lak88 Opublikowano 25 Września 2012 Opublikowano 25 Września 2012 Witam, po podpięciu do VAG'a wyskoczył mi błąd 16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected, czy to może mieć na temperaturę cieczy chłodzącej? Ponieważ na postoju temperatura powoli rośnie do 90st, ale gdy zacznę jechać spada do 60-70st. Co możecie mi poradzić odnośnie tego błędu i temperatury cieczy? Korzystałem z wyszukiwarki, lecz nie znalazłem konkretnej odpowiedzi na swoje pytanie. Dodam, że mam instalacje gazową w swojej A4. Z góry dzięki za pomoc
?uki1984 Opublikowano 25 Września 2012 Opublikowano 25 Września 2012 Dokładnie termostat do wymiany. A secondory air injection możesz wywalić, i zaślepić blok głowicy zaślepką FORGE'a i od razu wiecej miejsca pod maską U mnie już wywalone:decayed:
lak88 Opublikowano 25 Września 2012 Autor Opublikowano 25 Września 2012 Czyli ten "secondory air injection" nie ma żadnego wpływu na temperaturę cieczy? prezesik18 - nie sprzedajesz może alu z awatara?;d
?uki1984 Opublikowano 25 Września 2012 Opublikowano 25 Września 2012 Secondary Air Injection - czyli pomocniczy dolot powietrza:wink: załaczający na zimnym silniku Nie on nie ma wpływu na temp. cieczy, to tylko gówno które ma sprawiać żeby auto było ekologiczniejsze przy zimnych startach silnika. Nic po za tym. W B6 BEX nawet tego nie wkłądali:decayed: Ten avatar to VT Na takie kołą się dopiero szykuję
prezesik18 Opublikowano 25 Września 2012 Opublikowano 25 Września 2012 prezesik18 - nie sprzedajesz może alu z awatara?;d Sam chciałbym być w posiadaniu tych felg w aucie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się