lak88 Opublikowano 4 Września 2012 Opublikowano 4 Września 2012 Witam, rozpoczynam wątek z moją świeżo zakupioną A4 B5 1.8T. Autko z Niemiec na zawieszeniu BIELSTEIN. Przejechało na kołach około 1000km i narazie wszystko w porządku, miejmu nadzieje, żę tak zostanie:) Ostatni przegląd TUV robiony w 2012 r, ważny do 2014. W pierwszej kolejności do naprawy centralny zamek - prawdopodobnie uszkodzona pompka, Oraz wskaźniki od paliwa i temperatury - błędne wskazania (temperatura wskazuje pomiędzy 70 a 90, ale w większości na 70, natomiast paliwo około połowy cały czas). Zdjęcia poniżej: <br /><br /> <br /><br /> <br /><br /> <br /><br />
Mati_23 Opublikowano 4 Września 2012 Opublikowano 4 Września 2012 ładna sztuka jakieś plany odnośnie przeróbek
Tommy Gun Opublikowano 4 Września 2012 Opublikowano 4 Września 2012 najładniejszy kolor w B5:jerk: Podpisuje się pod tym całkowicie
lak88 Opublikowano 4 Września 2012 Autor Opublikowano 4 Września 2012 Na samym początku te dwa remonciki, o których napisałem:) nie wiem czy tak łatwo pójdzie z tym czy nie... Dziś B5 dostanie nowy olej + wszystkie filtry. Wczoraj na przeglądzie zawieszenie wyszło tak jak w nowym egzemplarzu:)) Plany na modyfikacje to napewno alu i może w przyszłości 180km, muszę też odnowić tunel w środku bo jest trochę zniszczony(porysowany)...macie jakieś pomysły co z tym zrobić?
turbol Opublikowano 4 Września 2012 Opublikowano 4 Września 2012 Ładna fura ale udało Ci się wyhaczyć ładną
lak88 Opublikowano 4 Września 2012 Autor Opublikowano 4 Września 2012 Też jestem zadowolony. Mechanicznie idealna, blacharka też w bdb stanie, szyby wszystkie oryginalne Audi ten sam rocznik. Tylko te problemy elektroniczne do rozwiązania.
Wajsik86 Opublikowano 4 Września 2012 Opublikowano 4 Września 2012 Ładna,jak się trafi dobry egzemplarz to złego słowa o nim nie można powiedzieć,sam tuv już świadczy o stanie technicznym auta:wink:
slavko87 Opublikowano 5 Września 2012 Opublikowano 5 Września 2012 Wszystko git ale welur na siedzeniach mnie razi:kwasny: no i jak by to ujac Twoj kolor jakis taki jakby ladniejszy(zywszy) niz moj czy inne szaraki:wink:
roae Opublikowano 5 Września 2012 Opublikowano 5 Września 2012 Wczoraj na przeglądzie zawieszenie wyszło tak jak w nowym egzemplarzu:)) u mnie też tak było przez pierwsze 2 miesiące:) potem się zaczęło po kolei wahacze poczuły polskie dziury i się wysypywały jeden po drugim. A jak je wymieniałem wszytskie były oryginalne.
lak88 Opublikowano 13 Września 2012 Autor Opublikowano 13 Września 2012 Właśnie jestem w trakcie zmiany boczków w drzwiach przednich, ponieważ niemiec wyciał drugie dziury na głośniki i założył jakieś tragiczne;/ strasznie to wygląda;/ załatwiłem niebieskie boczki od anglika i przerabiam:) wczoraj pozbyłem się tapicerki z anglika, dziś po pracy wycinam swoją i zakładam do anglika:) myślę, że będzie dobrze. Poza tym następne plany to: - obklejenie półki pod popielniczką, tej koło lewarka alkantrą - usunięcie zbędnego okablowania w aucie - w dalszym ciągu problem z centralnym;/ - próbowałem już różne pompki i żadna nie chodziła tak jak powinno;/ - jak tylko znajdę więcej czasu to biorę się za kompleksowe czyszczenie wnętrza i polerkę mechaniczną i ręczną karoserii - led'y do środka(przód+tył) - chip na 180 KM - koła zimowe + felgi - po zimie 17' + opony ---------- Post dopisany 13-09-2012 at 07:22 ---------- Poprzedni post napisany 12-09-2012 at 07:24 ---------- Boczki z anglika przerobione i założone. Wyszło idealnie:) Usunięte zbędne okablowanie z drzwi. W najbliższym czasie alkantra na półkę + usunięcie schowka na kasety + jak pogoda dopisze w najbliższą sobotę zabieram się za pranie i czyszczenie wnętrza i polerkę Mojej A4. ---------- Post dopisany at 07:24 ---------- Poprzedni post napisany at 07:22 ---------- Może któryś z Klubowiczów byłby w stanie pomóc mi z nr fabrycznym pompki centralnego, potrzebuję nr pompki jaki ma iść do mojej A4. Moje autko to Audi A4 B5 z 1999r, 1.8T 150KM seden, z 10xAirbag, xenon, grzane fotele, welur, środek niebieski, kluczyk scyzoryk z otwieraniem klapy - nie wiem czy te informację są przydatne, ale może któryś z Klubowiczów ma taki model i pomógłby mi z nr fabrycznym pompki. Nr vin mojego autka to: WAUZZZ8DZXA221831 Proszę Klubowiczów o pomoc, będę bardzo wdzięczny za pomoc i stawiam duuużą flaszke;d
junior_tdi Opublikowano 13 Września 2012 Opublikowano 13 Września 2012 Fajna sztuka, już widzę go z dokładkami w kolorze, na jakiejś 18stce i konkretnej glebie
Kowi87 Opublikowano 13 Września 2012 Opublikowano 13 Września 2012 Fajna sztuka, już widzę go z dokładkami w kolorze, na jakiejś 18stce i konkretnej glebie ooo taaak inne auto:naughty:
lak88 Opublikowano 13 Września 2012 Autor Opublikowano 13 Września 2012 właśnie mam dylemat czy 18 czy 17 kupić na wiosne;d jaki wzór polecalibyście do mojej A4?
junior_tdi Opublikowano 13 Września 2012 Opublikowano 13 Września 2012 właśnie mam dylemat czy 18 czy 17 kupić na wiosne;d jaki wzór polecalibyście do mojej A4? jakieś pełne 18 cali może moje merce? ---------- Post dopisany at 12:55 ---------- Poprzedni post napisany at 12:53 ---------- na Twoim miejscu poszedł bym w ten deseń co masz teraz na aucie - jakieś pełne koło, na pewno 18 cali. może to co michał ma u siebie:
lak88 Opublikowano 13 Września 2012 Autor Opublikowano 13 Września 2012 Racjaa ;d BBS'y piękne i pasują za***iście. Będę coś w tym stylu szukał na wiosnę. Na tą chwilę największy problem to centralny zamek (pompka). Info wyżej, może macie jakieś porady? wskazówki? Dzięki z góry za pomoc.
Fifiński Opublikowano 13 Września 2012 Opublikowano 13 Września 2012 A nie masz aktualnej pompki ? Na obudowie są numerki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się