Jump to content
IGNORED

Lekkie obniżenie


bob232
 Share

Recommended Posts

Panowie takie pytanie, proszę o radę

Jakie kupić spręzyny na seryjne amory do B5 avanta żeby minimalnie obniżyć auto ( między 30 a 40 mm ) a żeby auto było miekkie, nie skakało jak żaba i było jak beton. Miałem kilka obniżonych VW audi i niektóre zawiasy są mega twarde a do tego dochodzi efekt żabki

Proszę o porady

Link to comment
Share on other sites

zapodasz 1BE, łopun 225/45-17" i bedzie GIT !!!!!!

Link to comment
Share on other sites

ja u siebie mam 1BA i koła 17 225/45 i jest lux. przestrzen od koła gdzies 3 cm a amory sprawnosci ponad 65 %

Link to comment
Share on other sites

nie straci, na komfort głównie mają wpływ koła:wink:

Link to comment
Share on other sites

Mam teraz 1BA i seryjne alu 15 195/65 i przy nich chce zostać. 1 BE odpada. Chciałbym minimalnie obniżyć auto ale żeby nie straciło na swojej charakterystyce

:facepalm::facepalm::facepalm::facepalm:

ręce mi opadły, Kolego przeczytaj swój post

bo nie wiem o co Ci chodzi...

Link to comment
Share on other sites

może coś niejasno napisałem. Co chcę uzyskać

obniżenie ok 30-40 mm - kwestia wizualna - dlatego 1BE odpada

chcę żeby auto zostało miekkie i komfortowe przynajmniej podobnie jak jest teraz

nie chcę zmieniać amortyzatorów

nie chcę auta tak zglebić żeby szurało nie dało się nigdzie wjechać i skakało jak żaba czy taczka tak jak miałem w poprzednich autach

prosiłem o podpowiedź jakie springo polecacie żeby spełniło te warunki

Link to comment
Share on other sites

to co napisałes jest w stylu:

"trochę dziewica i trochę w ciąży"

czyli ni w piz...e, ni w oko

nie da rady tego pogodzic

Link to comment
Share on other sites

amory 1BA i spręzyny max -30, rok czasu jkoś pojeżdzisz, poxniej bedzie bujac nienaturalnie tym autem:whistling:

Link to comment
Share on other sites

Podlacze sie pod temat. Czy po zamontowaniu do zwyklych amorkow 1BA sprezyn 1BE samochod bedzie sie normalnie zachowywac? W przyszlym roku chce zmienic felgi na 17 tylko nie wiem jak bedzie z komfortem jazdy po pewnym czasie. Wydaje mi sie ze te -20mm zupelnie wystarczy...

Link to comment
Share on other sites

już jako tako wygląda dopiero przy -30mm, 1be przy feldze 17' jeszscze trochę kozą zaciąga :wink:

Link to comment
Share on other sites

amory 1BA i spręzyny max -30, rok czasu jkoś pojeżdzisz, poxniej bedzie bujac nienaturalnie tym autem:whistling:

Czemu mówisz że będzi bujać? Przy -30? Ja rozumiem -60 i więcej ale przy -30 też? Miałem kiedyś w golfie na seryjnych amorach springi -60 i dałem rady tak jeździć przez tydzień, od razu skrócone amory dałem

Ps na allegro są springi - 30 eibach co myślicie czy takie są ok?

Link to comment
Share on other sites

Nie lepiej sprawdzic sprezyny 1BE?? Róznica to 10mm a jezeli ci sie nie spodobaja na pewno znajdziesz chetnego na te sprezyny i to bez klopotu :wink:

Link to comment
Share on other sites

Witam. Przylaczam sie do tematu.

Ja mam obecnie 1be na aucie,z tym ze z tyłu mam juz amorki zuzyte. Zakupiłem nowe i powiem szczerze że jest dość twardo:kwasny:

Z tego co zauwazylem to sprezyny z 1 BE są bardzo twarde w porownaniu do innych. U siebie mam kola 18",mysle przy okazji na lekkim obnizeniu np. 30mm i zmiany sprezyn na progresywne typu H&R zdaje mi sie ze one beda mieksze niz do obecnych 1 BE?

Jak dla mnie to na kolach 18" 1BE to i tak jest wysoko

Link to comment
Share on other sites

amory 1BA i spręzyny max -30, rok czasu jkoś pojeżdzisz, poxniej bedzie bujac nienaturalnie tym autem:whistling:

Czemu mówisz że będzi bujać? Przy -30? Ja rozumiem -60 i więcej ale przy -30 też? Miałem kiedyś w golfie na seryjnych amorach springi -60 i dałem rady tak jeździć przez tydzień, od razu skrócone amory dałem

Ps na allegro są springi - 30 eibach co myślicie czy takie są ok?

bo ponad rok czasu tak jezdziłem wiec wiem:wink: w tym przypadku jak tak zrobisz to po 3 tyg dasz odpowiednie amory do tych spręzyn

:naughty:

takze jak niechcesz tracić na komforcie ładuj 1BE, obnizenie znikome przy 17tce ale komfort sie zachowa:wink:

---------- Post dopisany at 11:45 ---------- Poprzedni post napisany at 11:44 ----------

Witam. Przylaczam sie do tematu.

Ja mam obecnie 1be na aucie,z tym ze z tyłu mam juz amorki zuzyte. Zakupiłem nowe i powiem szczerze że jest dość twardo:kwasny:

Z tego co zauwazylem to sprezyny z 1 BE są bardzo twarde w porownaniu do innych. U siebie mam kola 18",mysle przy okazji na lekkim obnizeniu np. 30mm i zmiany sprezyn na progresywne typu H&R zdaje mi sie ze one beda mieksze niz do obecnych 1 BE?

Jak dla mnie to na kolach 18" 1BE to i tak jest wysoko

przy -30 też jest wysoko, tak żeby nie raziło oka to jakieś -50 sprezyny pod 18tke juz jakos wyglada tylko kwestia czy równo osiadzie

Link to comment
Share on other sites

Ja tam przy zmianie z 1BA na 1BE większej różnicy nie zauważyłem w komforcie,tj straty. Jeżdzę tak już z rok i jest ok, aktualnie mam z tyłu seryjne amorki bo dedykowany do 1BE się wylał. U mnie odpada niższe niż -20mm.

Link to comment
Share on other sites

Założyłem 1BE u siebie ale cały komplet amortyzatory+sprężyny ( auto dawca B5 sedan diesel w automacie czyli kat wagowe zachowane ) - po miesiącu jazdy stwierdzam że jest troszkę twardziej , komfort i tak jest zachowany a autko zdecydowanie lepiej prowadzi się na zakrętach i nierównościach ( porównanie mam kiepskie bo seryjne amortyzatory miały po 30-40% sprawności :decayed: )

Wysokości obniżenia nie jestem w stanie sprawdzić bo zapomniałem pomiary zrobić przed wymianą ale wizualnie jest zdecydowanie niżej , zwłaszcza tył który u mnie stał bardzo wysoko - także ogólnie polecam 1BE :wink:

aha przez miesiąc tylko raz obtarłem osłonę silnika w głębokiej koleinie na zakręcie przy zbyt dużej prędkości :wink:

Link to comment
Share on other sites

jak by miał ktoś 1be to jestem chetny:decayed: obecnie mam -40 i seryjne amory i buja niemiłosiernie:thumbdown:

Jak by co to mam do sprzedania springi z mojego 1 BE

jaka cena?

za 150 zł cały kpl.do oddania

poszlo pw

Link to comment
Share on other sites

udało mi się dostać weiteci -30/30 mm in zabieram się za montaż. Ma takie pytanie czy po wymianie sprężyn luzujecie wahacze, w końcu zmienia się wysokość pracy zawiesznia. W poprzednim aucie tak robiłem (audi 80 B4)

Link to comment
Share on other sites

a jak inaczej chcesz wyciągnąc amora ze spręzyną ????

:decayed::decayed::decayed::decayed::decayed:

Link to comment
Share on other sites

chyba chodziło mu o luzowanie wahaczy nie na sworzniach tylko na tulejach

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...