wesoly Opublikowano 19 Listopada 2006 Opublikowano 19 Listopada 2006 Witam Panowie wiem ze to bylo ale pokażcie mi dokladnie na tej fotce gdzie jest ta kierownica turbiny ktora nalezy rozruszac bo traci mi sie turbo i musze odpalac samochod od nowa. Z gory dziekuje http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/77f5dbd90fbc8034.html
lookacz Opublikowano 19 Listopada 2006 Opublikowano 19 Listopada 2006 Prawa strona zdjęcia, dół. Metalowa gruszka z wężykiem od góry wysuwa dźwignię bezpośrednio zamocowaną do środkowej części turbiny (znajdującej się bezpośrednio pod nią). Same kierownice znajdują się wewnątrz turbiny. Tu masz je dokładnie pokazane. http://www.technologie-entwicklung.de/Gasturbines/VNT15-Turbo/vnt15-turbo.html Tu z zaprzyjaźnionego forum (te same motory - te same problemy) masz dokładną instrukcję jak się to robi: http://www.vw-passat.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=266&Itemid=9 PS Możnaby to dać do dz.warsztat (może po konsultacji z autorem...)
Gość zdeniu Opublikowano 19 Listopada 2006 Opublikowano 19 Listopada 2006 bo traci mi sie turbo i musze odpalac samochod od nowa. stawiam nie na kierownice tylko na zawór N75 według Twojego opisu auto wpada w tryb awaryjny podepnij Vaga i wszystkiego się dowiesz
wesoly Opublikowano 19 Listopada 2006 Autor Opublikowano 19 Listopada 2006 Dziekuje za pomoc zobaczymy co to wyjdzie sa tylko 2 opcje albo kierownica turbo albo n75 wiec zaczne od najtanszej opcji a jak nie pomoze to zawor 280 zl i mam nadzijee ze bedzie po wszystkim. Ps po rozruszaniu kierownicy lub wymiane n75 musze kasowac jakies bledy czy nie potrzebne to bedize?
Gość zdeniu Opublikowano 19 Listopada 2006 Opublikowano 19 Listopada 2006 już Ci pisałem abyś podpioł Vaga i będziesz wiedział
spanky Opublikowano 19 Listopada 2006 Opublikowano 19 Listopada 2006 Dziekuje za pomoc zobaczymy co to wyjdzie sa tylko 2 opcje albo kierownica turbo albo n75 wiec zaczne od najtanszej opcji a jak nie pomoze to zawor 280 zl i mam nadzijee ze bedzie po wszystkim.Ps po rozruszaniu kierownicy lub wymiane n75 musze kasowac jakies bledy czy nie potrzebne to bedize? rozruszaj ciegno od turbo .. jezeli to nie pomoze to pewnie bedzie trzeba rozebrac turbo i wyczyscic .... zanim to zrobisz podmien N75 moze to on jest przyczyna braku "moczu" :twisted: ... a najlepiej bedzie jak zrobisz diagnoze Vag'iem pod obcizeniem bloku 011 .....
wesoly Opublikowano 19 Listopada 2006 Autor Opublikowano 19 Listopada 2006 hmm z tym vagiem pod jakims ibciazeniem bloku 011 itd to nie mam pojecia o co chodzi ) ale dziekuje zaczne od rozruszania pozniej ten zawor a jak nie pomoze to chyba sprzedam to auto
spanky Opublikowano 19 Listopada 2006 Opublikowano 19 Listopada 2006 hmm z tym vagiem pod jakims ibciazeniem bloku 011 itd to nie mam pojecia o co chodzi )ale dziekuje zaczne od rozruszania pozniej ten zawor a jak nie pomoze to chyba sprzedam to auto zapraszam do opcji szukaj .. 15 minutek i wszystko bedziesz wiedzial .... ;-) P.S nie warto sprzedawac autka .. masz typowe przypadłósci tego modelu... wystarczy je naprawic i cieszyc sie moca TDI :twisted:
pre_pl Opublikowano 19 Listopada 2006 Opublikowano 19 Listopada 2006 test dynamiczny : podczas jazdy wrzucasz trójkę, żeby było 1700 obr. (klikasz start w Vag-Comie - zaczynają się robić logi), pedał w podłogę i na maksa cisniesz (do około 4000). Przy okazji (oprócz 011) można zrobić 003, 004, 008, najlepiej każda z osobna i z asystująca osobą (ciężko jechać i operować laptopem )
wesoly Opublikowano 19 Listopada 2006 Autor Opublikowano 19 Listopada 2006 dziekuje bardzo bo z tym szukaniem to h.. wie jak dziekuje za pomoc ale wlasnie wrocilem z przejazdzki po miescie i na kazdym biegu do 4 krecilem go na maksa i kilka razy tak i mam wrazenie ze przeszlo mu zobaczymy rano jak ostygnie hehe
Wihajster Opublikowano 20 Listopada 2006 Opublikowano 20 Listopada 2006 łudzisz sie nic mu nie przeszlo tylko zbieg okolicznosci zobaczysz ze znowu sie to powtorzy jak nie wyleczysz go z choroby
wesoly Opublikowano 20 Listopada 2006 Autor Opublikowano 20 Listopada 2006 dokladnie masz racje rano wstalem i jak jechalem od samego poczatku ostro na obrotach to bylo ok ale popznije przejazdzka na niskich obrotach i nagle turbo nie ma wiec to jest chyba ta kierownica
ARTUS Opublikowano 3 Grudnia 2006 Opublikowano 3 Grudnia 2006 mialem to samo wymina zaworu i po wszystkim : lukas23: po wszystkim to bedzie jak napiszesz jeszcze jednego posta nie czytajac pierwsze regulaminu :!:
Bartass_1 Opublikowano 4 Grudnia 2006 Opublikowano 4 Grudnia 2006 dokladnie, wymien zawor tez to mialem, przy 110km/h zalaczal sie tryb awaryjny i nie mialo mocy w ogole, po ponownym rozruchu wszystko wracalo do normy . koledzy podpowiedzieli i autko smiga jak przecinak. koszt n75 to 150 zl i do tego przegladnalem dolot, mialem dziure jak cholera i kopcil w dodatku jak star200
wesoly Opublikowano 5 Grudnia 2006 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2006 hmm rozruszalem ta kierownice i niby juz teraz nie przechodzi na tryb awaryjnu ale nie mam pewnosci co do tego ze chodzi jak powinien czasami mam wrazenie na na poł gwizdka ale nigdy wcale sie nie wylaczy turbo wiec cos pomoglo. ale mozliwe ze jeszcze ten zawor i nie wiem jak powinien normalnie chodzic bo to jest 110 +chip wiec musial by sie ktos przejechac kto jezdzi 110 w 100% dobra
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się