Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Lekkie obniżenie


bob232

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie takie pytanie, proszę o radę

Jakie kupić spręzyny na seryjne amory do B5 avanta żeby minimalnie obniżyć auto ( między 30 a 40 mm ) a żeby auto było miekkie, nie skakało jak żaba i było jak beton. Miałem kilka obniżonych VW audi i niektóre zawiasy są mega twarde a do tego dochodzi efekt żabki

Proszę o porady

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapodasz 1BE, łopun 225/45-17" i bedzie GIT !!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja u siebie mam 1BA i koła 17 225/45 i jest lux. przestrzen od koła gdzies 3 cm a amory sprawnosci ponad 65 %

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam teraz 1BA i seryjne alu 15 195/65 i przy nich chce zostać. 1 BE odpada. Chciałbym minimalnie obniżyć auto ale żeby nie straciło na swojej charakterystyce

:facepalm::facepalm::facepalm::facepalm:

ręce mi opadły, Kolego przeczytaj swój post

bo nie wiem o co Ci chodzi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może coś niejasno napisałem. Co chcę uzyskać

obniżenie ok 30-40 mm - kwestia wizualna - dlatego 1BE odpada

chcę żeby auto zostało miekkie i komfortowe przynajmniej podobnie jak jest teraz

nie chcę zmieniać amortyzatorów

nie chcę auta tak zglebić żeby szurało nie dało się nigdzie wjechać i skakało jak żaba czy taczka tak jak miałem w poprzednich autach

prosiłem o podpowiedź jakie springo polecacie żeby spełniło te warunki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to co napisałes jest w stylu:

"trochę dziewica i trochę w ciąży"

czyli ni w piz...e, ni w oko

nie da rady tego pogodzic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

amory 1BA i spręzyny max -30, rok czasu jkoś pojeżdzisz, poxniej bedzie bujac nienaturalnie tym autem:whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podlacze sie pod temat. Czy po zamontowaniu do zwyklych amorkow 1BA sprezyn 1BE samochod bedzie sie normalnie zachowywac? W przyszlym roku chce zmienic felgi na 17 tylko nie wiem jak bedzie z komfortem jazdy po pewnym czasie. Wydaje mi sie ze te -20mm zupelnie wystarczy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

już jako tako wygląda dopiero przy -30mm, 1be przy feldze 17' jeszscze trochę kozą zaciąga :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

amory 1BA i spręzyny max -30, rok czasu jkoś pojeżdzisz, poxniej bedzie bujac nienaturalnie tym autem:whistling:

Czemu mówisz że będzi bujać? Przy -30? Ja rozumiem -60 i więcej ale przy -30 też? Miałem kiedyś w golfie na seryjnych amorach springi -60 i dałem rady tak jeździć przez tydzień, od razu skrócone amory dałem

Ps na allegro są springi - 30 eibach co myślicie czy takie są ok?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie lepiej sprawdzic sprezyny 1BE?? Róznica to 10mm a jezeli ci sie nie spodobaja na pewno znajdziesz chetnego na te sprezyny i to bez klopotu :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Przylaczam sie do tematu.

Ja mam obecnie 1be na aucie,z tym ze z tyłu mam juz amorki zuzyte. Zakupiłem nowe i powiem szczerze że jest dość twardo:kwasny:

Z tego co zauwazylem to sprezyny z 1 BE są bardzo twarde w porownaniu do innych. U siebie mam kola 18",mysle przy okazji na lekkim obnizeniu np. 30mm i zmiany sprezyn na progresywne typu H&R zdaje mi sie ze one beda mieksze niz do obecnych 1 BE?

Jak dla mnie to na kolach 18" 1BE to i tak jest wysoko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

amory 1BA i spręzyny max -30, rok czasu jkoś pojeżdzisz, poxniej bedzie bujac nienaturalnie tym autem:whistling:

Czemu mówisz że będzi bujać? Przy -30? Ja rozumiem -60 i więcej ale przy -30 też? Miałem kiedyś w golfie na seryjnych amorach springi -60 i dałem rady tak jeździć przez tydzień, od razu skrócone amory dałem

Ps na allegro są springi - 30 eibach co myślicie czy takie są ok?

bo ponad rok czasu tak jezdziłem wiec wiem:wink: w tym przypadku jak tak zrobisz to po 3 tyg dasz odpowiednie amory do tych spręzyn

:naughty:

takze jak niechcesz tracić na komforcie ładuj 1BE, obnizenie znikome przy 17tce ale komfort sie zachowa:wink:

---------- Post dopisany at 11:45 ---------- Poprzedni post napisany at 11:44 ----------

Witam. Przylaczam sie do tematu.

Ja mam obecnie 1be na aucie,z tym ze z tyłu mam juz amorki zuzyte. Zakupiłem nowe i powiem szczerze że jest dość twardo:kwasny:

Z tego co zauwazylem to sprezyny z 1 BE są bardzo twarde w porownaniu do innych. U siebie mam kola 18",mysle przy okazji na lekkim obnizeniu np. 30mm i zmiany sprezyn na progresywne typu H&R zdaje mi sie ze one beda mieksze niz do obecnych 1 BE?

Jak dla mnie to na kolach 18" 1BE to i tak jest wysoko

przy -30 też jest wysoko, tak żeby nie raziło oka to jakieś -50 sprezyny pod 18tke juz jakos wyglada tylko kwestia czy równo osiadzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak by miał ktoś 1be to jestem chetny:decayed: obecnie mam -40 i seryjne amory i buja niemiłosiernie:thumbdown:

Jak by co to mam do sprzedania springi z mojego 1 BE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...