Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Stabilizatory z RS4 B7 do zwykłej A4 B6 B7


Wąski

Rekomendowane odpowiedzi

i a laczniki podejda od s-linowych mam nadzieje
łączniki są od S-line'a takie same, jak od normalnej standardowej wersji,i od S4, różnią się kształtem, ale wejdą:wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam do swojej a4 b6 1.8t na dniach zakladal bede gwint super sporta ,wymieniam wszystkie wachacze na lempfoldera , poduszki amortyzatorow oraz maglownice , mysle zeby przy jednej robocie zmienic ten stabilizator jaki polecacie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam do swojej a4 b6 1.8t na dniach zakladal bede gwint super sporta ,wymieniam wszystkie wachacze na lempfoldera , poduszki amortyzatorow oraz maglownice , mysle zeby przy jednej robocie zmienic ten stabilizator jaki polecacie ?

A jak myślisz o jakim tu piszemy :whistling:

---------- Post dopisany at 18:30 ---------- Poprzedni post napisany at 18:30 ----------

I czemu supersport nie było nic lepszego :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nowy super sport w cenie 1000 zl to chyba dobry wybor .O jakich nr szukac stabilizatorow?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nowy super sport w cenie 1000 zl to chyba dobry wybor .O jakich nr szukac stabilizatorow?

Masz wszystko podane w tym temacie co potrzebujesz, poszukaj :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ASO masz po 15zł/szt 8E0 511 327 D i opaski po 16zł/szt 8E0 511 439

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli dobrze kojarzę to jest stabilizator na przód, a główną różnicę robi stabilizator na tył. Poza tym on jest opisany jako A4 S4, czyli może być to stabilizator od zwykłej A4, jeśli dobrze się orientuję to odróżnienie przedniego zwykłego od sportowego nie jest takie proste, chyba że masz numer. Jakoś nie widzę by gość miał dużo części od S4...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie , ja po jakims czasie zorietowalem sie ze to moze byc zwykly ,szukam dalej od 3.0tdi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przecież można się zapytać sprzedawcy o grubość stabilizatora- jeśli chodzi o tył, bo przód jest taki sam, jeśli chodzi o grubość, różnica polega na jego wykonaniu-jest bardziej sztywny i też jest odczuwalna różnica w prowadzeniu auta-wszystko jest opisane na początku tego wątka...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ktoś kupował ostatnio komplet stabilizatorów opisanych w pierwszych stronach na tył bo dzisiejsza cena a aso to ok. 1.000 tylko na tył :doh: oczywiście komplet

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ktoś kupował ostatnio komplet stabilizatorów opisanych w pierwszych stronach na tył bo dzisiejsza cena a aso to ok. 1.000 tylko na tył :doh: oczywiście komplet

Nie wiem w którym ASO to sprawdzałeś ale tylny stabilizator to kosz 560zł, gumy i opaski to ok 90zł kpl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u gajosa po numerach opisanych w trzecim poście chyba :eusathink:

i tam wychodzi cały komplet z gumami, opaskami, łącznikami ok tysiaka właśnie :whistling:

bez łączników faktycznie ok. 600 z groszami

---------- Post dopisany at 20:42 ---------- Poprzedni post napisany at 20:39 ----------

Ja zamawiałem na getem.pl komplet na tył ok 550zł

faktycznie jest odczuwalna różnica w jeździe jak pisali poprzednicy :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A po co Ci łączniki, zamów u dzika z lemfordera jak masz wybite, koszt chyba 50zł/szt. a jak są OK to zostaw te co masz. Tylny stabilizator sporo daje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie tak myślałem, że wystarczy sam stabilizator i same gumy, bo z tego co wiem to łączniki są w dobrym stanie i nie wymagają jeszcze zmiany :wink:

ale zrobiłem już rozeznanie kompletu :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ktoś kupował ostatnio komplet stabilizatorów opisanych w pierwszych stronach na tył bo dzisiejsza cena a aso to ok. 1.000 tylko na tył :doh: oczywiście komplet

Nie wiem w którym ASO to sprawdzałeś ale tylny stabilizator to kosz 560zł, gumy i opaski to ok 90zł kpl.

o cholera jak ceny w ASO poszły w górę, jak kupowałem z 2 lata temu tylni to był koszt ok 260 zł

a teraz takie ceny:shock3:

a przedni z 3.0 tdi do wyrwania ok 100 oczywiście używka:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też się zdziwiłem jak zobaczyłem ceny - ale generalnie ceny VAG'a poszły ostro w górę :thumbdown:

---------- Post dopisany at 22:28 ---------- Poprzedni post napisany at 22:27 ----------

ktoś kupował ostatnio komplet stabilizatorów opisanych w pierwszych stronach na tył bo dzisiejsza cena a aso to ok. 1.000 tylko na tył :doh: oczywiście komplet

Nie wiem w którym ASO to sprawdzałeś ale tylny stabilizator to kosz 560zł, gumy i opaski to ok 90zł kpl.

o cholera jak ceny w ASO poszły w górę, jak kupowałem z 2 lata temu tylni to był koszt ok 260 zł

a teraz takie ceny:shock3:

a przedni z 3.0 tdi do wyrwania ok 100 oczywiście używka:wink:

jakby Ci się rzucił w oczy na przód w dobrej cenie to podeślij linka na PW :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...