Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[TDI-turbina] zapieczone kierownice


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Prawa strona zdjęcia, dół.

Metalowa gruszka z wężykiem od góry wysuwa dźwignię bezpośrednio zamocowaną do środkowej części turbiny (znajdującej się bezpośrednio pod nią). Same kierownice znajdują się wewnątrz turbiny.

Tu masz je dokładnie pokazane.

http://www.technologie-entwicklung.de/Gasturbines/VNT15-Turbo/vnt15-turbo.html

Tu z zaprzyjaźnionego forum (te same motory - te same problemy) masz dokładną instrukcję jak się to robi:

http://www.vw-passat.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=266&Itemid=9

PS Możnaby to dać do dz.warsztat (może po konsultacji z autorem...)

Opublikowano
bo traci mi sie turbo i musze odpalac samochod od nowa.

stawiam nie na kierownice tylko na zawór N75

według Twojego opisu auto wpada w tryb awaryjny

podepnij Vaga i wszystkiego się dowiesz :cool:

Opublikowano

Dziekuje za pomoc zobaczymy co to wyjdzie sa tylko 2 opcje albo kierownica turbo albo n75 wiec zaczne od najtanszej opcji a jak nie pomoze to zawor 280 zl i mam nadzijee ze bedzie po wszystkim.

Ps po rozruszaniu kierownicy lub wymiane n75 musze kasowac jakies bledy czy nie potrzebne to bedize?

Opublikowano

już Ci pisałem abyś podpioł Vaga i będziesz wiedział :cool:

Opublikowano
Dziekuje za pomoc zobaczymy co to wyjdzie sa tylko 2 opcje albo kierownica turbo albo n75 wiec zaczne od najtanszej opcji a jak nie pomoze to zawor 280 zl i mam nadzijee ze bedzie po wszystkim.

Ps po rozruszaniu kierownicy lub wymiane n75 musze kasowac jakies bledy czy nie potrzebne to bedize?

rozruszaj ciegno od turbo .. jezeli to nie pomoze to pewnie bedzie trzeba rozebrac turbo i wyczyscic ....

zanim to zrobisz podmien N75 moze to on jest przyczyna braku "moczu" :twisted: ...

a najlepiej bedzie jak zrobisz diagnoze Vag'iem pod obcizeniem bloku 011 ..... :wink:

Opublikowano

hmm z tym vagiem pod jakims ibciazeniem bloku 011 itd to nie mam pojecia o co chodzi ;))

ale dziekuje zaczne od rozruszania pozniej ten zawor a jak nie pomoze to chyba sprzedam to auto

Opublikowano
hmm z tym vagiem pod jakims ibciazeniem bloku 011 itd to nie mam pojecia o co chodzi ;))

ale dziekuje zaczne od rozruszania pozniej ten zawor a jak nie pomoze to chyba sprzedam to auto

zapraszam do opcji szukaj .. 15 minutek i wszystko bedziesz wiedzial .... ;-)

P.S nie warto sprzedawac autka .. masz typowe przypadłósci tego modelu... wystarczy je naprawic i cieszyc sie moca TDI :twisted:

Opublikowano

test dynamiczny :

podczas jazdy wrzucasz trójkę, żeby było 1700 obr. (klikasz start w Vag-Comie - zaczynają się robić logi), pedał w podłogę i na maksa cisniesz (do około 4000).

Przy okazji (oprócz 011) można zrobić 003, 004, 008, najlepiej każda z osobna i z asystująca osobą (ciężko jechać i operować laptopem :lol: )

Opublikowano

dziekuje bardzo bo z tym szukaniem to h.. wie jak dziekuje za pomoc ale wlasnie wrocilem z przejazdzki po miescie i na kazdym biegu do 4 krecilem go na maksa i kilka razy tak i mam wrazenie ze przeszlo mu zobaczymy rano jak ostygnie hehe

Opublikowano

łudzisz sie nic mu nie przeszlo tylko zbieg okolicznosci zobaczysz ze znowu sie to powtorzy jak nie wyleczysz go z choroby :wink:

Opublikowano

dokladnie masz racje rano wstalem i jak jechalem od samego poczatku ostro na obrotach to bylo ok ale popznije przejazdzka na niskich obrotach i nagle turbo nie ma

:(

wiec to jest chyba ta kierownica

Opublikowano

mialem to samo wymina zaworu i po wszystkim :

lukas23: po wszystkim to bedzie jak napiszesz jeszcze jednego posta nie czytajac pierwsze regulaminu :!:

Opublikowano

dokladnie, wymien zawor tez to mialem, przy 110km/h zalaczal sie tryb awaryjny i nie mialo mocy w ogole, po ponownym rozruchu wszystko wracalo do normy . koledzy podpowiedzieli i autko smiga jak przecinak. koszt n75 to 150 zl i do tego przegladnalem dolot, mialem dziure jak cholera i kopcil w dodatku jak star200 :)

Opublikowano

hmm rozruszalem ta kierownice i niby juz teraz nie przechodzi na tryb awaryjnu ale nie mam pewnosci co do tego ze chodzi jak powinien czasami mam wrazenie na na poł gwizdka ale nigdy wcale sie nie wylaczy turbo wiec cos pomoglo. ale mozliwe ze jeszcze ten zawor i nie wiem jak powinien normalnie chodzic bo to jest 110 +chip wiec musial by sie ktos przejechac kto jezdzi 110 w 100% dobra

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...