Skocz do zawartości
IGNOROWANY

"Pocenie" silnika.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To jest EGR poszukaj na forum jest duzo o tym

Opublikowano

Możesz mi kolego coś więcej o tym powiedzieć. Dlaczego tam się zbiera olej? Czy to jest niebezpieczne dla silnika? Czym jest spowodowane, że tam jest olej?

Opublikowano

Niestety to jest bolączka tych silników , miałem dwa AVF-y , teraz mam AWX-a i we wszystkich egr się pocił , tak jak kolega wyżej pisał jest masę wiadomości , tylko poszukaj , nie jest to niebezpieczne dla silnika , ale np. plecionka poniżej egr-a ucierpi na pewno ( będzie na nią kapał olej) , można wymienić egr , albo go zaślepić , ale niekoniecznie to pomoże , szukaj , szukaj i jeszcze raz szukaj .

Opublikowano

Czytałem trochę o tym ale niedokońca wiem co z nim zrobić, czy zaślepić czy wymienić na nowy. Koledzy co polecanie? A czyszczenie tego zaworu i dolotu mogło by coś pomóc?

Opublikowano

nic nie zaslepic tylko kupuj nowy - uzywki sprawnej a przede wszystkim szczelnej nie znadziesz. kolega wyzej napisał jest to bolączka tej technologii...

sa rzeźbiarze i sie bawia w jakies rureczki wężyki aby ten olej sie zbierał do butelki umieszczonej gdzies pod maska-ale to takie druciarstwo.

nowy perburg 500zł i masz spokuj. w moim podpisie masz link sklepu kolege z forum (dzik) prowadzi sklep i ci po rabatach załatwi i wyśle pod wskazany adres...

Opublikowano

kolego SotoM wytlumacz mi jaki jest sens kupowac nowego egr ? przeciez za ta kase mozna mieć np sprzeglo w razie czego czy inna czesc ktora jest naprawde potrzebna. Egr w silniku jest praktycznie niepotrzebny. Poczytaj forum to dowiesz sie do czego on służy

Opublikowano
kolego SotoM wytlumacz mi jaki jest sens kupowac nowego egr ? przeciez za ta kase mozna mieć np sprzeglo w razie czego czy inna czesc ktora jest naprawde potrzebna. Egr w silniku jest praktycznie niepotrzebny. Poczytaj forum to dowiesz sie do czego on służy

Dzięki EGR więszkość silników spalinowych jest w stanie spełnić wymagania norm czystości spalin. Rozumiem, że niepotrzebnie. Silnik wyjechał z EGR to ma go mieć bo po to dostał cały zestaw czujników a jego soft uwzględnia dość mocno obecność układu recyrkulacji spali.

Jak chcesz doradzać to napisz obiektywnie a nie wciskaj swój punkt widzenia , dość powszechny ale co nie oznacza że prawidłowy.

Opublikowano

lukaseq1 - ktos kto sie zna wcale by sie niedziwił dlaczego dalem taka radę a nie inna (taka była by naprawa w autoryzowanym serwisie )...

poczytac forum...a ty...nie mozesz mi i innym tego wytłumaczyc...?

za miast forum wolę dokumentacje napraw a jesli takowej nie posiadam zapytam sie o rade 4umowicza u ktorego widze ze ma łep na karku i daje normalne rady

kto co jak zrobi aby sie ratowac najtaniej- to mnie nie obchodzi...

masz inne rade napisz... kolega bedzie miał w czym przebierac i liczyc co mu sie oplaca...

Opublikowano

Dzięki koledzy za pomoc ;) Postanowiłem kupić nowy EGR bo tak jak napisał kolega marekg to co wsadzili konstruktorzy w fabryce pod maskę tam ma być ;) Koledzy a jakiej firmy EGR polecacie? ;D

Opublikowano

nie szukaj tanich okazji bo się okaże, że kupisz nie lepszy od tego co masz. Myślę, że Pierburg będzie odpowiedni (nie wiem czy Wahler robił EGR y) jeśli masz założyć nowy zawór. Ja za ori do AVB dałem 76o złotych bo nie mam zaufania do zamienników nawet jeśli produkowane przez te same firmy co części sygnowane przez Audi.

Właśnie z powodu ceny jeden z kolegów poddał w wątpliwość sens takiej wymiany no ale jak robić to do porządku.

Weź no poszykaj w dziale części jest chyba kontakt to kolegi TOM77 czy jakoś tak (przepraszam za ew. pomyłkę), on organizuje forumowiczom pewne części po lepszych cenach. Myślę, że to będzie najlepsze rozwiązanie.

Opublikowano

jeżeli cieknie Ci z otworków w EGR to tylko wymiana, natomiast jeżeli cieknie z połączenia EGR <-> kolektor to wymieniasz oring i powinno pomóc.

---------- Post dopisany at 19:17 ---------- Poprzedni post napisany at 19:16 ----------

miałem podobny przypadek, zobacz w moim wątku, u mnie pomoglo czyszczenie i wymiana uszczelek

Opublikowano

Koledzy opisze ktoś jak wyczyścić ten cholerny EGR, bo bym spróbował narazie go wyczyścić (może to coś da) zanim bym dał 500 zł za nowy.

Opublikowano

wyciagasz EGR. A potem najzwyczajniej czyścisz albo mechanicznie - wydrapując osad, albo chemicznie mocząc np w nafcie itp

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...