Sylwek A 4 Opublikowano 27 Października 2014 Opublikowano 27 Października 2014 (edytowane) http://www.directupload.net/file/d/3788/jl2o2qio_jpg.htm http://www.directupload.net/file/d/3788/cp2vlqx4_jpg.htm http://www.directupload.net/file/d/3788/dawicl7k_jpg.htm http://www.directupload.net/file/d/3788/dawicl7k_jpg.htm http://www.directupload.net/file/d/3788/u9feg37o_jpg.htm parę fotek z wczoraj Edytowane 27 Października 2014 przez Sylwek A 4
Bartek B5 Opublikowano 27 Października 2014 Opublikowano 27 Października 2014 ja juz dzisiaj zaczałem krecic gwintem up jutro czeka mnie tył i jak bedzie czas to przyciemnie kierunki
Michu B5 Opublikowano 27 Października 2014 Opublikowano 27 Października 2014 ja w 4 godz kreciłem całosc lewy przód najwiecej zszedł bo nie na reke krecenie ;/ Ta na zimę Szacun
darek995 Opublikowano 27 Października 2014 Opublikowano 27 Października 2014 Ja po wszystkich świętych będę dopiero cos myślał o zimie narazie myśle o tym Czy zdjąć dokładkę czy nie A na zimówki wleciały dzisiaj oponki pirelli bedzie można sanki targać bo z 7-8mm bierznika lekko jest.
Bartek B5 Opublikowano 28 Października 2014 Opublikowano 28 Października 2014 Darek ja juz teraz bo we wszystkich swietych nigdzie bym nie wjechał
darek995 Opublikowano 28 Października 2014 Opublikowano 28 Października 2014 Zostaw dokładkę odśnieżaj zaspy Zobaczymy co przyniesie zima:) ja jak nie będę mógł wjechać we wszystkich świętych to nie parkuje
Michu B5 Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 ja zostawiłem ciutke do góry daj
befol Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 (edytowane) Powitać po dłuższej nieobecności Panowie... Czeka mnie walka z zawieszeniem w moim Avancie. Pomijam wymianę przednich wahaczy bo tutaj filozofii nie ma. No, może jedyny dylemat pomiędzy Lemforderem a Meyle HD.Chciałem jednak trochę obniżyć moją kozę (inaczej tego nazwać się nie da). Teraz mam zawieszenie 1BA czyli tzw. komfortowe. Amortyzatory Sachs Super Touring. Na przeglądzie okazało się, że tylne mają po ok 30% czegoś tam czyli nadają się do wymiany. Czy wymiana na 1BE polega na zmianie amorków i sprężyn i to wszystko? Nie chcę kompletnej gleby. Tzn. chcę ale niestety auto musi być zdatne to normalnego użytkowania w naszym pięknym kraju więc z tym obniżaniem nie będę szalał. Nadchodząca zima to nie najlepszy czas na obniżanie autka ale jestem zmuszony wymienić te amortyzatory jak najprędzej i stąd dylemat. Czy da się zrobić tak, żeby kupić amorki takie jak teraz mam by przelatać zimę ze spokojną głową a wiosną założyć obniżające sprężyny? Lub ewentualnie lepiej kupić takie od 1BE czyli teoretycznie coś takiego: http://allegro.pl/audi-a4-b5-sachs-advantage-warte-560zl-komplet-i4732009615.html i zimę przejeździć na starych sprężynach. Pytam w wątku lokalnym bo widać na pierwszy rzut oka, że doświadczonych obniżaczy tutaj nie brakuje Dla zobrazowania sytuacji i większego zrozumienia załączam zdjęcie: Teraz chyba rozumiecie dlaczego myślę o obniżaniu Aha... Amorki nie muszą być Sachsa. Jakie są najpewniejsze waszym zdaniem? Cena wiadomo, jak najniższa aczkolwiek nie gra decydującej roli... dopóki ktoś nie wyskoczy z Bilstein B8 albo gwintem Koni Edytowane 29 Października 2014 przez befol
fatboy Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 (edytowane) najlepiej od razu zmiana sprężyn i amorków spręzyny od be są niższe to przy standardowym amorku będzie za miękko może dobijać, natomiast amory od be mają krótszy skok i przy spręzynach ba też moze być nieciekawie i zwracaj uwagę na kategorie wagowe spręzyn be Edytowane 29 Października 2014 przez fatboy
Sylwek A 4 Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 Powitać koledzy Witamy.
darek995 Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 Powitać po dłuższej nieobecności Panowie... Czeka mnie walka z zawieszeniem w moim Avancie. Pomijam wymianę przednich wahaczy bo tutaj filozofii nie ma. No, może jedyny dylemat pomiędzy Lemforderem a Meyle HD. Chciałem jednak trochę obniżyć moją kozę (inaczej tego nazwać się nie da). Teraz mam zawieszenie 1BA czyli tzw. komfortowe. Amortyzatory Sachs Super Touring. Na przeglądzie okazało się, że tylne mają po ok 30% czegoś tam czyli nadają się do wymiany. Czy wymiana na 1BE polega na zmianie amorków i sprężyn i to wszystko? Nie chcę kompletnej gleby. Tzn. chcę ale niestety auto musi być zdatne to normalnego użytkowania w naszym pięknym kraju więc z tym obniżaniem nie będę szalał. Nadchodząca zima to nie najlepszy czas na obniżanie autka ale jestem zmuszony wymienić te amortyzatory jak najprędzej i stąd dylemat. Czy da się zrobić tak, żeby kupić amorki takie jak teraz mam by przelatać zimę ze spokojną głową a wiosną założyć obniżające sprężyny? Lub ewentualnie lepiej kupić takie od 1BE czyli teoretycznie coś takiego: http://allegro.pl/audi-a4-b5-sachs-advantage-warte-560zl-komplet-i4732009615.html i zimę przejeździć na starych sprężynach. Pytam w wątku lokalnym bo widać na pierwszy rzut oka, że doświadczonych obniżaczy tutaj nie brakuje Dla zobrazowania sytuacji i większego zrozumienia załączam zdjęcie: Teraz chyba rozumiecie dlaczego myślę o obniżaniu Aha... Amorki nie muszą być Sachsa. Jakie są najpewniejsze waszym zdaniem? Cena wiadomo, jak najniższa aczkolwiek nie gra decydującej roli... dopóki ktoś nie wyskoczy z Bilstein B8 albo gwintem Koni Na twoim miejscu kupił bym amorki od 1be i sprezyny -40mm moim zdaniem to nie jest gleba ale cos niżej niz 1be a gwarantuje ze wjedziesz wszędzie:) Tak jak pisal Rafał jak chcesz cos robic to komplet 1be ponieważ 1ba ma długi skok i jest miękkie i sprezyny z be tam za wiele nie dają. A jak na przyszłość chciałbys niżej to 1ba niestety nie może byc montowane ze sprężynami -30,40,40,60 itp. Na glebie 62,5-63 wszędzie wjeżdżasz, progi policjanty, kocie łby.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się