JawoR36 69 Opublikowano 24 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 Witam, zauważyłem, że jak pojeżdżę kilka minut na ciepłym silniku, poziom płynu chłodzącego z kreski minimum opadnie do praktycznie samego węża. W trasie powyżej 100km ostatnio spadł tak nisko, że aż mi czerwone info wyskoczyło na liczniku. Odkręcam korek od płynu chłodzącego, robi "pssss.." i co? Płyn wraca do poprzedniego stanu rzeczy, czyli np podnosi sie 2 lub 3 razy tyle co był przed sekundą. O co kaman? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sokal 2 Opublikowano 24 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 Odpowiedź jest prosta: tak zapierda|asz że aż płyn Ci się chowa ze strachu A tak serio to nie mam pojęcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal9119 6 Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 pewnie uszczelka pod głowica. lub sproboj odpowietrzyc układ miałem podobnie tylko ze mi poziom płynu spadał centymetr ponizej minimum w zbiorniczku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cacek89 2 Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 no co uklad konkretnie masz zapowietrzony wskazowka od temperatury na blacie ci nie skacze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JawoR36 69 Opublikowano 25 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 no co uklad konkretnie masz zapowietrzonywskazowka od temperatury na blacie ci nie skacze? Ani razu powyżej 90stopni nie była. Układ odpowietrza się tak jak np w motorach? Tzn, na ciepłym silniku odkręcamy korek i damy pochodzić silnikowi z otwartym zbiorniczkiem, a odpowietrzy się sam? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magicbattle 11 Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 nie. na cieplym silniku sciagasz troche waz od nagrzewnicy od strony pasazera. on ma taka dziurke. musi byc tak dlugo sciagniety az nie bedzie bombelkow tylko plyn bedzie jednym strumieniem lecial. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roberto90 1 Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 tak jak Magicbattle napisal... Sciagniesz waz od nagrzewnicy do monentu az plyn bedzie lecial mala dziurka na wezu. Cała operacja na włączonym silniku i zaopatrz sie w płyn chłodniczy bo dużo go stracisz i bedziesz musiał dolewac do zbiorniczka bo znowu sie zapowietrzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorzmen 1 Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 najważniejsze robisz na rozgrzanym silniku żeby się termostat uchylił , dobrze jest jeszcze podnieść obroty na około1200-1500 np: przez drugą osobę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seefahrer 0 Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 Ja robiłem tym sposobem odpowietrzenie przy wymianie płynu zamieszczam link [Audi A4 B5] AFN- problemy z temp silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JawoR36 69 Opublikowano 26 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 Dobra, jest jeszcze gorzej, problem coraz bardziej się nasilił, aż do momentu że co 5km muszę stawać i odkręcać korek. To nadal kwestia zapowietrzenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seefahrer 0 Opublikowano 27 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 a węże sprawdz czy masz ciepłe, czy jakiś wyciek masz? może termostat lub pompa , dolny wąż sprawdz przy termostacie i czy chłodnica ciepła zobacz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja74687 2 Opublikowano 27 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 Raczej pompa wody do wymiany, zobacz jeszcze czy na korku działa ci ten zawór c odpowietrza układ ale raczej padła pompa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mloody_s-line 0 Opublikowano 27 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 jawor a na ciepłym nie babli ci się w zbiorniczku woda? Albo nie wywala ? Rozgrzej auto i odkręc korek i trochę przegazuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JawoR36 69 Opublikowano 27 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 Nie wywala, nie raz już odpowietrzałem na ciepłym. Dzisiaj odpowietrzył mi majster układ, polatam tak do soboty, jak dalej będzie to samo, a płyn będzie uciekał to silnik leci do kompletnego remontu + wymiana poduch silnika, chłodnicy itp. I taki ciul sobie kupię 18'' RS6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mloody_s-line 0 Opublikowano 28 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 No czasem tak jest Eh-a co z tymi 17" zrobiłeś? Poszły plany w sina dal, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JawoR36 69 Opublikowano 28 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 Póki co, próbuję je sprzedać, by nie leżakowały u mnie bezczynnie całą zimę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się