Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Uciekający płyn


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Zauważyłem że od jakiegoś czasu muszę dolewać płyn do wspomagania. I tak co miesiąc sprawdzam i co jakiś czas dolewam. To normalne czy może gdzieś wężyk nie trzyma i ucieka gdzieś ??

Opublikowano

normalne to nie jest pewnie przekładnia do regeneracji sprawdź czy nie ma wycieku bo jak całkowicie wycieknie to będzie większy wydatek

Opublikowano
normalne to nie jest pewnie przekładnia do regeneracji sprawdź czy nie ma wycieku bo jak całkowicie wycieknie to będzie większy wydatek

akurat powiem zrobiłem test szybki.. kiedy silnik był zimny itp zostawiłem białą kartkę pod pojemniczek płynu kierowniczego i po całej nocy kartka biała więc w sumie nie wiem co jest grane ;/

Opublikowano

miałem na myśli kolumnę kierowniczą gdzie wychodzą drążki jest tam osłona gumowa jeśli opaski są dobre to od razu nie jest widoczny wyciek

Opublikowano
miałem na myśli kolumnę kierowniczą gdzie wychodzą drążki jest tam osłona gumowa jeśli opaski są dobre to od razu nie jest widoczny wyciek

aha no ok to zobaczę bo w sumie samochód będzie stał 2 dni to wtedy zobaczymy

Opublikowano

Mialem ten sam problem, jesli pod maska nie widzisz aby gdzies uciekal plyn, przejedz kawalek samochodem tak zeby rogrzac dobrze silnik, zatrzymaj sie, skrec na maksa kola w lewo i sprawdz czy za prawym kolem guma od maglownicy nie jest mokra, a nastepnie skrec kola w druga strone i sprawdz z lewej strony. Jesli oslona gumowa jest cala w plynie, tzn ze masz przekladnie do regeneracji.

Opublikowano

miałem podobie tylko że okazałpo się że węża przetarłem i lekko rosił płyn dodam że mało widoczne to było!! i nie mogłem wyczaić co jest przyczyną

Opublikowano
miałem podobie tylko że okazałpo się że węża przetarłem i lekko rosił płyn dodam że mało widoczne to było!! i nie mogłem wyczaić co jest przyczyną

i co zrobiłeś z tym ?

Opublikowano

m\wiadomo musiałem wyrzucic węza i założłem używkę , a podobno zdarzaja sie przypadki ,że węże przy samej już końcówce lubią puszczac, przetarcie było malutkie ale jak skręcałemto niagara była:P

Opublikowano
m\wiadomo musiałem wyrzucic węza i założłem używkę , a podobno zdarzaja sie przypadki ,że węże przy samej już końcówce lubią puszczac, przetarcie było malutkie ale jak skręcałemto niagara była:P

łe no to muszę obczaić żeby u mnie tak nie było :D

Opublikowano

A ja się podepnę....

Mam problem bo zauważyłem jakiś czas termu mokre przewody przy chłodnicy układu wspomagania (to ten przewód przed chłodnicą) są mokre. Dokręciłem opaski. Wyczyściłem osłonę silnika. Dwa tyg spoko. Dziś patrzę a tam znów mokro. Kolejny niepokojący obiaw to bardzo ciężko odkręca się korek od pojemnika ze stanem płynu. Mam pytanie: czy to pompa? Podejrzewam że tam nie powinno być takiego ciśnienia żeby przepuszczały przewody na łączeniach, pewnie w niej się buzuje. Mam rację? A może macie inne podejrzenia?

Opublikowano
A ja się podepnę....

Mam problem bo zauważyłem jakiś czas termu mokre przewody przy chłodnicy układu wspomagania (to ten przewód przed chłodnicą) są mokre. Dokręciłem opaski. Wyczyściłem osłonę silnika. Dwa tyg spoko. Dziś patrzę a tam znów mokro. Kolejny niepokojący obiaw to bardzo ciężko odkręca się korek od pojemnika ze stanem płynu. Mam pytanie: czy to pompa? Podejrzewam że tam nie powinno być takiego ciśnienia żeby przepuszczały przewody na łączeniach, pewnie w niej się buzuje. Mam rację? A może macie inne podejrzenia?

chyba wężyk jest delikatnie przetarty i dlatego tak ;/

Opublikowano

Źle robicie. Weźcie z 10 kartek A4 od drukarki, podłóżcie pod cały przód.

Potem odpalcie auto, kręćcie kierownicą, gazujcie i po ok 30 minutach test kartek.

W ten sposób dokładnie namierzyłem skąd mi się silnik pocił - wcześniej idealnie cały spód umyłem i po kroplach oleju z kartki doszedłem do miejsca problemu.

Jeżeli kartki bądą ok, a płyn będzie uciekał, to kup najcieńsze igły do strzykawek jakie będą w apcete i jakąś strzykawkę.

Trzeba wbić igłę w osłonę drążka kierowniczego (nie końcówki drążka) i spróbować drenować, jak wyleci płyn, to puszcza magiel i płyn ucieka w osłonę - nic w przyrodzie nie ginie, tylko zmienia właściciela ;)

Opublikowano
Źle robicie. Weźcie z 10 kartek A4 od drukarki, podłóżcie pod cały przód.

Potem odpalcie auto, kręćcie kierownicą, gazujcie i po ok 30 minutach test kartek.

W ten sposób dokładnie namierzyłem skąd mi się silnik pocił - wcześniej idealnie cały spód umyłem i po kroplach oleju z kartki doszedłem do miejsca problemu.

Jeżeli kartki bądą ok, a płyn będzie uciekał, to kup najcieńsze igły do strzykawek jakie będą w apcete i jakąś strzykawkę.

Trzeba wbić igłę w osłonę drążka kierowniczego (nie końcówki drążka) i spróbować drenować, jak wyleci płyn, to puszcza magiel i płyn ucieka w osłonę - nic w przyrodzie nie ginie, tylko zmienia właściciela ;)

robiłem podobny test i kartkę miałem suchą :P

Opublikowano
Źle robicie. Weźcie z 10 kartek A4 od drukarki, podłóżcie pod cały przód.

Potem odpalcie auto, kręćcie kierownicą, gazujcie i po ok 30 minutach test kartek.

;)

tylko żeby wentylator się nie włączył bo wyjdzie że leje z tylnego koła :wink:

Opublikowano
Źle robicie. Weźcie z 10 kartek A4 od drukarki, podłóżcie pod cały przód.

Potem odpalcie auto, kręćcie kierownicą, gazujcie i po ok 30 minutach test kartek.

;)

tylko żeby wentylator się nie włączył bo wyjdzie że leje z tylnego koła :wink:

u mnie był delikatnie przejechany wężyk

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...