Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana króćca płynu chłodniczego.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Posiadam Audi B5 z silnikiem 1.8 APT. Muszę wymienić gumowy oring uszczelniający znajdujący się między króćcem a silnikiem(chodzi o ten z tyłu silnika poniżej napinacza łańcucha rozrządu). Czy do wymiany muszę spuszczać cały płyn chłodniczy? Czy po odkręceniu tego króćca wyleci tylko trochę płynu?

Opublikowano

Jak wymieniałem ten oring u siebie to nie spuszczałem płynu, z króćca troszkę pokapało, ale nie dużo, wystarczy podłożyć jakąś szmatkę pod to.

Opublikowano

Ok, dzięki za odpowiedz. Ten oring można osobno dokupić w motoryzacyjnym bez kłopotu?

Opublikowano

Tak, bez problemu go dostaniesz.

Opublikowano

Czy wymieniając tą uszczelkę smarowałeś połączenie z silnikiem jakimś silikonem dodatkowo? U mnie mechanik niedawno to robił i była nowa uszczelka i silikon. Dzisiaj odkręciłem króciec i wyczyściłem z silikonu po czym skręciłem. Ciekawe czy będzie gorzej czy lepiej

Opublikowano

ja jak zmieniałem 1.5 roku temu na uzywkę dałem uszczelkę i silikon na wysoką temp trzyma do dziś

Opublikowano

Ja zakładem samą uszczelkę, raz dałem oryginalną z serwisu, później rozkręcając to wymieniłem jeszcze raz i dałem troszkę grubszą tą uszczelkę, bo innej w sklepie nie mieli. Na obu nic nie ciekło.

Opublikowano

Zobaczymy jak będzie u mnie bo z silikonem ciekło a teraz bez silikonu boje się żeby nie było gorzej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...