Stano Opublikowano 18 Grudnia 2013 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Chłopaku powiedz mi od czego są te dwa przełoczniki na słupku B od strony kierowcy? Deaktywacja poszczególnych funkcji alarmu fabrycznego... Możesz wyłaczyć czujniki ruchu we wnętrzu auta (gdy np. zostawiasz dziecko lub zwierzaka w aucie) oraz czujnik przechyłu (tzw. zabezpieczenie przed odholowaniem). Dzięki za odp
Bart-S Opublikowano 18 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2013 Chłopaku powiedz mi od czego są te dwa przełoczniki na słupku B od strony kierowcy? Deaktywacja poszczególnych funkcji alarmu fabrycznego... Możesz wyłaczyć czujniki ruchu we wnętrzu auta (gdy np. zostawiasz dziecko lub zwierzaka w aucie) oraz czujnik przechyłu (tzw. zabezpieczenie przed odholowaniem). Dzięki za odp NP
Mario Opublikowano 18 Grudnia 2013 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Czyli tylko cyfrowe wchodzi w grę? Tak - z tego co zdążyłem rozkminić, tylko taka wersja pieca wychodziła w tym modelu. Mario pewnie mógłby napisać coś więcej... Najlepiej i najszybciej ThermoTop V, bo to opcja fabryczna, wszystko pasuje na swoje miejsce. Sterowanie poprzez FIS, klimatronik i zdalne. Komunikacja po CAN. Mam już dwie Octavie zrobione i przyznam, że to moje ulubione ogrzewanie postojowe
Bart-S Opublikowano 18 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2013 Czyli tylko cyfrowe wchodzi w grę? Tak - z tego co zdążyłem rozkminić, tylko taka wersja pieca wychodziła w tym modelu. Mario pewnie mógłby napisać coś więcej... Najlepiej i najszybciej ThermoTop V, bo to opcja fabryczna, wszystko pasuje na swoje miejsce. Sterowanie poprzez FIS, klimatronik i zdalne. Komunikacja po CAN. Mam już dwie Octavie zrobione i przyznam, że to moje ulubione ogrzewanie postojowe No to wkrótce doliczysz też 1szt. Passata
Mario Opublikowano 18 Grudnia 2013 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Czyli tylko cyfrowe wchodzi w grę? Tak - z tego co zdążyłem rozkminić, tylko taka wersja pieca wychodziła w tym modelu. Mario pewnie mógłby napisać coś więcej... Najlepiej i najszybciej ThermoTop V, bo to opcja fabryczna, wszystko pasuje na swoje miejsce. Sterowanie poprzez FIS, klimatronik i zdalne. Komunikacja po CAN. Mam już dwie Octavie zrobione i przyznam, że to moje ulubione ogrzewanie postojowe No to wkrótce doliczysz też 1szt. Passata Jutro ma przyjść piecyk, odpalę go na moim eksperymentalnym stanowisku i jeśli się nie zatruję... to piec już masz
Bart-S Opublikowano 18 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2013 Czyli tylko cyfrowe wchodzi w grę? Tak - z tego co zdążyłem rozkminić, tylko taka wersja pieca wychodziła w tym modelu. Mario pewnie mógłby napisać coś więcej... Najlepiej i najszybciej ThermoTop V, bo to opcja fabryczna, wszystko pasuje na swoje miejsce. Sterowanie poprzez FIS, klimatronik i zdalne. Komunikacja po CAN. Mam już dwie Octavie zrobione i przyznam, że to moje ulubione ogrzewanie postojowe No to wkrótce doliczysz też 1szt. Passata Jutro ma przyjść piecyk, odpalę go na moim eksperymentalnym stanowisku i jeśli się nie zatruję... to piec już masz Super - jak wszystko będzie OK, podeślij na pw info potrzebne do przelewu BTW - którędy mam poprowadzić kable w komorze silnika? Krowi dydek mam na lewej stronie ściany grodziowej a piecyk siedzi przecież na prawym nadkolu. Jakaś wiązka wychodzi prawą stroną w pobliżu zbiorniczka sprysków (może tam gdzieś się wbije - chyba, że masz jakieś inne instrukcje). Tak jak uzgadnialiśmy - całą elektrykę przygotuję. Zostanie tylko zabawa pod maską.
Mario Opublikowano 18 Grudnia 2013 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Czyli tylko cyfrowe wchodzi w grę? Tak - z tego co zdążyłem rozkminić, tylko taka wersja pieca wychodziła w tym modelu. Mario pewnie mógłby napisać coś więcej... Najlepiej i najszybciej ThermoTop V, bo to opcja fabryczna, wszystko pasuje na swoje miejsce. Sterowanie poprzez FIS, klimatronik i zdalne. Komunikacja po CAN. Mam już dwie Octavie zrobione i przyznam, że to moje ulubione ogrzewanie postojowe No to wkrótce doliczysz też 1szt. Passata Jutro ma przyjść piecyk, odpalę go na moim eksperymentalnym stanowisku i jeśli się nie zatruję... to piec już masz Super - jak wszystko będzie OK, podeślij na pw info potrzebne do przelewu BTW - którędy mam poprowadzić kable w komorze silnika? Krowi dydek mam na lewej stronie ściany grodziowej a piecyk siedzi przecież na prawym nadkolu. Jakaś wiązka wychodzi prawą stroną w pobliżu zbiorniczka sprysków (może tam gdzieś się wbije - chyba, że masz jakieś inne instrukcje). Tak jak uzgadnialiśmy - całą elektrykę przygotuję. Zostanie tylko zabawa pod maską. Jak przeciągniesz prawą, to i tak będziesz leciał z wiązką do Gatewaya na lewo. Zatem wg mnie najprościej będzie polecieć z wiązką po przednim pasie do skrzynki elektrycznej i dalej przez ścianę grodziową do wnętrza lub pod zbiorniczkiem wyrównawczym, dalej pod wykładziną ściany grodziowej do skrzynki elektrycznej i do środeczka BTW, ktoś miał chyba sprawdzić i obfocić króćce w pompie paliwa?
Bart-S Opublikowano 18 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2013 BTW, ktoś miał chyba sprawdzić i obfocić króćce w pompie paliwa? Jest na wierzchu dekiel - jeszcze dziś Ci to sprawdzę
MARCIN607 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Opublikowano 18 Grudnia 2013 a ja zapytam co z b6? dzieje się coś?
Bart-S Opublikowano 18 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2013 a ja zapytam co z b6? dzieje się coś? A4 też dostanie webasto ale po Passku. Możliwe też, że wlecą odświerzone Recaro (+ ten cholerny boczek w alcantarze pod memo i alarm). Potem, zależnie od tego jak silniczek będzie zachowywał się w zimie - chciałbym rozebrać głowicę i skontrolować stan osprzętu (PD, popychacze, zawory, wałek rozrządu). Na wiosnę najprawdopodobniej będzie malowana (tam gdzie trzeba ) oraz odnowa lakieru i wnętrza. Na koniec jakiś gwint z regulacją twardości i na tym już raczej poprzestanę
Mario Opublikowano 18 Grudnia 2013 Opublikowano 18 Grudnia 2013 a ja zapytam co z b6? dzieje się coś? Pewno też jest tak rozgrzebane i tylko taborety przekłada gdy ma gdzieś podjechać
Bart-S Opublikowano 18 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2013 No dobra - jak na gwincie będzie spoko to wrócą 19" (na zimę się dobierze jakieś fajne 18" a 17" będą na sprzedaż). ---------- Post dopisany at 21:02 ---------- Poprzedni post napisany at 21:00 ---------- a ja zapytam co z b6? dzieje się coś? Pewno też jest tak rozgrzebane i tylko taborety przekłada gdy ma gdzieś podjechać Coś Ty - nie ma szans. Samochód odzyskałem tylko na 2 dni... Aby kapitalkę skrzyni zrobić... Zrobiłem i... tyle auto widziałem (Gośka codziennie do Poznania nim śmiga).
Mario Opublikowano 18 Grudnia 2013 Opublikowano 18 Grudnia 2013 No dobra - jak na gwincie będzie spoko to wrócą 19" (na zimę się dobierze jakieś fajne 18" a 17" będą na sprzedaż).---------- Post dopisany at 21:02 ---------- Poprzedni post napisany at 21:00 ---------- a ja zapytam co z b6? dzieje się coś? Pewno też jest tak rozgrzebane i tylko taborety przekłada gdy ma gdzieś podjechać Coś Ty - nie ma szans. Samochód odzyskałem tylko na 2 dni... Aby kapitalkę skrzyni zrobić... Zrobiłem i... tyle auto widziałem (Gośka codziennie do Poznania nim śmiga). Przecież za tą kapitalkę to miałbyś manual quattro No ale skoro kobieta jeździ, to za taki manewr miałbyś kartony wystawione przed ogrodzenie
Bart-S Opublikowano 18 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2013 No dobra - jak na gwincie będzie spoko to wrócą 19" (na zimę się dobierze jakieś fajne 18" a 17" będą na sprzedaż).---------- Post dopisany at 21:02 ---------- Poprzedni post napisany at 21:00 ---------- a ja zapytam co z b6? dzieje się coś? Pewno też jest tak rozgrzebane i tylko taborety przekłada gdy ma gdzieś podjechać Coś Ty - nie ma szans. Samochód odzyskałem tylko na 2 dni... Aby kapitalkę skrzyni zrobić... Zrobiłem i... tyle auto widziałem (Gośka codziennie do Poznania nim śmiga). Przecież za tą kapitalkę to miałbyś manual quattro No ale skoro kobieta jeździ, to za taki manewr miałbyś kartony wystawione przed ogrodzenie Ale ja do codziennej jazdy nie chcę manuala w Q Nie potrzebny mi zapierdalacz... żona jeździ spokojnie. Dzięki CVT ma komfort i niskie spalanie. Takie mam założenie na daily car ...manual i Q będzie w V8, które pewnie kiedyś sobie w końcu sprawię ---------- Post dopisany 19-12-2013 at 00:58 ---------- Poprzedni post napisany 18-12-2013 at 21:15 ---------- Obiecane zdjęcia dekla pompy (3C0 919 050 AA).
Mario Opublikowano 19 Grudnia 2013 Opublikowano 19 Grudnia 2013 ---------- Post dopisany 19-12-2013 at 00:58 ---------- Poprzedni post napisany 18-12-2013 at 21:15 ---------- Obiecane zdjęcia dekla pompy (3C0 919 050 AA). http://www.bye-clan.neostrada.pl/A4K/Passat/webasto/fuelpump.JPG To co? Szukamy pompy czy montujemy to?
Bart-S Opublikowano 19 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2013 ---------- Post dopisany 19-12-2013 at 00:58 ---------- Poprzedni post napisany 18-12-2013 at 21:15 ---------- Obiecane zdjęcia dekla pompy (3C0 919 050 AA). http://www.bye-clan.neostrada.pl/A4K/Passat/webasto/fuelpump.JPG To co? Szukamy pompy czy montujemy to? http://www.ersatzteilbox.com/images/product_images/popup_images/66604_2.JPG Znasz moje zdanie na ten temat
marcin_o23 Opublikowano 19 Grudnia 2013 Opublikowano 19 Grudnia 2013 wybitnie mi się twój passat podoba, będę się wzorował
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się