Zbyszek_7 Opublikowano 8 Września 2012 Opublikowano 8 Września 2012 Witam, Posiadam Audi B5 z silnikiem 1.8 APT. Muszę wymienić gumowy oring uszczelniający znajdujący się między króćcem a silnikiem(chodzi o ten z tyłu silnika poniżej napinacza łańcucha rozrządu). Czy do wymiany muszę spuszczać cały płyn chłodniczy? Czy po odkręceniu tego króćca wyleci tylko trochę płynu?
Bartoszzz Opublikowano 8 Września 2012 Opublikowano 8 Września 2012 Jak wymieniałem ten oring u siebie to nie spuszczałem płynu, z króćca troszkę pokapało, ale nie dużo, wystarczy podłożyć jakąś szmatkę pod to.
Zbyszek_7 Opublikowano 8 Września 2012 Autor Opublikowano 8 Września 2012 Ok, dzięki za odpowiedz. Ten oring można osobno dokupić w motoryzacyjnym bez kłopotu?
Zbyszek_7 Opublikowano 10 Września 2012 Autor Opublikowano 10 Września 2012 Czy wymieniając tą uszczelkę smarowałeś połączenie z silnikiem jakimś silikonem dodatkowo? U mnie mechanik niedawno to robił i była nowa uszczelka i silikon. Dzisiaj odkręciłem króciec i wyczyściłem z silikonu po czym skręciłem. Ciekawe czy będzie gorzej czy lepiej
MATIUS Opublikowano 10 Września 2012 Opublikowano 10 Września 2012 ja jak zmieniałem 1.5 roku temu na uzywkę dałem uszczelkę i silikon na wysoką temp trzyma do dziś
Bartoszzz Opublikowano 10 Września 2012 Opublikowano 10 Września 2012 Ja zakładem samą uszczelkę, raz dałem oryginalną z serwisu, później rozkręcając to wymieniłem jeszcze raz i dałem troszkę grubszą tą uszczelkę, bo innej w sklepie nie mieli. Na obu nic nie ciekło.
Zbyszek_7 Opublikowano 10 Września 2012 Autor Opublikowano 10 Września 2012 Zobaczymy jak będzie u mnie bo z silikonem ciekło a teraz bez silikonu boje się żeby nie było gorzej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się