pablo15005 Opublikowano 5 Września 2012 Opublikowano 5 Września 2012 Witam, od pewnego czasu jak można powiedzieć że przegonie audiczke (ponad 100km/h) to można dostrzec za mną niebieski/fioletowy dymek Oleju niby dużo nie ubywa (nieszczelności). Moje pytanie jest takie co mogło się już zacząć "kończyć" w silniku i jakie byłby jego koszta tak biorąc opcję wymiany tego lub owego żeby to miało ręce i nogi. Przebieg już swój posiada 308 tys. Zalany motulem 10w40 :/ Proszę o pomoc i porady jak cenowo mniej więcej wyglądałby taki remont.
ja74687 Opublikowano 5 Września 2012 Opublikowano 5 Września 2012 A płynu chłodniczego nie pije ?? I czy masz LPG ??
ja74687 Opublikowano 6 Września 2012 Opublikowano 6 Września 2012 Jak oleju nie spala i płynu też to może wina paliwa A zawsze dymi czy tylko czasami ??
pioteros Opublikowano 6 Września 2012 Opublikowano 6 Września 2012 uszczelniacze bądź pierścienie, jeśli pali ci od strzała i dynamike ma w porządku to pewnie czas na uszczelniacze ewentualnie remont głowicy żeby już wszystko mieć z głowy za jednym razem
pablo15005 Opublikowano 6 Września 2012 Autor Opublikowano 6 Września 2012 Powiem tak, z rańca do długim postoju nie zadymi niema takiej opcji. Pompa paliwa była wymieniana... Niestety wsadzony zamiennik z pupy i pompa swoimi czasy bzyczała w zbiorniku, teraz od jakiegoś czasu nie zwracałem na to uwagi. Z zapaleniem jest tak że zachełta parę razy i pali, po zgaszeniu i odpaleniu po jeździe odpala dobrze. Od jakiegoś czasu leje tylko 98 sporadycznie czasem 95... Jakie koszta pi razy drzwi by były takiego remontu jak wyżej kolega pisze? Opłaca się to? bo w swoim mieście znalazłem silnik 200tys przebiegu za 700zł, i tu jest pytanie co robić?
Czaro_22 Opublikowano 7 Września 2012 Opublikowano 7 Września 2012 Koszt takiego remontu może sięgać kwoty około 1500 tyś zł a nawet i więcej, może dojść na spokojnie do 3 tyś,bo wymiana samych pierścieni, i remont głowicy to tylko częściowy remont a w silniku po rozkręceniu go na części może wysypać się wszystko, coś może pęknąć itp. No i sam mechanik może coś uszkodzić przez swoją głupotę i nie właściwe obchodzenie się z narzędziami
Buba Opublikowano 7 Września 2012 Opublikowano 7 Września 2012 lepiej silnik z jakąś gwarancją rozwuchową kupić
pablo15005 Opublikowano 7 Września 2012 Autor Opublikowano 7 Września 2012 I tu trzeba się dobrze zastanowić widzę, po niedzieli mam prowadzić auto do mechanika...rozbierze i jak koszt będzie przekraczał wartość naprawy to będzie konieczna zmiana silnika Jak się go pytałem to mówił ze ~ w tysiącu z częściami powinno się zmieścić.
Buba Opublikowano 7 Września 2012 Opublikowano 7 Września 2012 to jest loteria bo może nie być nic poważnego a może się okazać że trzeba sporo części wymienić a to już są koszta.
Narcyz 35 Opublikowano 7 Września 2012 Opublikowano 7 Września 2012 A czemu zaczynacie od razu od wymiany silnika ? Trzeba odkręcić korek wlewu oleju i zobaczyć czy nie wylatuje dym , zrobić ewentualnie próbę olejową a dopiero później się zastanawiać co dalej. A na końcu się okaże że to tylko uszczelniacze zaworowe.
pablo15005 Opublikowano 7 Września 2012 Autor Opublikowano 7 Września 2012 Oby się okazało że będą to małe koszta naprawy, a wymiana uszczelniaczy zaworowych jaki koszt pi razy drzwi? :>
rafal9119 Opublikowano 7 Września 2012 Opublikowano 7 Września 2012 a co bedzie jak np wylatuje dym po odkreceniu korka wlewu oleju?? bo nie rozumiem co to ma wspolnego. mi kiedys wymieniał mechanbik uszczelke pod głowica w golfie 3 i tez miał sie zmiescic w 700 zł a co do czego to zapłaciłem 1400 zł.
pablo15005 Opublikowano 7 Września 2012 Autor Opublikowano 7 Września 2012 Czyli tak czy siak wyjdzie w praniu, nie zaoszczędzi...
Narcyz 35 Opublikowano 8 Września 2012 Opublikowano 8 Września 2012 a co bedzie jak np wylatuje dym po odkreceniu korka wlewu oleju?? Przedmuchy do skrzyni korbowej , czyli wyeksploatowane pierścienie i spalanie oleju. Wtedy można rozważać wymianę silnika bądź remont.
motor144 Opublikowano 8 Września 2012 Opublikowano 8 Września 2012 Od jakiegoś czasu leje tylko 98 To paliwo nie nadaje się do tego silnika i tylko go prędzej dobije.
rafal9119 Opublikowano 8 Września 2012 Opublikowano 8 Września 2012 a jak komus oleju nie bierze a dymi spod korka to tez pierscienie???
pablo15005 Opublikowano 8 Września 2012 Autor Opublikowano 8 Września 2012 Od jakiegoś czasu leje tylko 98 To paliwo nie nadaje się do tego silnika i tylko go prędzej dobije. Czemu tak? :> U mnie jak się normalnie jeździ to nie dymi, dopiero jak przegonie szrota to się robi nie ciekawie...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się