Dragon30 3 Opublikowano 17 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 mechanik zmienił mi tylne tarcze i klocki, podczas wymiany okazało się że stoją tłoczki i konieczna jest regeneracja zacisków. Podczas jazdy co jakiś czas podczas hamowania włącza się ABS mimo że nie ma poślizgu no i pedał jest miękki tak jak hamując na lodzie. Jak na postoju przy włączonym silniku wciskam pedał to robi się on coraz twardszy wiec chyba zapowietrzony ukłąd nie wchodzi w grę? Tak jak mówiłem dzieje się tak co drugie lub trzecie hamowanie. Czy wróci to do normy po dłuższym eksploatowaniu czy mam jechać z reklamacją do mechanika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorzmen 1 Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 włączający się ABS to wina złego montażu pierścienia albo czujnika ABS-u a miękki pedał z winy zapowietrzenia . Mam nadzieję że nie opróżnił ci zbiorniczka z płynem i nie zapowietrzył bloku ABS a tylko zaciski są nieodpowietrzone bo jak Blok ABS-u to czeka cię chardkor z odpowietrzaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1475 Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 mechanik to jakiś cep zadzwoń jutro do mnie to powiem Ci co i jak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon30 3 Opublikowano 23 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2012 byłem u niego z reklamacją i wymienił mi lewy pierścień ABS i już wszystko ok. Ale fakt faktem spierdaczył lekko mówiąc. Dodatkowo oddając przed reklamacją auto mojej żonie która jest w ciąży twierdził że wszystko się dopasuje i objaw ABSu zginie. Dobrze że w nic nie uderzyła wracając bo audi nie hamowało praktycznie w miejscu tak jak przed naprawą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1475 Opublikowano 23 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2012 masz jeszcze zapowietrzone zaciski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon30 3 Opublikowano 25 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 masz jeszcze zapowietrzone zaciski czemu tak uważasz? faktycznie pedał jest taki miękkawy ale dobrze hamuje. a jeszcze sie tak przy okazji zapytam czy z tyłu też są klocki kierunkowe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1475 Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 jezeli miałes rozbierane zaciski to masz je zle odpowietrzone bez odpowiedniej wiedzy na ten temat nie zrobisz tego poprawnie tylne klocki nie sa kierunkowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon30 3 Opublikowano 25 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 mechanik to wszystko robił więc myślę że odpowiednią wiedzę posiada tylko trochę mu nie wyszło z tym pierścieniem ABSu. Myślę że dobrze odpowietrzył zaciski, podobno dwukrotnie to robił ale nie wiem czy aby napewno. jakie objawy są zapowietrzonych zacisków? dodam że jak cofam to piszczą mi hamulce tylne dlatego pytałem się o kierunkowośc klocków tylnych. jak mogę sprawdzić czy faktycznie zaciski mam zapowietrzone po czym to poznam? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1475 Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 jak masz miekki pedał to masz zapowietrzone zaciski mechanik i 10 razy bedzie je odpowietrzał to i tak nie zrobi tego poprawnie poszukaj na forum, ze dwadziescia razy opisywałem jak sie to robi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon30 3 Opublikowano 25 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 ja sprawdzam to tak: - na zgaszonym silniku wciskam ze 3 razy hamulec, za pierwszym razem jest stosunkowo mięki a jak wciskam koleine dwa razy to pedał staje się twardszy i idzie do góry -przy 3 wciśnięciu trzymam go wciśniętego ok 5 sekund -trzymając go wciśniętego odpalam silnik i wtedy pedał powinien opaść Wg mnie jest ok, jeśli się mylę popraw mnie proszę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorzmen 1 Opublikowano 26 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 ja sprawdzam to tak:- na zgaszonym silniku wciskam ze 3 razy hamulec, za pierwszym razem jest stosunkowo mięki a jak wciskam koleine dwa razy to pedał staje się twardszy i idzie do góry -przy 3 wciśnięciu trzymam go wciśniętego ok 5 sekund -trzymając go wciśniętego odpalam silnik i wtedy pedał powinien opaść Wg mnie jest ok, jeśli się mylę popraw mnie proszę Tak możesz sprawdzić servo i pompę vacum a nie zapowietrzenie hamulców:facepalm: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutas 3 Opublikowano 27 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 devastation ma rację, poszukaj jego postów nt odpowietrzania tylnych zacisków. Sam odpowietrzałem tylne zaciski wg jego wskazówek i dopiero teraz mam je prawidłowo odpowietrzone. Przeciętny mechanik pojęcia o tym nie ma i zapewne wg niego jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon30 3 Opublikowano 27 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 dobra poszukam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się