omzig Opublikowano 24 Grudnia 2016 Opublikowano 24 Grudnia 2016 Kurcze, to spalanie elegancko wychodzi. Jaka instalacje LPG do tego polecacie?
DarekS4 Opublikowano 9 Sierpnia 2018 Opublikowano 9 Sierpnia 2018 A ja dodam od siebie ze jakbyś wyjmował motor To turbiny od razu do TC performance poprawić paliwko zrobić od razu dolot i wydech i 4 z przodu. ( gdyby się okazało że turbiny do roboty) Cena hybryd do 2,7bit mocno spadła i idzie kupić je za fajną kasę. Co do cieknących deklów ja się nie zgodzę bo mi nic nie ciekło bardziej jest problem z odmą która rzyga olejem ale to jak się chce idzie zmodyfikować żeby mieć to z bani. ogólnie sporo rzeczy można tam poprawić i cieszyć się jazdą. ja w swojej S4 B7 wywaliłęm ori silnik na rzecz 2,7 bo moim zdaniem jest fajnym silnikiem starszej generacji a jak ktoś potrzebuję to lubi nawet LPG. 1
BeyerBrown Opublikowano 5 Października 2018 Opublikowano 5 Października 2018 (edytowane) Spalanie benzyny w poliftowym A6 tiptronic quattro przy 200-210km/h non stop - średnie wyszło mi 20l/100km , przy 140km/h ok. 11l, przy 90km/h - 8l, na upartego można by było zejść nawet do 7,5l, ale nie polecam, szkoda nerwów Silnik seria 2.7T 254KM (kod APB) Pali jakieś 0,5l więcej niż wolnossące 3.0 220KM, który mam w B6 cabrio tip 4x4. Moim zdaniem ten motor z kolei bardziej rasowo brzmi w zakresie obrotów 3,5~5tys. rpm (w obu autach wydechy seryjne, katy nie wycięte, cały układ szczelny) Osiągi z kolei to jak dzień do nocy W dniu 9.08.2018 o 09:46, DarekS4 napisał: A ja dodam od siebie ze jakbyś wyjmował motor To turbiny od razu do TC performance poprawić paliwko zrobić od razu dolot i wydech i 4 z przodu. ( gdyby się okazało że turbiny do roboty) Cena hybryd do 2,7bit mocno spadła i idzie kupić je za fajną kasę. Co do cieknących deklów ja się nie zgodzę bo mi nic nie ciekło bardziej jest problem z odmą która rzyga olejem ale to jak się chce idzie zmodyfikować żeby mieć to z bani. ogólnie sporo rzeczy można tam poprawić i cieszyć się jazdą. ja w swojej S4 B7 wywaliłęm ori silnik na rzecz 2,7 bo moim zdaniem jest fajnym silnikiem starszej generacji a jak ktoś potrzebuję to lubi nawet LPG. 2.7T lepszy wg. Ciebie od 4.2 344KM? Edytowane 6 Października 2018 przez BeyerBrown
luk448 Opublikowano 3 Listopada 2018 Opublikowano 3 Listopada 2018 Bez dwoch zdan ,oczywiscie ze lepszy.
DarekS4 Opublikowano 17 Września 2019 Opublikowano 17 Września 2019 3x lepszy. Ja jestem starej daty. Dla mnie musi być żeliwny blok Oczywiście to wszystko zalezy. Bo jezdiłem audi z cięzkim przodem po torze i wierz mi że czuć ta masę. Szczeże to opierdzielam jedną pętle szybciej A4 od kumpla z 1,8T 300HP niż tym samym np z silnikiem 2,7. Rozkład mas itp itd. Ale na codzień wole 2,7
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się