djzak Opublikowano 7 Września 2012 Opublikowano 7 Września 2012 czesc na odpietej przeplywce wiecej auto pali? bo mam uszkodzona i auta zamula a jak odepne to jedzie idealnie..ale czy duzo wiecej pali?i czy nic innego sie nie dzieje?
Dev Opublikowano 7 Września 2012 Opublikowano 7 Września 2012 nie pali wiecej ale wchodzi w tryb awaryjny musisz kupic nową
Sztomel Opublikowano 7 Września 2012 Opublikowano 7 Września 2012 nie pali wiecej ale wchodzi w tryb awaryjny nie wchodzi w tryb awaryjny tylko sterownik zadaje wtedy stałą (niską) wartość zastępczą masy powietrza i auto ma zmniejszoną dynamikę ale nie jest to tryb awaryjny. djzak, zrobiłeś jakiegoś loga grupy 003 bo chciałbym zobaczyć ile ta przepływka mierzy powietrza skoro po odpięciu od niej wtyczki jest lepiej ? Może masz nieszczelność w dolocie pomiędzy przepływką a turbosprężarką a byłoby to widać w logu dynamicznym i statycznym 003.
djzak Opublikowano 7 Września 2012 Autor Opublikowano 7 Września 2012 nie pali wiecej ale wchodzi w tryb awaryjny nie wchodzi w tryb awaryjny tylko sterownik zadaje wtedy stałą (niską) wartość zastępczą masy powietrza i auto ma zmniejszoną dynamikę ale nie jest to tryb awaryjny. djzak, zrobiłeś jakiegoś loga grupy 003 bo chciałbym zobaczyć ile ta przepływka mierzy powietrza skoro po odpięciu od niej wtyczki jest lepiej ? Może masz nieszczelność w dolocie pomiędzy przepływką a turbosprężarką a byłoby to widać w logu dynamicznym i statycznym 003. logi:D VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Sztomel Opublikowano 10 Września 2012 Opublikowano 10 Września 2012 Brakuje jeszcze logu 003 statycznego i w trybie Basic Settings ale turbo u Ciebie dmucha nawet o 100 mbarów mniej niż powinno więc i wskazania z przepływki są słabe. Zrób te logi ale z zaznaczeniem gdzie przepływka jest podpięta a kiedy nie abyśmy mieli porównanie.
lukaseq1 Opublikowano 10 Września 2012 Opublikowano 10 Września 2012 moja przeplywka tez byla uszkodzona, robiac program zostala ona wylaczona i auto jedzi az milo
djzak Opublikowano 14 Września 2012 Autor Opublikowano 14 Września 2012 Brakuje jeszcze logu 003 statycznego i w trybie Basic Settings ale turbo u Ciebie dmucha nawet o 100 mbarów mniej niż powinno więc i wskazania z przepływki są słabe. Zrób te logi ale z zaznaczeniem gdzie przepływka jest podpięta a kiedy nie abyśmy mieli porównanie. ok jutro to ogarne:) ---------- Post dopisany 14-09-2012 at 15:17 ---------- Poprzedni post napisany 13-09-2012 at 21:18 ---------- Brakuje jeszcze logu 003 statycznego i w trybie Basic Settings ale turbo u Ciebie dmucha nawet o 100 mbarów mniej niż powinno więc i wskazania z przepływki są słabe. Zrób te logi ale z zaznaczeniem gdzie przepływka jest podpięta a kiedy nie abyśmy mieli porównanie. oto logi 03 basic i zwykly..75 stopni na termostacie to max bo jest do zmiany.. logi: Grupy: 003,003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM a tu bez przeplywki : Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM bbledy : VAG-COM Version: Release 311.2-N 1o9lo0m-n6r12p-o9ko4x-kkjahh-568f Control Module Part Number: 8E0 907 401 D Component and/or Version: 2.5L V6 TDI G000SG 0007 Software Coding: 02015 Work Shop Code: WSC 63251 Additional Info: 00005059 130 106LC150_1.V79268198284 Additional Info: 00005059 130 106LC150_1.V79268198284 3 Faults Found: 01375 - Valves for Engine Mounting: Stage 1 38-10 - Output won't Switch or Short to B+ - Intermittent 00523 - Intake Air Temp Sensor (G42) 30-00 - Open or Short to B+ 00553 - Mass Air Flow Sensor (G70) 31-00 - Open or Short to Ground
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się