu. masz klime?, u mnie tak rzeziło łozysko napinacza paska z klimy, juz szukalem kompresora klimy bo myslalem ze pada, tak jak kolega wyzej napisał zrzuc pasek odpal na chwile i sprawdz czy dzwiek jest, a jak juz zrzucisz pasek to mozesz posprawdzac luzy
Chadury89 Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Ja ostatnio wymienialem sprzegielko alternatora, ale po rozebraniu okazalo sie ze to nie sprzegielkio rzezilo tylko szczotki w alternatorze, ale i tak wymienilem sprzegielko na nowe, przy okazji paski.
andrzejd1312 Opublikowano 9 Marca 2013 Opublikowano 9 Marca 2013 sprzęgło alternatora miałem to samo.
matyss___ Opublikowano 9 Marca 2013 Opublikowano 9 Marca 2013 u mnie tak rzeziło łozysko napinacza paska z klimy jak u kolegi wyżej...napinacz paska klinowego inny wydaje dźwiek bardziej "ćwierkanie"
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się