the_troll Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Witam. Problem polega na tym iż podczas gwałtownego przyspieszania, czasami przy obrotach poniżej 2000, i zawsze przy jeździe powyżej 130km/h odczuwam dziwne szarpnięcia. Gdy problem się pojawi po zatrzymaniu się silnik nie równo pracuje i trzęsie "budą". Gdy zgaszę auto i chwilę odczekam wszystko wraca do normy o ile nie przycisnę za mocno. Czy ktoś przerabiał ten problem?
IDUAL Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Zrób logi i wklej do diagnostyki vag tak to raczej nikt nie bedzie zgadywał co może być. Możeliwe że coś z układem paliwowym. ale najlepiej zrób logi.
VeilSide Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Opublikowano 30 Sierpnia 2012 filtr paliwa kiedy był wymieniany ? tak jak kolega napisal , zrób logi kompletne ( nie zapomnij o grupach 013 i 023 ) i sie zobaczy co jest... pozdrawiam
piness Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Pachnie pompowtryskiwaczami zrób logi
Musashi Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Opublikowano 31 Sierpnia 2012 zrob logi, ale oprocz 013 i 023, statycznych, rowniez 003, 004, 011, 008 dynamiczne i statyczne.
the_troll Opublikowano 2 Września 2012 Autor Opublikowano 2 Września 2012 Dziś zrobiłem statyczne mam nadzieję że dobrze bo to było po raz pierwszy VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Musashi Opublikowano 3 Września 2012 Opublikowano 3 Września 2012 niektore logi sa niepotrzebne. Ale wykonane prawidlowo. brakuje BS 003 i 011 i dynamicznych 011, 008, 003,
the_troll Opublikowano 5 Września 2012 Autor Opublikowano 5 Września 2012 Dynamiczne VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
machina Opublikowano 5 Września 2012 Opublikowano 5 Września 2012 Zapieczone kierownice w turbinie. Turbina na stół. Nie powinieneś jeździć z takim przeładowaniem, może paść turbina, może uszkodzić elementy dolotu etc. Zrób jeszcze 013,018 podczas gwałtownego przyśpieszania, oraz wtedy gdy trzęsie budą to upewnimy się czy podczas próby dynamicznej pompki zachowują się prawidłowo. Temperatura 81 stopni również nie jest prawidłową, no chyba że auto nie było jeszcze rozgrzane, termostat kończy żywot i w zimę to odczujesz. A tak na marginesie to nieodpowiedni dział na analizę logów:wink:
the_troll Opublikowano 17 Września 2012 Autor Opublikowano 17 Września 2012 Na diagnostyce też wrzuciłem temat ---------- Post dopisany at 21:27 ---------- Poprzedni post napisany at 21:26 ---------- Auto było rozgrzane tj. na blacie 90 cały czas ---------- Post dopisany 17-09-2012 at 21:38 ---------- Poprzedni post napisany 05-09-2012 at 21:27 ---------- Po wymianie pompowtrysku nr 3 wszystko gra..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się