Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów - Nowy nabytek - CZASAMI DELIKATNIE SZARPIE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich Kolegów.

Bardzo proszę o analizę logów 2.0 tdi BPW przebieg 176tys. Auto kupiłem jakieś dwa tygodnie temu i wydaje się być wszystko ok tylko czasami podczas jazdy zdarza się, że silnik delikatnie przerwie tzn. szrpnie i czasami delikatnie zabuja na wolnych obrotach ;-( FILTR paliwa wymieniony.

DYNAMICZNE :

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

STATYCZNE :

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

BS :

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Bardzo proszę o pomoc i dziękuję ;)

Opublikowano

termostat do wymiany bo silnik jest nie dogrzany i cisnienie doładowania pozostawia wiele dorzyczenia i masz nieszczelnosc miedzy turbina a kolektorem .

Opublikowano

Termostat? Niby trzyma 90 na szafie. A z tym ciśnieniem to coś poważnego? I ta nieszczelność jest tam jakaś podkładka czy jak???

Opublikowano

na szafie 90 st jest pokazywane jak w zeczywistosci temperatura jest 75-105 st .temperatura otwarcia termostatu to 87 st zobacz ze u ciebie ta temperatura nie została osiagnieta a w próbie dynamicznej doskonale widaz ze termostat sie otworzył przy 84 st . doładowanie zno osiaga wartosc zadana i po wartosciach z bloku 3 jestem przekonany ze masz nieszczelnosc miedzy turbo a kolektorem ssacym . sparawdz cały układ czy nie ma na przewodach i ich łaczeniach i IC olejistych wycieków .jesli znajdziesz takie miejsca sa to miejsa gdzie cisnienie ucieka .

Opublikowano

Dziękuję kolego german81 za jakieś wskazówki. Czyli wymiana termostatu i będzie trzeba oblukać te miejsca o których piszesz.

A czy to chwilowe przerywanie silnika może być spowodowane tymi nieszczelnościami ???

Opublikowano

To, ze buja czasem na wolnych obrotach to normalka w tych silnikach:wink:

Opublikowano

tak moze byc to spowodowane nieszczelnosciami lub przycinajaca sie geometria w turbinie .

Opublikowano

Odczytaj błędy.

Wiadomo Ci coś jakoby ta fura byla po chiptunningu ? Bo na moje bryszczate oko to jest.... i ten program to jest taki sobie.

Mam nadzieje ze nasi forumowi czips masterzy to potwierdzą albo niech zaprzeczą.

Co do samych logów... oprócz zasyfionej zmiennej geometrii i kulawego termostatu... nie widac nic złego.

Opublikowano
Odczytaj błędy.

Wiadomo Ci coś jakoby ta fura byla po chiptunningu ? Bo na moje bryszczate oko to jest.... i ten program to jest taki sobie.

No jest i niestety takiej sobie

Opublikowano

O zmianie programu nic mi nie wiadomo. Furka jedzie jak normalne 2.0 tdi 140KM. Nie czuć żadnego programu.

Czyli koledzy czego się czepić w końcu? Na pewno wymiana termostatu i zasyfione łopatki turbawki???

A wtryski jak wyglądają??? Pożyją jeszcze trochę???

Opublikowano

No nie czuc bo ten "program".... niskich lotów. Nie ulega wątpliwosci, ze ktos juz grzebal w sterowniku.

Opublikowano

Dzięki koledzy za wypowiedzenie się w temacie i pomoc.

Podsumowując:

* wymiana termostatu

* czyszczenie suszarki

* ewentualnie zmiana programu u kogoś kto się zna na rzeczy ( EcuProject ) ............

---------- Post dopisany 21-10-2012 at 22:49 ---------- Poprzedni post napisany 29-08-2012 at 16:19 ----------

Koledzy mam jeszcze takie pytanie w jakim stanie są mniej więcej wtryski i jakim stanie jest rozrząd. Czy należy go już zmienić czy mogę jeszcze trochę pojeździć. Z góry wielkie dzięki :hi:

Opublikowano

A kiedy rozrząd byl zmieniany ?

Pokaz logi statyczne na max nagrzanym silniku... 001,004,007,013,018,023...

Opublikowano

Przemik właśnie na rozrządzie jest niby zrobione niecałe 60tys km. Auto sprowadzone z niemcowni (tak wiem rozrząd to podstawa żeby zmienić ale w chwili obecnej ważniejsze wydatki)

A co do logów można odnieść się do tych upppp. Wiem silnik był niedogrzany ale w chwili obecnej nie mam lapka żeby zrobić nowe logi.

---------- Post dopisany 09-03-2013 at 18:17 ---------- Poprzedni post napisany 22-10-2012 at 17:38 ----------

Witam ponownie Kolegów :hi:

Długo dochodziłem co może być przyczyną niedomagania autka (częściowo z braku czasu). Dziś jestem już pewny, że całą winę ponosi dpf. Mianowicie poziom napełnienia filtra popiołem (nie mylić z %zapełnienia) w przypadku 60g kwalifikuje go do wymiany. Po sprawdzeniu u mnie wynosi 130g czyli jest totalnie zabity. Będę go wywalał.

Dodatkowo okazało się iż w samochodzie jest prawdopodobnie zamontowany box- jak zauważył kolega przemik ( przez poprzedniego właściciela, auto sprowadzone z DE). Nigdzie go nie widać. Ale podejrzewam, że jest w skrzynce na ECU na podszybiu. Jak bd miał chwilę to się tam dostanę i obczaję

Dla potomnych mogę powiedzieć z własnego doświadczenia gdy będziecie mieć podobne problemy z autkiem a macie dpf w pierwszej kolejności dobrze go zdiagnozujcie bo warto ( mój wypalał się normalnie co ok. 500km ale jest totalnie zabity, zero błędów w sterowniku). Ja poszedłem inna drogą na początku i nic to nie dało tylko straciłem swój czas. Chodzi mi np. wymontowanie suszarki i jej czyszczenie...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...