AD4M Opublikowano 3 Czerwca 2008 Opublikowano 3 Czerwca 2008 Moja mama zalała dziś do swojego golfa IV (tdi avf 130KM) jakieś 6 litrów benzyny. W baku było może ok 5 litrów ropki. Ruszyła i po przejechaniu kilkuset metrów auto oczywiście odmówiło posłuszeństwa. Synek pojechał na stacje, przywiózł kanister ropy i dolał do wachy. Auto odpaliło i jeździ. Zatankowaliśmy następnie już do pełna ON. Urzekła was moja historia? Coś sie mogło sp**** w silniku? Czy olać temat ?
Tomeks Opublikowano 3 Czerwca 2008 Opublikowano 3 Czerwca 2008 pompowtryski mogly dostac po pupie(napisalem bardziej dosadnie),sa bardzo wrazliwe na zla jakosc paliwa,a co dopiero na benzyne , cale szczescie,ze ropy w baku bylo malo i auto stanelo dosyc szybko,gdyby Mama dolala tyle benzyny,ze auto moglo by jechac to mogly by sie zatrzec pompowtryski. pompowtryski sa bardzo wymagajace,jezeli chodzi o smarowanie,dlatego uzywa sie specjalnego oleju.
Gość Trzeniu Opublikowano 3 Czerwca 2008 Opublikowano 3 Czerwca 2008 ja zalałem 2 razy PB pierwszym razem auto staneło --> przejazd na lawecie do ASO drugim razem zorientowałem się jak płaciłem przy kasie za paliwo -->> przejazd na lince do ASO Czy coś się stało? TAK , prawdopodobnie przez to (99%) muszę oddać do regeneracji pompę paliwową VP44- koszt pomyłki z robocizną ok 3k
AD4M Opublikowano 3 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2008 ja zalałem 2 razy PB pierwszym razem auto staneło --> przejazd na lawecie do ASO drugim razem zorientowałem się jak płaciłem przy kasie za paliwo -->> przejazd na lince do ASO Czy coś się stało? TAK , prawdopodobnie przez to (99%) muszę oddać do regeneracji pompę paliwową VP44- koszt pomyłki z robocizną ok 3k w AVF albo w AWX (juz sam nie wiem jaki tam jest silnik) ni ma chyba tej pompki VP44, nieprawda ?? Mialem przeboje z ta pompa w bmw 320d - dokladnie tak jak piszesz - regeneracja kosztowala mnie kiedys 3k pln. Ale to raczej nie byla wina zlej jakosci paliwa tylko generalnej tendencji do pie*** sie tych pomp.
slaweq Opublikowano 3 Czerwca 2008 Opublikowano 3 Czerwca 2008 w AVF albo w AWX (juz sam nie wiem jaki tam jest silnik) ni ma chyba tej pompki VP44, nieprawda ?? Nie ma :th: Ta pompa jest w motorach 2.5 TDI.
Tomeks Opublikowano 3 Czerwca 2008 Opublikowano 3 Czerwca 2008 ja zalałem 2 razy PB pierwszym razem auto staneło --> przejazd na lawecie do ASO drugim razem zorientowałem się jak płaciłem przy kasie za paliwo -->> przejazd na lince do ASO Czy coś się stało? TAK , prawdopodobnie przez to (99%) muszę oddać do regeneracji pompę paliwową VP44- koszt pomyłki z robocizną ok 3k w AVF albo w AWX (juz sam nie wiem jaki tam jest silnik) ni ma chyba tej pompki VP44, nieprawda ?? Mialem przeboje z ta pompa w bmw 320d - dokladnie tak jak piszesz - regeneracja kosztowala mnie kiedys 3k pln. Ale to raczej nie byla wina zlej jakosci paliwa tylko generalnej tendencji do pie*** sie tych pomp. pompa VP44 jest tez w BMW? ta sama co w audi?
AD4M Opublikowano 3 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2008 ja zalałem 2 razy PB pierwszym razem auto staneło --> przejazd na lawecie do ASO drugim razem zorientowałem się jak płaciłem przy kasie za paliwo -->> przejazd na lince do ASO Czy coś się stało? TAK , prawdopodobnie przez to (99%) muszę oddać do regeneracji pompę paliwową VP44- koszt pomyłki z robocizną ok 3k w AVF albo w AWX (juz sam nie wiem jaki tam jest silnik) ni ma chyba tej pompki VP44, nieprawda ?? Mialem przeboje z ta pompa w bmw 320d - dokladnie tak jak piszesz - regeneracja kosztowala mnie kiedys 3k pln. Ale to raczej nie byla wina zlej jakosci paliwa tylko generalnej tendencji do pie*** sie tych pomp. pompa VP44 jest tez w BMW? ta sama co w audi? Tak, bmw e46 320d 136KM (model przed liftem, bo pozniej byl cr) i w mondeo tddi. Te pompy sypią się na potęgę.
Tytus Opublikowano 3 Czerwca 2008 Opublikowano 3 Czerwca 2008 pompa VP44 jest tez w BMW? ta sama co w audi? Tak, bo to jest produkcja Bosch'a aż dziw bierze że Niemcy tak długo ją produkowali
Tomeks Opublikowano 3 Czerwca 2008 Opublikowano 3 Czerwca 2008 AD4M napisał: Tak, bmw e46 320d 136KM (model przed liftem, bo pozniej byl cr) i w mondeo tdci (pierwsza generacja) 130KM.Te pompy sypią się na potęgę. ale w silnikach z kodem B.. ta pompa zostala poprawiona,chyba w 2004r.lub 2003r., jak jest z awaryjnoscia po modernizacji?
Młody Opublikowano 3 Czerwca 2008 Opublikowano 3 Czerwca 2008 ja zalałem 2 razy PB pierwszym razem auto staneło --> przejazd na lawecie do ASO drugim razem zorientowałem się jak płaciłem przy kasie za paliwo -->> przejazd na lince do ASO Czy coś się stało? TAK , prawdopodobnie przez to (99%) muszę oddać do regeneracji pompę paliwową VP44- koszt pomyłki z robocizną ok 3k Cały Trzeniu
Gość Trzeniu Opublikowano 3 Czerwca 2008 Opublikowano 3 Czerwca 2008 ja zalałem 2 razy PB pierwszym razem auto staneło --> przejazd na lawecie do ASO drugim razem zorientowałem się jak płaciłem przy kasie za paliwo -->> przejazd na lince do ASO Czy coś się stało? TAK , prawdopodobnie przez to (99%) muszę oddać do regeneracji pompę paliwową VP44- koszt pomyłki z robocizną ok 3k Cały Trzeniu taki lajf , a ile śmiechu było
AD4M Opublikowano 4 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2008 AD4M napisał: Tak, bmw e46 320d 136KM (model przed liftem, bo pozniej byl cr) i w mondeo tdci (pierwsza generacja) 130KM.Te pompy sypią się na potęgę. ale w silnikach z kodem B.. ta pompa zostala poprawiona,chyba w 2004r.lub 2003r., jak jest z awaryjnoscia po modernizacji? podobnież było już lepiej
Gość Trzeniu Opublikowano 4 Czerwca 2008 Opublikowano 4 Czerwca 2008 AD4M napisał: Tak, bmw e46 320d 136KM (model przed liftem, bo pozniej byl cr) i w mondeo tdci (pierwsza generacja) 130KM.Te pompy sypią się na potęgę. ale w silnikach z kodem B.. ta pompa zostala poprawiona,chyba w 2004r.lub 2003r., jak jest z awaryjnoscia po modernizacji? podobnież było już lepiej skąd to info?
Flyer Opublikowano 4 Czerwca 2008 Opublikowano 4 Czerwca 2008 Po 2001 r w B6 i A6 C5 raczej nie slychac o problach z VP44 jesli ktos leje porzadna rope i nie jezdzi na rezerwie. Wiem tylko, ze cos poprawiano, ale co dokladnie to nie mam tym razem pojecia
Tomeks Opublikowano 4 Czerwca 2008 Opublikowano 4 Czerwca 2008 skąd to info? z tad http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=65330 miedzy innymi dlatego zdecydowalem sie na 2,5 BDG
slaweq Opublikowano 4 Czerwca 2008 Opublikowano 4 Czerwca 2008 Po 2001 r w B6 i A6 C5 raczej nie slychac o problach z VP44 jesli ktos leje porzadna rope i nie jezdzi na rezerwie. ... nie mówiąc juz o wyjeżdzeniu paliwka do końca... :gwizdanie:
Gość Trzeniu Opublikowano 4 Czerwca 2008 Opublikowano 4 Czerwca 2008 skąd to info? z tad http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=65330 miedzy innymi dlatego zdecydowalem sie na 2,5 BDG dzięki :th: jedyne porządne forum v6 no mnie niestety rutyna dała w kość , całe życie benzyniakami mykałem
loco87 Opublikowano 4 Czerwca 2008 Opublikowano 4 Czerwca 2008 Jak auto tylko stanelo to raczej nie powinno sie cos stac. Gorzej jak auto probowane bylo dosc sporo razy odpalac....to moglo nieco namieszac. Disel jest mokry a benzin sucha a tryski sa smarowane przez ON
pre_pl Opublikowano 4 Czerwca 2008 Opublikowano 4 Czerwca 2008 w mondeo 20tdci pompa VP ??? no jak....
AD4M Opublikowano 4 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2008 w mondeo 20tdci pompa VP ??? no jak.... Ford Mondeo III 2000->2002r 2.0L 85KW Typ silnka D6BA to chyba ten2.0 TDDI - mój błąd FORD> FOCUS ale ponoc też: OPEL> ASTRA 2.0 DTH / DTL, 2.2 DTL / DTL OPEL> VECTRA 2.O DTH / DTL, 2.2 DTL /DTH OPEL> ZAFIRA 2.O DTH / DTL, 2.2 DTL /DTH OPEL> FRONTIERA 2.O DTH / DTL, 2.2 DTL /DTH
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się