Jump to content
IGNORED

Podczas jazdy padł i koniec


Critical
 Share

Recommended Posts

Witam!

Nie wiem co się właściwie stało. Jadę normalnie samochodem i nagle zaczął zwalniać, gaz przestał całkowicie reagować jakby nie był wgl. podpięty. Zaczeły mrugać czerwone kontrolki(jakiś system awaryjny się włączył?). Zjechałem na pobocze i zgasł. Próbowałem odpalić kilka razy i nic. Dobrze, że byłem niedaleko domu to zostało holowanie. Po holu, pół godziny postał i dalej nic.

Proszę o jakieś podpowiedzi co jest nie tak, jak mogę to sprawdzić samodzielnie, żeby nie dawać od razu do mechanika.

Dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Pozdrawiam!

Link to comment
Share on other sites

Mam nadzieję, że nie, ale nie urwał Ci się czasem pasek rozrządu?

Link to comment
Share on other sites

Pytałem się taty, bo też myślałem, że to to, ale mówił, że wtedy bo silnik rozwaliło, ale nic nie wybuchło ani nic, więc chyba nie.

Link to comment
Share on other sites

pompa paliwa padla moze? moze przekaznik? albo zassało jakiś syf z baku? lub tez syfiaste paliwo

Link to comment
Share on other sites

Jeśli od razu zgasł to raczej będzie to pasek rozrządu, nie musiało nic wybuchnąć, delikatny trzask i to wszystko a i mogłeś nawet tego nie usłyszeć. Najprościej i najszybciej poprostu zdejmij osłonę i zaglądnij w rozrząd... a jak nie chce Ci się dłubać to zakręć rozrusznikiem, jeśli będzie inny silnik dźwięk oddawał niż normalnie przed odpaleniem ( tak jakby lżej pracuje ) to na bank rozrząd. Choć jest taka zasada, jeśli silnik zgaśnie sam od siebie w jeździe to lepiej go nie kręcić przed rozpoznaniem usterki...

Link to comment
Share on other sites

Dzięki za odpowiedzi, postaram się dzisiaj posprawdzać ile dam rade i dam znać

Link to comment
Share on other sites

Osłonkę od rozrządu masz jak na dłoni więc najpierw zerknij na pasek...

Link to comment
Share on other sites

ja miałem cos podobnego...jade i nagle wskazówki obr i prędkości w dół pozaświecały sie kontrolki i kaplica...potem okazało sie że pompa zassała jakiś syf i ją stopło

Link to comment
Share on other sites

sprawdż jeszcze połaczenie wtyczki z kompa,mi przy zakaladaniu gazu zj**...... wtyczke i wypadła auto scholowałem do domu a po podpieciu vag-a kazało się ze wtyczka się odpiela bo zaczepy rozwalone

Link to comment
Share on other sites

Jeśli nic z wyżej wymienionych sposobów nie usunie usterki to ja proponuje sprawdzić kable które wychodzą z ECU, mozolna praca bo praktycznie rozbieranie całej tapicerki w środku ale znam taki przypadek osobiście z mazdy mps6, silnik poprostu zgasł i koniec, ukruszył się kabel od ECU i auto martwe.

Pozdrawiam serdecznie

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...