Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Stabilizatory z RS4 B7 do zwykłej A4 B6 B7


Wąski

Rekomendowane odpowiedzi

A może ktoś powiedzieć ile waży stabilizator s4 lub rs4? Sprawa jest taka że kupiłem stabilizatory przód+tył niby od s4 tył przyszedł 18mm-s-line a przód hm numery niewidoczne.No i teraz tył mi gościu wymienił na20mm czyli s4 powiedział że się pomylił a nie wiedział że różnią się grubością.Ale przód mówi że na pewno ten co mi wysłał jest od s4. Pytanie jak odróżnić przód s4,s-line,1ba wagowo jest różnica?Jeśli waga jest różna to czy ktoś mógłby podać wagę któregoś żeby mieć jakieś odniesienie zanim mechanik zdemontuje mój i stwierdzi że mam taki sam jak ten co kupiłem?

Zważ go to Ci powiem z czego jest...

Dziś udało mi się zważyć .Waga przedniego stabilizatora to jakieś 3.5-3.6kg powiedz że to chociaż coś lepszego niż to które mam 1ba?

Wymiana przedniego stabilizator to 15min, seryjny z 1.9-2.0tdi jest bardzo lekki i na pewno niema 3kg.

Dzięki za wprowadzenie w błąd mój stabilizator z 1.9tdi ośka 1ba waży tyle samo ok 3,6kg.Czyli dostałem takie samo gówno co miałem u siebie.A te 15min no jasne ale jak się ma kanał to może nawet 10min.Ja niestety nie mam i zapłaciłem mechanikowi za demontaż/montaż oczywiście tego samego bo po zważeniu okazało się że waży dokładnie tyle samo 3,6kg k..wa .

Wybacz ale ten seryjny ostatni raz trzymałem w ręku dwa lata temu i wydawał się lżejszy. Dla potomnych zostanie ile seria waży :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajna sprawa te stabilizatory ale finansowo to troszke to kosztuje :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam po przeczytaniu 26 stron chciałem tylko utwierdzić się w tym co zrozumiałem

Mam fabrycznie założone zawieszenie 1BV najtwardsze najniższe sline 1.9 AVF

i z tego co tu wyczytałem to stabilizator przedni mam taki sam jak w RS4 przy moim zawieszeniu

wiec musze wymienić jedynie tylny

( na 8E0 511 409 AL

8E0 511 327 D - gumka x2

8E0 511 439 - opaska x2 )

jesli sie myle z tym przodem prosiłbym o poprawienie mnie

i pytanie moze ma ktos do sprzedania zestaw na tył moze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie to w sedanie jest cienki 27 w avancie 32 a sportowy to 32 tylko pełny w srodku pręt a poprzednie to rury. Nawet założenie z avanta do sedana juz poprawia jazdę.

Sony Xperia Tapatalk 4 Pro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z przodu masz standardowy stabilizator z nie z RS4.

Sony Xperia

---------- Post dopisany at 15:10 ---------- Poprzedni post napisany at 15:09 ----------

Przedni z RS4 jest fabrycznie w B7 3.0 TDI.

Sony Xperia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć Panowie. czy ktoś będzie miał taki tylni stabilizator od RS4 do odsprzedania. Mam B7 ale jak rozumiem od B6 to to samo.

dzięki za odp

piotr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć Panowie. czy ktoś będzie miał taki tylni stabilizator od RS4 do odsprzedania. Mam B7 ale jak rozumiem od B6 to to samo.

dzięki za odp

piotr

Nie było RS4 B6 :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fakt

Ale dalej podtrzymuję pytanie.

szycha

---------- Post dopisany 15-11-2013 at 11:44 ---------- Poprzedni post napisany 12-11-2013 at 15:45 ----------

Czy jest możliwość zęby RS4 b7 w Avancie miał średnicę pręta 20 mm? Oczywiście tył

Niestety nie mam nr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fakt

Ale dalej podtrzymuję pytanie.

szycha

---------- Post dopisany 15-11-2013 at 11:44 ---------- Poprzedni post napisany 12-11-2013 at 15:45 ----------

Czy jest możliwość zęby RS4 b7 w Avancie miał średnicę pręta 20 mm? Oczywiście tył

Niestety nie mam nr

Tak były wersje 20mm i 22mm. Lepiej 22mm oczywiście, bo o takim mowa w temacie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20mm to zwykły stabilizator, który wychodził z fabryki razem z zawieszeniem 1BA, 22mm wychodziły z jakimś pakietem- "S-line", ale zawsze z zawieszeniem 1BE-nie mylić pojęcia, że każda A4 z 1BE miała taki stabilizator-, tylko, jeśli stabilizator oryginalnie ma 22mm-to zawieszenia musiało też być 1BE-22m nigdy nie szło wraz z 1BA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20mm to zwykły stabilizator, który wychodził z fabryki razem z zawieszeniem 1BA, 22mm wychodziły z jakimś pakietem- "S-line", ale zawsze z zawieszeniem 1BE-nie mylić pojęcia, że każda A4 z 1BE miała taki stabilizator-, tylko, jeśli stabilizator oryginalnie ma 22mm-to zawieszenia musiało też być 1BE-22m nigdy nie szło wraz z 1BA

Stary co Ty tu wypisujesz! W zwykłym zawieszeniu 1BA tylni stabilizator ma 16mm. W zawieszeniu 1BE ma 18mm. Stabilizator tylni 20mm jest z S4 B6/B7 a o średnicy 22mm jest z RS4 B7.

Sony Xperia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20mm to zwykły stabilizator, który wychodził z fabryki razem z zawieszeniem 1BA, 22mm wychodziły z jakimś pakietem- "S-line", ale zawsze z zawieszeniem 1BE-nie mylić pojęcia, że każda A4 z 1BE miała taki stabilizator-, tylko, jeśli stabilizator oryginalnie ma 22mm-to zawieszenia musiało też być 1BE-22m nigdy nie szło wraz z 1BA

Stary co Ty tu wypisujesz! W zwykłym zawieszeniu 1BA tylni stabilizator ma 16mm. W zawieszeniu 1BE ma 18mm. Stabilizator tylni 20mm jest z S4 B6/B7 a o średnicy 22mm jest z RS4 B7.

Sony Xperia

sorry:facepalm: pomyliłem to z 18mm i 16mm ups:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to wszystko zakręcone.

A co w przypadku kiedy koleś przyprowadził rs4 w avancie na części i z niego miał tylny o średnicy 20 mm.

Ktoś sobie zmienił w rs-e z 22 na 20? Chyba mało prawdopodobne

Jeszcze jedno pytanie. czy szczytniejszy stabilizator będzie miał wplyw na twardość zawieszenia , czy tylko na przechylanie się na boki i leprze trzymanie w zakretach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to wszystko zakręcone.

A co w przypadku kiedy koleś przyprowadził rs4 w avancie na części i z niego miał tylny o średnicy 20 mm.

Ktoś sobie zmienił w rs-e z 22 na 20? Chyba mało prawdopodobne

Jeszcze jedno pytanie. czy szczytniejszy stabilizator będzie miał wplyw na twardość zawieszenia , czy tylko na przechylanie się na boki i leprze trzymanie w zakretach?

Nic nie jest zakręcone, RS4 występowało w bogatszej wersji jak np. A4 i A4 S-line.

W RS4 z takich dodatków były to np. kubełkowe fotele zamiast recaro, ceramiczne tarcze hamulcowe, ..., mocniejsze amortyzatory (pewnie z regulacją twardości zawieszenia) i właśnie z takimi mocniejszymi amortyzatorami montowano grubszy o 2mm tylny stabilizator.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, ze masz to w jednym palcu.

Twoją odpowiedz na pw uważam za wiarygodną, tylko chciałem temat puścić w eter. Bo takiego info jeszcze nie był na stronach.

dzięki..

A wiesz co z tą wysokością? Czy ten stabilizator trochę ściągnie auto w dół.?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, ze masz to w jednym palcu.

Twoją odpowiedz na pw uważam za wiarygodną, tylko chciałem temat puścić w eter. Bo takiego info jeszcze nie był na stronach.

dzięki..

A wiesz co z tą wysokością? Czy ten stabilizator trochę ściągnie auto w dół.?

W dół raczej nie pójdzie, usztywni auto i odniesiesz wrażenie że zrobiło się twardsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie z innej beczki. Będę wymieniał u siebie stabilizator tylni ze standardu na ten z S4. Czy obejmy należy dokręcić na opuszczonym aucie, tak jak to się robi przy wymianie wahaczy, czy można na podniesionym ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...