Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Napełnienie klimy , po 2 tygodniach znow lipa ??


wojtas-audi

Rekomendowane odpowiedzi

Można też łopatologicznie:

Po lewej stronie pod maską ida tam 2 przewody klimatyzacjii: metalowy i gumowy. Sprawdz gumowy wąż jesli da sie scisnac palcami, to brak cisnienia w ukladzie. Jesli natomiast jest tak twardy jak ten metalowy, to cisnienie jest i trzeba szukac innej przyczyny.

5 lat w zawodzie ale takiej teorii nie slyszalem :>

Przetestowane w przypadku mojej nieszczelnosci, tak wiec radzę nie szydzić :evil:. Błędy z loga:

Controller: 8E0 820 043 J

Component: A4 Klimaautomat 1015

Coding: 00000

Shop #: WSC 63251

3 Faults Found:

00710 - Defroster Flap Positioning Motor (V107)

41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent

00735 - Potentiometer in Positioning Motor for Air recirculation Flap (G143)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

00819 - High Pressure Sensor (G65)

07-10 - Signal to Low - Intermittent

i jednoczesnie organoleptycznie "miekki wąż"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można też łopatologicznie:

Po lewej stronie pod maską ida tam 2 przewody klimatyzacjii: metalowy i gumowy. Sprawdz gumowy wąż jesli da sie scisnac palcami, to brak cisnienia w ukladzie. Jesli natomiast jest tak twardy jak ten metalowy, to cisnienie jest i trzeba szukac innej przyczyny.

5 lat w zawodzie ale takiej teorii nie slyszalem :>

Przetestowane w przypadku mojej nieszczelnosci, tak wiec radzę nie szydzić :evil:. Błędy z loga:

Controller: 8E0 820 043 J

Component: A4 Klimaautomat 1015

Coding: 00000

Shop #: WSC 63251

3 Faults Found:

00710 - Defroster Flap Positioning Motor (V107)

41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent

00735 - Potentiometer in Positioning Motor for Air recirculation Flap (G143)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

00819 - High Pressure Sensor (G65)

07-10 - Signal to Low - Intermittent

i jednoczesnie organoleptycznie "miekki wąż"

Czlowiek sie uczy cale zycie :> W kazdym badz razie u mnie waz bardzoooooo sztywny :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sztywny to moze byc......... :naughty:

logi masz prawidlowe

I logi grupy 001 bloku 08 - przy wlaczonej klimie !!

grupa 001 pole 1 - było 0,652A zawor N280 sterujacy wydajnoscia kompresora, to wartosc prawie max wysterowania, przy tych tempraturach - norma :th:

grupa 001 pole 2 - było 67,9 % podobnie to sa impulsy wypelniajace, sterujace powyzszym zaworkiem, - norma :th:

grupa 001 pole 3 - było 42 % wpolczynnik impulsu czuknika cisnienia informacja o wielkosci cisnienia w ukladzie - norma :th:

grupa 001 pole 4 - było 13 bar przy temp zewnetrznej 29-30 stopni cisnienie w ukladzie przy pracujacym z duza wydajnoscia kompresorze - norma :th:

przy wylaczonej klimie :

grupa 001 pole 1 - 0.000A brak wysterowania, kompresor wylaczony, - norma :th:

grupa 001 pole 2 - 0 % j.w - norma :th:

grupa 001 pole 3 - 23 % - wpolczynnik impulsu cisnienia, przy wylaczonej klimie - norma :th:

grupa 001 pole 4 - 6 barów przy temp zewnetrznej 29-30 stopni, cisnienie spoczynkowe w ukladzie przy tej temperaturze - norma. :th:

uklad smiga az milo, logi klimy sa prawidlowe.

zadnych dziurek nie widać :decayed: zdecydowanie polecam zainteresowanie sie innego typu dziurkami :cool1: a także ich poszukiwanie i badanie

sprawdzilbym raczej, ten silnik lub klape temperatury, po prostu nie puszcza zimnego powietrza na auto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no u mnie przy niedziałającej klimie miałem coś takiego :naughty: :

08du4.jpg

nie pamiętam czy już wtedy miałem zarejestrowany błąd presostatu (chyba jednak tak).

Miesiąc później wykryto niewielki wyciek w okolicach połączenia rury i skraplacza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no u mnie przy niedziałającej klimie miałem coś takiego :naughty: :

08du4.jpg

nie pamiętam czy już wtedy miałem zarejestrowany błąd presostatu (chyba jednak tak).

Miesiąc później wykryto niewielki wyciek w okolicach połączenia rury i skraplacza.

no tak ale to byl log klimy pracujacej z duza wydajnoscia, a u wojtasa w tych warunkach jest 13 barow, zauwaz ze zawor N280 jest wysterowany max ok. 0,65A i prawie identycznie. a roznica w cisnieniach na poziomie 30%

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robilem tez logi podczas jazdy, lukaszr je ogladal i tez wsio ok .... Na 18 jade do tych ..... mechaników :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie, wg mnie cos po drugiej stronie nie trybi,

masz dwa wentylatory chlodnicy? jezeli 2 to sie zalacza? jezeli jeden to tez czy sie zalacza po wlaczeniu klimy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie, wg mnie cos po drugiej stronie nie trybi,

masz dwa wentylatory chlodnicy? jezeli 2 to sie zalacza? jezeli jeden to tez czy sie zalacza po wlaczeniu klimy?

2 jeden od chlodnicy, drugi od klimy , obydwa sie zalaczają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a sprawdzales czy zimne nie leci z obydwoch nawiewow? tzn prawego i lewego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nieszczelnosc niby przy wejsciu do chlodnicy klimy, widzialem pod Uv,chlodnica do wymiany ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nieszczelnosc niby przy wejsciu do chlodnicy klimy, widzialem pod Uv,chlodnica do wymiany ?

czyli tak jak mówiłem :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzucam foto - mniej wiecej zaznaczylem w ktorym miejscu , dziurka ? Czy chlodnica walnieta juz ?? Bo niewiem czy to sie nadaje do spawania czy nowa chlodnica ?

366230699nl4.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tam przychodzi wąż? [br]Dopisany: 04 Czerwiec 2008, 19:44 _________________________________________________osobiście bym wymienił ,nowa z zamiennika nie jest taka droga,a jak już puściło tam to może gdzie indziej.Za dużo roboty i kasy aby się bawić w ciągłe zabawy :) z wymianą :th:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Było 250 g czynnika, wiec polowa poszla w ciagu miesiaca ..... Po naprawie napełnią mi za free .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

specjalnie napisałem co u mnie było, bo podejrzewałem że masz w tym samym miejscu :decayed:

Według mnie nie ma chłodnicy do wymiany, niech dobrze zaizolują "to" miejsce.

A teraz sobie odpowiedz, czy ta klima przedtem działał poprawnie ? Co robiłeś w tamtym miejscu, może rozrząd ? ;)

Uszkodzenie mogło spowodować jakaś naprawa albo kamień z drogi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

specjalnie napisałem co u mnie było, bo podejrzewałem że masz w tym samym miejscu :decayed:

Według mnie nie ma chłodnicy do wymiany, niech dobrze zaizolują "to" miejsce.

A teraz sobie odpowiedz, czy ta klima przedtem działał poprawnie ? Co robiłeś w tamtym miejscu, może rozrząd ? ;)

Uszkodzenie mogło spowodować jakaś naprawa albo kamień z drogi

Hmm no wlasnie rozrzad i wszystko robilem przed klimą .... Klima na samym koncu a wiec dokladnie 23 kwietnia nabilem klime, chodzila naprawde suuuuper , 2-3 tygodnie i sie wysralo , przy napelnianiu w kwietniu gosciu mowil ze chyba bardzooo dawno nie byla napelniana bo prawie nie bylo czynnika, sprawdzil wtedy szczelnosc, nabil klime i bylo ok , tak jak pisalem moze 3 tygodnie i kupa .... Jutro wymienie chlodnice jak mi sie uda i jade na napelnienie .... przesrane jest z tym rozbieraniem przodu , do chlodnicy pewnie znow trzeba ?? :wallbash::angry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czzzzaaaaasem bywa (jest to nagminne), że mechanicy po prostu nie uważają, mają w pupie, odstawiają skraplacz byle jak i rozszczelniają układ. Nawet ASO tak robi :)

W sumie do rozrządu można chyba zacząć śmiało liczyć ponowne napełnienie klimy :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...