Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Odpięta przepływka- czy dużo pali?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

czesc na odpietej przeplywce wiecej auto pali? bo mam uszkodzona i auta zamula a jak odepne to jedzie idealnie..ale czy duzo wiecej pali?i czy nic innego sie nie dzieje?

Opublikowano

nie pali wiecej ale wchodzi w tryb awaryjny

musisz kupic nową

Opublikowano
nie pali wiecej ale wchodzi w tryb awaryjny

nie wchodzi w tryb awaryjny tylko sterownik zadaje wtedy stałą (niską) wartość zastępczą masy powietrza i auto ma zmniejszoną dynamikę ale nie jest to tryb awaryjny.

djzak, zrobiłeś jakiegoś loga grupy 003 bo chciałbym zobaczyć ile ta przepływka mierzy powietrza skoro po odpięciu od niej wtyczki jest lepiej ? Może masz nieszczelność w dolocie pomiędzy przepływką a turbosprężarką a byłoby to widać w logu dynamicznym i statycznym 003.

Opublikowano
nie pali wiecej ale wchodzi w tryb awaryjny

nie wchodzi w tryb awaryjny tylko sterownik zadaje wtedy stałą (niską) wartość zastępczą masy powietrza i auto ma zmniejszoną dynamikę ale nie jest to tryb awaryjny.

djzak, zrobiłeś jakiegoś loga grupy 003 bo chciałbym zobaczyć ile ta przepływka mierzy powietrza skoro po odpięciu od niej wtyczki jest lepiej ? Może masz nieszczelność w dolocie pomiędzy przepływką a turbosprężarką a byłoby to widać w logu dynamicznym i statycznym 003.

logi:D

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Opublikowano

Brakuje jeszcze logu 003 statycznego i w trybie Basic Settings ale turbo u Ciebie dmucha nawet o 100 mbarów mniej niż powinno więc i wskazania z przepływki są słabe. Zrób te logi ale z zaznaczeniem gdzie przepływka jest podpięta a kiedy nie abyśmy mieli porównanie.

Opublikowano

moja przeplywka tez byla uszkodzona, robiac program zostala ona wylaczona i auto jedzi az milo

Opublikowano
Brakuje jeszcze logu 003 statycznego i w trybie Basic Settings ale turbo u Ciebie dmucha nawet o 100 mbarów mniej niż powinno więc i wskazania z przepływki są słabe. Zrób te logi ale z zaznaczeniem gdzie przepływka jest podpięta a kiedy nie abyśmy mieli porównanie.

ok jutro to ogarne:)

---------- Post dopisany 14-09-2012 at 15:17 ---------- Poprzedni post napisany 13-09-2012 at 21:18 ----------

Brakuje jeszcze logu 003 statycznego i w trybie Basic Settings ale turbo u Ciebie dmucha nawet o 100 mbarów mniej niż powinno więc i wskazania z przepływki są słabe. Zrób te logi ale z zaznaczeniem gdzie przepływka jest podpięta a kiedy nie abyśmy mieli porównanie.

oto logi 03 basic i zwykly..75 stopni na termostacie to max bo jest do zmiany..

logi:

Grupy: 003,003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

a tu bez przeplywki :

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

bbledy :

VAG-COM Version: Release 311.2-N

1o9lo0m-n6r12p-o9ko4x-kkjahh-568f

Control Module Part Number: 8E0 907 401 D

Component and/or Version: 2.5L V6 TDI G000SG 0007

Software Coding: 02015

Work Shop Code: WSC 63251

Additional Info: 00005059 130 106LC150_1.V79268198284

Additional Info: 00005059 130 106LC150_1.V79268198284

3 Faults Found:

01375 - Valves for Engine Mounting: Stage 1

38-10 - Output won't Switch or Short to B+ - Intermittent

00523 - Intake Air Temp Sensor (G42)

30-00 - Open or Short to B+

00553 - Mass Air Flow Sensor (G70)

31-00 - Open or Short to Ground

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...