patrosss Opublikowano 24 Września 2012 Opublikowano 24 Września 2012 siemka koledzy mam pytanko ile kosztuje przyblizony koszt generalnego remontu silnika w 1.8t AEB czyli pierscienei panewki planowanie glowicy/zaworow uszczelki wszystkie itp ? robil ktos ? moze sie podzielic swoja wiedza ? bym byl bardzo wdzieczny pozdrawiam serdecznie
Dev Opublikowano 24 Września 2012 Opublikowano 24 Września 2012 jak chcesz miec to zrobione na zicher to bez 2500 sie nie obejdzie nowe: uszczelki, panewki, pierscienie, łańcuch + napinacz obróbka głowicy, zaworów, gniazd, wymiana popychaczy nazbiera sie...
patrosss Opublikowano 24 Września 2012 Autor Opublikowano 24 Września 2012 wlasnie tak liczylem 4 tys z nowym ic
waskivw Opublikowano 24 Września 2012 Opublikowano 24 Września 2012 Do tego dolicz tulejowanie 200 od cyl ,ew .szlif i nowe tłoki , ale jak dobrze zrobisz to pojeździsz.
Dev Opublikowano 24 Września 2012 Opublikowano 24 Września 2012 AEB to twarda sztuka, bloku nie trzeba bedzie ruszac, tłoków też no chyba że chcesz zapoda kucizne to od razu z korbami seria spokojnie wytrzymuje 300kM 2
patrosss Opublikowano 24 Września 2012 Autor Opublikowano 24 Września 2012 powiem tak chce zrobic remont silniczka bo mam juz nastukane 295tys nie ma jakis drastycznych oznak nei pali az tak duzo oleju ani nic .. jest ok i ma kopa ale chce juz ja zrobic na dluzszy okres . chcialbym remont nowy ic wiekszy oraz wirusa program . zmieszcze sie tak w 4.... 4,5tys ? bez robocizny ? do tego przelot ale nei wliczajmy tego do budzetu .. osiagne tak 250 kucy ?
waskivw Opublikowano 24 Września 2012 Opublikowano 24 Września 2012 AEB to twarda sztuka, bloku nie trzeba bedzie ruszac, tłoków teżno chyba że chcesz zapoda kucizne to od razu z korbami seria spokojnie wytrzymuje 300kM Twarda może i jest ale kolega pisał o remoncie ,a nie reanimacji , do tego dołożyłbym pompę oleju,zrobić raz porządnie i pojeździ następne 300k.
patrosss Opublikowano 25 Września 2012 Autor Opublikowano 25 Września 2012 super dzieki za rade ale pompe jakjas wydajniejsza ?? wtryski ?? koledzy doradzcie mi bo mam kase przeznaczona tylko nie wiem dokladnie na co przeznaczyc
Dev Opublikowano 25 Września 2012 Opublikowano 25 Września 2012 tutaj masz wszystko: http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/b5-b6-b7-modyfikacje-1-8t-1342/
patrosss Opublikowano 25 Września 2012 Autor Opublikowano 25 Września 2012 wiem czytalem to ale jest to wszystko ogolnie i o niczym takim konkretnym co ja chce .. a jak koledzy z wlozeniem skrzyni 6 biegowej ??
szogun0 Opublikowano 1 Października 2012 Opublikowano 1 Października 2012 Włożenie 6-biegówki do auta z 1996 r. to mocna rzeźba, inne są obudowy skrzyń. Łapy nie pasują. W poliftach jest trochę inaczej.
laser32 Opublikowano 4 Października 2012 Opublikowano 4 Października 2012 Jak już silnik robisz to jeszcze przyda się regeneracja turbiny. U mnie regeneracja turbo + nowa uszczelka pod głowice + planowanie głowicy + nowe szpilki + czyszczenie głowicy + szlifowanie kanałów wydechowych + pierścienie + cztszczenie bloku silnika i miski olejowej + uszczelki + kolanko od odmy + świece irydowe wyszło 3000zł. 1
roae Opublikowano 4 Października 2012 Opublikowano 4 Października 2012 panowie, a jak wam po remoncie silnik pracuje? tzn czy np. nic sie nie pogorszyło np. czy głośniej nie pracuje, czy nie wydaje dziwnych dźwięków, pytam bo kiedyś robiłem remont w golfie 3 i po tym chodził deko gorzej jak przed, zawsze coś tam zagrało, dziwne dzwięki itp... Jednak nie ma to jak fabryka poskładała-takie zdania słyszałem
gregoor Opublikowano 4 Października 2012 Opublikowano 4 Października 2012 Moj 1.8T po remoncie (nowe pierscienie, panewki, planowanie głowicy, gniazda i zawory) przez pierwszy tydzien/dwa wydawał dziwne dzwieki przy uruchamianiu i 3-4 sekundy po starcie, potem się wszystko ułożyło, i teraz pracuje aż miło mało tego, sam poskładałem cały silnik łącznie ze spięciem głowicy (a z mechaniką nie mam NIC wspólnego) oczywiście pod okiem kumpla mechaniora, ale on mi tylko wytlumaczył co i jak i zostawił z tym na cały dzien. Jak komus cos smiga nie tak, polecam remont, macie pewność ze silnik zrobiony na cacy, a nie szukanie "nowego" ktorego faktycznego stanu i tak nie znamy...
arts_ch1 Opublikowano 5 Października 2012 Opublikowano 5 Października 2012 tak jest juz w naszym kraju ze remontowane silniki mniej przejada niz uzywane....
laser32 Opublikowano 6 Października 2012 Opublikowano 6 Października 2012 Mi po remoncie śmiga jak ta lala no i wyskoczyło na hamowni 159KM/217Nm.
arts_ch1 Opublikowano 6 Października 2012 Opublikowano 6 Października 2012 a ile tys km zrobiles po remoncie?
arts_ch1 Opublikowano 8 Października 2012 Opublikowano 8 Października 2012 mysle ze z wnioskami trzeba poczekac ...5,6 tys to malo...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się