Skocz do zawartości
IGNOROWANY

interpretacja logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich mam prośbę odnośnie analizy logów w moim b7 ogólnie auto ma moc itp nie żre oleju ale puszcza mi dymka przy ruszaniu na obrotach mi już nie dymi, jak coś zauważycie niepokojącego to piszcie a jeszcze jedno mam DPF.

dynamiczny 3 23

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

dynamiczny 8 11 13

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

statycznie 3 11 13

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

statycznie 23

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Opublikowano

Sterowanie ciśnieniem doładowania szwankuje. Najpierw jest niedoładowanie, potem przeładowaie i leci tak aż do końca logu. Wklej jeszcze raz ale tylko sam log dynamiczny grupy 011 kilka razy. Przy okazji kontroluj na bieżąco stan oleju bo chyba turbo już puszcza olej do dolotu.

Opublikowano

jutro zrobię więcej pomiarów a z tym sterowaniem co to masz na myśli n75 czy coś innego od czego to sie bierze. Turbo nie puszcza oleju sprawdzone.

---------- Post dopisany at 15:40 ---------- Poprzedni post napisany at 01:43 ----------

dzisiejszy log dynamiczny 8 i 11

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

statyczny bs 011

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Opublikowano

Zrob komplet dynamicznych - 001,003,004,008 010 i 011

Kazda oddzielnie

Opublikowano

Nie mam zastrzezen do tych logów.

Poproszę o komplet statycznych.

Opublikowano

możesz mi napisać które dokładnie mam zrobić i czy w trybie normalnym czy BS

Opublikowano

Statyczne normalne - 001,003,004,007,013,018 i 023

Statyczne BS - 003 i 011

Opublikowano

Pompowtryskiwacze są juz... hmm takie sobie... ale nie wyciągaj z tego zbyt daleko idących wniosków.

Ostatni juz log jaki potrzebuje to...

wylaczasz klime... przejezdzasz srednio dynamicznie 8-10 km i logujesz 007 statyczne i 003 z modulu - Instruments

Opublikowano

takie logowanie zrobię w sobotę. Mam pytanie czy nie wydaje ci się dziwne statyczny bs 11 jak zauważyłem u innych na OFF w grupie 3 wartości spadają a u mnie rosną czy to tak powinno być??

---------- Post dopisany 05-09-2012 at 20:31 ---------- Poprzedni post napisany 04-09-2012 at 20:49 ----------

007 statycznie

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

0-17 003

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Opublikowano

011 Basic Settings masz wszystko OK i jesli chodzi o temperatury też.

Lej dobre paliwo i ognia.

Pozdrawiam

Opublikowano
011 Basic Settings masz wszystko OK i jesli chodzi o temperatury też.

Lej dobre paliwo i ognia.

Pozdrawiam

Mógłbyś mi udzielić informacji o co dokładnie chodzi w tej 11bs i czemu jest odwrotnie jak u innych w sensie, że na off rośnie na on spada??

Wielkie podziękowanie za Analizę.

Opublikowano

Pierwszy raz widzę taki przypadek z tym 011 BS. Faktycznie opis OFF i ON jest zupełnie odwrotny ale za to prawidłowe jest procentowe wskazanie wysterowania elektrozaworu N75 czyli niski procent - kierownice zmiennej geometrii są ustawiane w pozycji minimalnego doładowania, wysoki procent - kierownice w pozycji maksymalnego doładowania. Nie wykluczone, że jest to skutkiem błędu w programie Vaglog.

Opublikowano

Opis ON OFF sie jakos podmienił.... albo VCDS mu spłatał figla albo vaglog... tym niemniej wartosci cisnienia i wysterowanie zaworka jest OK.

Jak slusznie zuwazyl Tomek.

Opublikowano

jeszcze mnie nie pokoi log 008 wartość pozycji 2 przy niskim zakresie obrotów wartości są bardzo niskie dla przykładu inny log

008

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

w tym przypadku wartość osiąga ponad 400 a u mnie 160

Opublikowano

wartości dawki paliwa nie są w tym logu ograniczane przez przepływkę - jest OK więc gdzie widzisz te 160 ?

Opublikowano
wartości dawki paliwa nie są w tym logu ograniczane przez przepływkę - jest OK więc gdzie widzisz te 160 ?

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM zobacz pierwszy zakres obrotów jest bardzo niskie i porównaj z tym

logiem zapożyczonym z innego forum VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

też się tyczą silnika bpw widziałem jeszcze parę innych i jest podobnie a u mnie są bardzo małe wartości w pierwszym zakresie obrotów

i właśnie w tym momencie mi auto przydymia

Opublikowano

ale pierwszy zakres zawsze zależy od wciśnięcia pedału gazu (jeśli o tym samym myślimy).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...