woo 0 Opublikowano 1 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2008 Witam! Dzisiaj zrobiłem parę logów z mojej bryki, Od razu dodam że mam taki kod błędu w sterowniku, 00550 - Start of Injection Regulation 17-00 - Control Difference Więc w przyszłym tygodniu mam zamiar zabrać się za ustawienie kąta wtrysku według instrukcji na forum. Oto moje logi 000 001 003 010 011 Trochę słabo ciągnie na wysokich obrotach. A to wykres z G-tech, nie wiem czy HP i TQ jest właściwa gdyż nie miałem gdzie zwarzyć samochodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sokolnh 0 Opublikowano 1 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2008 dałes 2x grupe 001 zamiast 003, jeszcze 008 nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzanek85 3 Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 To tak autko lekko niedogrzane tylko 85 stopni, kat wtrysku do poprawy a jak zrobisz jeszcze 03 08 i powtórzysz 011 to powiemy Ci resztę :th: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 kat wtrysku do poprawy Po czym wnosisz ??? Logi niekompletne nie powinny byc analizowane... IMO Zapraszamy ponownie z kompletem logow - wszystko co i jak w temacie o diagnostyce. Pozdrawiam serdecznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun0 9 Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 Przepływomierz do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 Przepływomierz do wymiany. spokojnie ... najpierw wymiana filtra potem plukanie lmm ... wydawanie kasy pozostawmy na sam koniec .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun0 9 Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 Heh, masz rację, ale płukanie i czyszczenie na niewiele się zda. Chociaż jeżeli kierowca nie odczuwa dyskomfortu jazdy, to na tej przepływce można jeszcze kilka km zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 Heh, masz rację, ale płukanie i czyszczenie na niewiele się zda. Chociaż jeżeli kierowca nie odczuwa dyskomfortu jazdy, to na tej przepływce można jeszcze kilka km zrobić. zalezy jak mocno [jezeli wogole] obcina gnoj .... stad jak ktos słusznie zauwazyl 008 wymagane .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woo 0 Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Troche to trwalo, to wakacje to inne sprawy ale w końcu doprowadziłem audi do porządku i oto nowe logi po wymianie pasków płynów itd. Kąt wtrysku musiał być źle bo pompa była przestawiona o jeden ząbek. Auto ma -kompa 16 bit, -wtryski 0,216, -FMIC, -EGR zaślepiony, czekam teraz na wirusa A to logi: 000 001 003 004 008 010 011 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 logi sa OK ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Logi jak w ksiazce.... Az dziw, ze takie idealne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek3251 1 Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 a według mnie turbo delikatnie przeładowuje kolego jak robiłeś logi czułeś moze jak ci około 2300 obr /min jak by go zmuliło mam identyczny motor i tak miałem jak mi turbo poza 2000mili barów wychodziło[br]Dopisany: 05 Sierpień 2008, 21:54 _________________________________________________bardzo ładnie wstaje ci turbo w przeciwieństwie do mojego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woo 0 Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 nie mam problemów z przeładowaniem bo mam kompa 16 bit map sensor 2,5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek3251 1 Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 a to przepraszam nie wiedziałem ale zazdroszczę ci tego turbo u mnie rozpędza sie wolniej niz u ciebie i to czuć a najgorsze nikt nie ma pomysłów na to jak chcesz wątek jest na pierwszej stronie jeszcze zerknij sobie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 a według mnie turbo delikatnie przeładowuje szukasz dziury w doopie .... jest idealnie ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woo 0 Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Wirus jest tylko auto poszło do lakierowania, jak wróci to wystawie nowe logi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Wirus jest tylko auto poszło do lakierowania, jak wróci to wystawie nowe logi a ile wyszlo po wirusie i gdzie wykres ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sokolnh 0 Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 sam jestem ciekaw co 1z-cior pokaze :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woo 0 Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Jak wróci z lakierowania to zrobie pomiary i wystawię wykres ale tylko z G-techa, bo do najbliższej hamowni mam 250 km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się