Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Płyn chłodniczy, znika i się pojawia :D


JawoR36

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, zauważyłem, że jak pojeżdżę kilka minut na ciepłym silniku, poziom płynu chłodzącego z kreski minimum opadnie do praktycznie samego węża. W trasie powyżej 100km ostatnio spadł tak nisko, że aż mi czerwone info wyskoczyło na liczniku. Odkręcam korek od płynu chłodzącego, robi "pssss.." i co? Płyn wraca do poprzedniego stanu rzeczy, czyli np podnosi sie 2 lub 3 razy tyle co był przed sekundą.

O co kaman? :doh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiedź jest prosta: tak zapierda|asz że aż płyn Ci się chowa ze strachu :nabijasie:

A tak serio to nie mam pojęcia :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnie uszczelka pod głowica. lub sproboj odpowietrzyc układ miałem podobnie tylko ze mi poziom płynu spadał centymetr ponizej minimum w zbiorniczku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no co uklad konkretnie masz zapowietrzony

wskazowka od temperatury na blacie ci nie skacze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no co uklad konkretnie masz zapowietrzony

wskazowka od temperatury na blacie ci nie skacze?

Ani razu powyżej 90stopni nie była.

Układ odpowietrza się tak jak np w motorach? Tzn, na ciepłym silniku odkręcamy korek i damy pochodzić silnikowi z otwartym zbiorniczkiem, a odpowietrzy się sam?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie. na cieplym silniku sciagasz troche waz od nagrzewnicy od strony pasazera. on ma taka dziurke. musi byc tak dlugo sciagniety az nie bedzie bombelkow tylko plyn bedzie jednym strumieniem lecial.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak Magicbattle napisal... Sciagniesz waz od nagrzewnicy do monentu az plyn bedzie lecial mala dziurka na wezu. Cała operacja na włączonym silniku i zaopatrz sie w płyn chłodniczy bo dużo go stracisz i bedziesz musiał dolewac do zbiorniczka bo znowu sie zapowietrzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najważniejsze robisz na rozgrzanym silniku żeby się termostat uchylił , dobrze jest jeszcze podnieść obroty na około1200-1500 np: przez drugą osobę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, jest jeszcze gorzej, problem coraz bardziej się nasilił, aż do momentu że co 5km muszę stawać i odkręcać korek. To nadal kwestia zapowietrzenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a węże sprawdz czy masz ciepłe, czy jakiś wyciek masz? może termostat lub pompa , dolny wąż sprawdz przy termostacie i czy chłodnica ciepła zobacz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej pompa wody do wymiany, zobacz jeszcze czy na korku działa ci ten zawór c odpowietrza układ ale raczej padła pompa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wywala, nie raz już odpowietrzałem na ciepłym. Dzisiaj odpowietrzył mi majster układ, polatam tak do soboty, jak dalej będzie to samo, a płyn będzie uciekał to silnik leci do kompletnego remontu + wymiana poduch silnika, chłodnicy itp.

I taki ciul sobie kupię 18'' RS6 :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Póki co, próbuję je sprzedać, by nie leżakowały u mnie bezczynnie całą zimę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...