pawulon Opublikowano 2 Czerwca 2008 Opublikowano 2 Czerwca 2008 posiadam audi a4 tdi 130ps 2004 r. no i mam taki problem jadac jak co dzien raptem auto spadlo z obrotow nie dalo sie jechac powyzej do 2000 obrotow jazda to bylo jak rodeo szarpal no i teraz kopci na czarno padlo mi turbo? moje pytanie brzmi czy jest sens kupowac uzywane turbo i czy jest mozliwe ze jakis element z turbiny zassalo do silnika (tak stwierdzil mechanik) co moze spowodowac nastepne problemy jak to sprawdzic czy sie cos dostalo dodam ze przebieg auta spawdzany 126tys choc nie mam 100% pewnosci prosze poradzcie cos. dodam ze zupelnie nie znam sie na samochodach dziekuje za wszelkie podpowiedzi * kolego popraw w profilu kod auta na B6, stosuj prosze wlasciwy prefix [Musashi]
GILI Opublikowano 2 Czerwca 2008 Opublikowano 2 Czerwca 2008 na to wygląda że padła turbinka trzeba ją wyjąć żeby coś stwierdzić.
pawulon Opublikowano 2 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2008 a czy jest mozliwe ze dostal sie jakis element z turbiny do silnika ? czy wymiana turbo to wszystko co musze zrobic poniewaz mechanik mowil mi ze jest mozliwe ze jakis element mogl sie dostac do silnika co moze pozniej powodowac problemy
Musashi Opublikowano 2 Czerwca 2008 Opublikowano 2 Czerwca 2008 a jak pracuje nabiegu jalowym? jakies halasy? stukanie pukanie. jak wyglada olej, jest olej? plyn chlodzacy? wymieniane byly filtry? jezeli objawem jest tylko brak mocy i czarny dym to nie turbina. jezeli praca na biegu jalowym jest bez dodatkowych elementow akustycznych, proponuje podlaczyc vag-a i sprawdzic bledy zrobic, logi statyczne.
pawulon Opublikowano 2 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2008 zadnego stukania nie ma jak odpale to jedynie co sie dzieje to kopcenie wymiany oleju jeszcze nie bylo i filtrow tez autem malo jezdzilem z racji tego ze mnie nie bylo w kraju jak tylko cos sie zaczelo dziac odrazu pojechalem do mechanika i on stwierdzil ze na 80% turbo podlaczyl kompa jaki mial program to nie wiem zostawilem auto u niego zadzwonil do mnie i powiedzial ze jest wyciek z turbiny wiec napewno turbo i radzil sprzedaz auta gdyz moglo cos sie dostac do silnika nie wiem co mam robic troche to dla mnie dziwne ze pada turbo i odrazu do silnika sie moze dostac jakis element ktory moze uszkodzic go nawet nie zdazylem sie nacieszyc autkiem pozdrawiam
Tomeks Opublikowano 2 Czerwca 2008 Opublikowano 2 Czerwca 2008 sprzedac auto ,olej tego mechanika jestes z wawy,jedz do MR MOTORS na ul.Mineralna 26,Rogalotti na pewno postawi diagnoze w 5s.
b3rs Opublikowano 2 Czerwca 2008 Opublikowano 2 Czerwca 2008 Jedź do kogoś kto się zna. Stary miał kiedyś paska z AWX-em, miał identyczne objawy, kupa dymu, szarpaczka do 2000-2500, jak sie wkręcił to już szedł, wymieniłem mu przepływke i śmigał jak ta lala. A tu od razu sprzedać, może jeszcze temu mechanikowi za pół ceny
pawulon Opublikowano 2 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2008 wlasnie wyczytalem na innym forum ze to moze byc problem z paskiem rozrzadu ? przy mocno wykreconym motorze przy naglych zmianach momentu obrotowego jest to mozliwe szczegulnie gdy pasek jest juz przelatany lub ciut slabo napiety a wlasnie ten mechanik mi go wymienil ewentualnie guma łaczaca IC z rura spadla z IC co o tym sadzicie? ps. jutro szukam nowego mechanika i tym razem nie z polecenia pozdrawiam
wojtek2626 Opublikowano 3 Czerwca 2008 Opublikowano 3 Czerwca 2008 Na twoim miejscu sprawdziłbym czy to czasem uszczelka na pompowtrysku nie padła, kiedys spotkałem sie z takim przypadkiem z T5 2,5 TDI kopcił wchodził na wyzsze obroty na biegu jałowym, szarpał itp. Po wym uszczelek na PD-ku wszystko wróciło do normy
przemik Opublikowano 3 Czerwca 2008 Opublikowano 3 Czerwca 2008 radzil sprzedaz auta gdyz moglo cos sie dostac do silnika Ile chcesz ???? dwie dwojki moge Ci zaplacic
letallec Opublikowano 3 Czerwca 2008 Opublikowano 3 Czerwca 2008 Z której czesci Wawy jestes? Moge podjechac z vag'iem i obejrzec to cudo. Czarny dym to raczej nie turbina.
Tomeks Opublikowano 3 Czerwca 2008 Opublikowano 3 Czerwca 2008 Na twoim miejscu sprawdziłbym czy to czasem uszczelka na pompowtrysku nie padła, kiedys spotkałem sie z takim przypadkiem z T5 2,5 TDI kopcił wchodził na wyzsze obroty na biegu jałowym, szarpał itp. Po wym uszczelek na PD-ku wszystko wróciło do normy jaki 2,5 TDI ma PD?
dssn Opublikowano 3 Czerwca 2008 Opublikowano 3 Czerwca 2008 mogla tez spasc rura od IC i objawy będą podobne
pawulon Opublikowano 3 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2008 witam sprawa rozwiazana dziekuje wszystkim za porady okazalo sie ze to tylko wezyk chyba ten od IC ale glowy nie dam bo sie nie znam mechanik nie wziol kasy wiec to na plus choc swoja droga mysle ze chcial mnie niezle przekrecic ale szkoda o tym rozmawiac wole wam jeszcze raz podziekowac mysle ze bede tu zagladal bo to naprawde fajne forum pozdrawiam i dziekuje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się