Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Konsekwencje zalania benzyny do TDI PD


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Moja mama zalała dziś do swojego golfa IV (tdi avf 130KM) jakieś 6 :kox: litrów benzyny. W baku było może ok 5 litrów ropki.

Ruszyła i po przejechaniu kilkuset metrów auto oczywiście odmówiło posłuszeństwa.

Synek pojechał na stacje, przywiózł kanister ropy i dolał do wachy. Auto odpaliło i jeździ. Zatankowaliśmy następnie już do pełna ON.

Urzekła was moja historia? :decayed:

Coś sie mogło sp**** w silniku? Czy olać temat ?

Opublikowano

pompowtryski mogly dostac po pupie(napisalem bardziej dosadnie),sa bardzo wrazliwe na zla jakosc paliwa,a co dopiero na benzyne :shocked:,

cale szczescie,ze ropy w baku bylo malo i auto stanelo dosyc szybko,gdyby Mama dolala tyle benzyny,ze auto

moglo by jechac to mogly by sie zatrzec pompowtryski.

pompowtryski sa bardzo wymagajace,jezeli chodzi o smarowanie,dlatego uzywa sie specjalnego oleju.

Opublikowano

ja zalałem 2 razy PB

pierwszym razem auto staneło --> przejazd na lawecie do ASO

drugim razem zorientowałem się jak płaciłem przy kasie za paliwo -->> przejazd na lince do ASO

Czy coś się stało?

TAK , prawdopodobnie przez to (99%) muszę oddać do regeneracji pompę paliwową VP44- koszt pomyłki z robocizną ok 3k

Opublikowano

ja zalałem 2 razy PB

pierwszym razem auto staneło --> przejazd na lawecie do ASO

drugim razem zorientowałem się jak płaciłem przy kasie za paliwo -->> przejazd na lince do ASO

Czy coś się stało?

TAK , prawdopodobnie przez to (99%) muszę oddać do regeneracji pompę paliwową VP44- koszt pomyłki z robocizną ok 3k

w AVF albo w AWX (juz sam nie wiem jaki tam jest silnik) ni ma chyba tej pompki VP44, nieprawda ??

Mialem przeboje z ta pompa w bmw 320d - dokladnie tak jak piszesz - regeneracja kosztowala mnie kiedys 3k pln. :(

Ale to raczej nie byla wina zlej jakosci paliwa tylko generalnej tendencji do pie*** sie tych pomp.

Opublikowano

w AVF albo w AWX (juz sam nie wiem jaki tam jest silnik) ni ma chyba tej pompki VP44, nieprawda ??

Nie ma :th: Ta pompa jest w motorach 2.5 TDI.

Opublikowano

ja zalałem 2 razy PB

pierwszym razem auto staneło --> przejazd na lawecie do ASO

drugim razem zorientowałem się jak płaciłem przy kasie za paliwo -->> przejazd na lince do ASO

Czy coś się stało?

TAK , prawdopodobnie przez to (99%) muszę oddać do regeneracji pompę paliwową VP44- koszt pomyłki z robocizną ok 3k

w AVF albo w AWX (juz sam nie wiem jaki tam jest silnik) ni ma chyba tej pompki VP44, nieprawda ??

Mialem przeboje z ta pompa w bmw 320d - dokladnie tak jak piszesz - regeneracja kosztowala mnie kiedys 3k pln. :(

Ale to raczej nie byla wina zlej jakosci paliwa tylko generalnej tendencji do pie*** sie tych pomp.

pompa VP44 jest tez w BMW? ta sama co w audi?

Opublikowano

ja zalałem 2 razy PB

pierwszym razem auto staneło --> przejazd na lawecie do ASO

drugim razem zorientowałem się jak płaciłem przy kasie za paliwo -->> przejazd na lince do ASO

Czy coś się stało?

TAK , prawdopodobnie przez to (99%) muszę oddać do regeneracji pompę paliwową VP44- koszt pomyłki z robocizną ok 3k

w AVF albo w AWX (juz sam nie wiem jaki tam jest silnik) ni ma chyba tej pompki VP44, nieprawda ??

Mialem przeboje z ta pompa w bmw 320d - dokladnie tak jak piszesz - regeneracja kosztowala mnie kiedys 3k pln. :(

Ale to raczej nie byla wina zlej jakosci paliwa tylko generalnej tendencji do pie*** sie tych pomp.

pompa VP44 jest tez w BMW? ta sama co w audi?

Tak, bmw e46 320d 136KM (model przed liftem, bo pozniej byl cr) i w mondeo tddi.

Te pompy sypią się na potęgę.

Opublikowano

pompa VP44 jest tez w BMW? ta sama co w audi?

Tak, bo to jest produkcja Bosch'a

aż dziw bierze że Niemcy tak długo ją produkowali

Opublikowano

AD4M napisał:

Tak, bmw e46 320d 136KM (model przed liftem, bo pozniej byl cr) i w mondeo tdci (pierwsza generacja) 130KM.

Te pompy sypią się na potęgę.

ale w silnikach z kodem B.. ta pompa zostala poprawiona,chyba w 2004r.lub 2003r.,

jak jest z awaryjnoscia po modernizacji?

Opublikowano

ja zalałem 2 razy PB

pierwszym razem auto staneło --> przejazd na lawecie do ASO

drugim razem zorientowałem się jak płaciłem przy kasie za paliwo -->> przejazd na lince do ASO

Czy coś się stało?

TAK , prawdopodobnie przez to (99%) muszę oddać do regeneracji pompę paliwową VP44- koszt pomyłki z robocizną ok 3k

Cały Trzeniu

Opublikowano

ja zalałem 2 razy PB

pierwszym razem auto staneło --> przejazd na lawecie do ASO

drugim razem zorientowałem się jak płaciłem przy kasie za paliwo -->> przejazd na lince do ASO

Czy coś się stało?

TAK , prawdopodobnie przez to (99%) muszę oddać do regeneracji pompę paliwową VP44- koszt pomyłki z robocizną ok 3k

Cały Trzeniu

taki lajf , a ile śmiechu było :kox:

Opublikowano

AD4M napisał:

Tak, bmw e46 320d 136KM (model przed liftem, bo pozniej byl cr) i w mondeo tdci (pierwsza generacja) 130KM.

Te pompy sypią się na potęgę.

ale w silnikach z kodem B.. ta pompa zostala poprawiona,chyba w 2004r.lub 2003r.,

jak jest z awaryjnoscia po modernizacji?

podobnież było już lepiej :decayed:

Opublikowano

AD4M napisał:

Tak, bmw e46 320d 136KM (model przed liftem, bo pozniej byl cr) i w mondeo tdci (pierwsza generacja) 130KM.

Te pompy sypią się na potęgę.

ale w silnikach z kodem B.. ta pompa zostala poprawiona,chyba w 2004r.lub 2003r.,

jak jest z awaryjnoscia po modernizacji?

podobnież było już lepiej :decayed:

skąd to info?

Opublikowano

Po 2001 r w B6 i A6 C5 raczej nie slychac o problach z VP44 jesli ktos leje porzadna rope i nie jezdzi na rezerwie.

Wiem tylko, ze cos poprawiano, ale co dokladnie to nie mam tym razem pojecia :kox:

Opublikowano

Po 2001 r w B6 i A6 C5 raczej nie slychac o problach z VP44 jesli ktos leje porzadna rope i nie jezdzi na rezerwie.

... nie mówiąc juz o wyjeżdzeniu paliwka do końca... :gwizdanie: :wink4:

Opublikowano

Jak auto tylko stanelo to raczej nie powinno sie cos stac. Gorzej jak auto probowane bylo dosc sporo razy odpalac....to moglo nieco namieszac. Disel jest mokry a benzin sucha a tryski sa smarowane przez ON :thumbdown:

Opublikowano

w mondeo 20tdci pompa VP ??? no jak....

Ford Mondeo III 2000->2002r

2.0L 85KW Typ silnka D6BA

to chyba ten2.0 TDDI - mój błąd

FORD> FOCUS

ale ponoc też:

OPEL> ASTRA 2.0 DTH / DTL, 2.2 DTL / DTL

OPEL> VECTRA 2.O DTH / DTL, 2.2 DTL /DTH

OPEL> ZAFIRA 2.O DTH / DTL, 2.2 DTL /DTH

OPEL> FRONTIERA 2.O DTH / DTL, 2.2 DTL /DTH

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...