bob232 Posted September 17, 2012 Posted September 17, 2012 Panowie takie pytanie, proszę o radę Jakie kupić spręzyny na seryjne amory do B5 avanta żeby minimalnie obniżyć auto ( między 30 a 40 mm ) a żeby auto było miekkie, nie skakało jak żaba i było jak beton. Miałem kilka obniżonych VW audi i niektóre zawiasy są mega twarde a do tego dochodzi efekt żabki Proszę o porady
Dev Posted September 17, 2012 Posted September 17, 2012 zapodasz 1BE, łopun 225/45-17" i bedzie GIT !!!!!!
rafal9119 Posted September 17, 2012 Posted September 17, 2012 ja u siebie mam 1BA i koła 17 225/45 i jest lux. przestrzen od koła gdzies 3 cm a amory sprawnosci ponad 65 %
bob232 Posted September 17, 2012 Author Posted September 17, 2012 Mam teraz 1BA i seryjne alu 15 195/65 i przy nich chce zostać. 1 BE odpada. Chciałbym minimalnie obniżyć auto ale żeby nie straciło na swojej charakterystyce
Kowi87 Posted September 17, 2012 Posted September 17, 2012 nie straci, na komfort głównie mają wpływ koła:wink:
Dev Posted September 17, 2012 Posted September 17, 2012 Mam teraz 1BA i seryjne alu 15 195/65 i przy nich chce zostać. 1 BE odpada. Chciałbym minimalnie obniżyć auto ale żeby nie straciło na swojej charakterystyce :facepalm::facepalm: ręce mi opadły, Kolego przeczytaj swój post bo nie wiem o co Ci chodzi...
bob232 Posted September 17, 2012 Author Posted September 17, 2012 może coś niejasno napisałem. Co chcę uzyskać obniżenie ok 30-40 mm - kwestia wizualna - dlatego 1BE odpada chcę żeby auto zostało miekkie i komfortowe przynajmniej podobnie jak jest teraz nie chcę zmieniać amortyzatorów nie chcę auta tak zglebić żeby szurało nie dało się nigdzie wjechać i skakało jak żaba czy taczka tak jak miałem w poprzednich autach prosiłem o podpowiedź jakie springo polecacie żeby spełniło te warunki
Dev Posted September 17, 2012 Posted September 17, 2012 to co napisałes jest w stylu: "trochę dziewica i trochę w ciąży" czyli ni w piz...e, ni w oko nie da rady tego pogodzic
Kowi87 Posted September 17, 2012 Posted September 17, 2012 amory 1BA i spręzyny max -30, rok czasu jkoś pojeżdzisz, poxniej bedzie bujac nienaturalnie tym autem:whistling:
misiek83 Posted September 17, 2012 Posted September 17, 2012 Podlacze sie pod temat. Czy po zamontowaniu do zwyklych amorkow 1BA sprezyn 1BE samochod bedzie sie normalnie zachowywac? W przyszlym roku chce zmienic felgi na 17 tylko nie wiem jak bedzie z komfortem jazdy po pewnym czasie. Wydaje mi sie ze te -20mm zupelnie wystarczy...
radimm Posted September 18, 2012 Posted September 18, 2012 już jako tako wygląda dopiero przy -30mm, 1be przy feldze 17' jeszscze trochę kozą zaciąga
bob232 Posted September 18, 2012 Author Posted September 18, 2012 amory 1BA i spręzyny max -30, rok czasu jkoś pojeżdzisz, poxniej bedzie bujac nienaturalnie tym autem:whistling: Czemu mówisz że będzi bujać? Przy -30? Ja rozumiem -60 i więcej ale przy -30 też? Miałem kiedyś w golfie na seryjnych amorach springi -60 i dałem rady tak jeździć przez tydzień, od razu skrócone amory dałem Ps na allegro są springi - 30 eibach co myślicie czy takie są ok?
misiek83 Posted September 18, 2012 Posted September 18, 2012 Nie lepiej sprawdzic sprezyny 1BE?? Róznica to 10mm a jezeli ci sie nie spodobaja na pewno znajdziesz chetnego na te sprezyny i to bez klopotu
pawel_tl Posted September 18, 2012 Posted September 18, 2012 jak by miał ktoś 1be to jestem chetny:decayed: obecnie mam -40 i seryjne amory i buja niemiłosiernie:thumbdown:
davidgti85 Posted September 19, 2012 Posted September 19, 2012 Witam. Przylaczam sie do tematu. Ja mam obecnie 1be na aucie,z tym ze z tyłu mam juz amorki zuzyte. Zakupiłem nowe i powiem szczerze że jest dość twardo:kwasny: Z tego co zauwazylem to sprezyny z 1 BE są bardzo twarde w porownaniu do innych. U siebie mam kola 18",mysle przy okazji na lekkim obnizeniu np. 30mm i zmiany sprezyn na progresywne typu H&R zdaje mi sie ze one beda mieksze niz do obecnych 1 BE? Jak dla mnie to na kolach 18" 1BE to i tak jest wysoko
Kowi87 Posted September 19, 2012 Posted September 19, 2012 amory 1BA i spręzyny max -30, rok czasu jkoś pojeżdzisz, poxniej bedzie bujac nienaturalnie tym autem:whistling: Czemu mówisz że będzi bujać? Przy -30? Ja rozumiem -60 i więcej ale przy -30 też? Miałem kiedyś w golfie na seryjnych amorach springi -60 i dałem rady tak jeździć przez tydzień, od razu skrócone amory dałem Ps na allegro są springi - 30 eibach co myślicie czy takie są ok? bo ponad rok czasu tak jezdziłem wiec wiem:wink: w tym przypadku jak tak zrobisz to po 3 tyg dasz odpowiednie amory do tych spręzyn takze jak niechcesz tracić na komforcie ładuj 1BE, obnizenie znikome przy 17tce ale komfort sie zachowa:wink: ---------- Post dopisany at 11:45 ---------- Poprzedni post napisany at 11:44 ---------- Witam. Przylaczam sie do tematu.Ja mam obecnie 1be na aucie,z tym ze z tyłu mam juz amorki zuzyte. Zakupiłem nowe i powiem szczerze że jest dość twardo:kwasny: Z tego co zauwazylem to sprezyny z 1 BE są bardzo twarde w porownaniu do innych. U siebie mam kola 18",mysle przy okazji na lekkim obnizeniu np. 30mm i zmiany sprezyn na progresywne typu H&R zdaje mi sie ze one beda mieksze niz do obecnych 1 BE? Jak dla mnie to na kolach 18" 1BE to i tak jest wysoko przy -30 też jest wysoko, tak żeby nie raziło oka to jakieś -50 sprezyny pod 18tke juz jakos wyglada tylko kwestia czy równo osiadzie
davidgti85 Posted September 22, 2012 Posted September 22, 2012 jak by miał ktoś 1be to jestem chetny:decayed: obecnie mam -40 i seryjne amory i buja niemiłosiernie:thumbdown: Jak by co to mam do sprzedania springi z mojego 1 BE
pawel_tl Posted September 22, 2012 Posted September 22, 2012 jak by miał ktoś 1be to jestem chetny:decayed: obecnie mam -40 i seryjne amory i buja niemiłosiernie:thumbdown: Jak by co to mam do sprzedania springi z mojego 1 BE jaka cena?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now