Jump to content
IGNORED

[ALL] Konsekwencje zalania benzyny do TDI PD


AD4M
 Share

Recommended Posts

Moja mama zalała dziś do swojego golfa IV (tdi avf 130KM) jakieś 6 :kox: litrów benzyny. W baku było może ok 5 litrów ropki.

Ruszyła i po przejechaniu kilkuset metrów auto oczywiście odmówiło posłuszeństwa.

Synek pojechał na stacje, przywiózł kanister ropy i dolał do wachy. Auto odpaliło i jeździ. Zatankowaliśmy następnie już do pełna ON.

Urzekła was moja historia? :decayed:

Coś sie mogło sp**** w silniku? Czy olać temat ?

Link to comment
Share on other sites

pompowtryski mogly dostac po pupie(napisalem bardziej dosadnie),sa bardzo wrazliwe na zla jakosc paliwa,a co dopiero na benzyne :shocked:,

cale szczescie,ze ropy w baku bylo malo i auto stanelo dosyc szybko,gdyby Mama dolala tyle benzyny,ze auto

moglo by jechac to mogly by sie zatrzec pompowtryski.

pompowtryski sa bardzo wymagajace,jezeli chodzi o smarowanie,dlatego uzywa sie specjalnego oleju.

Link to comment
Share on other sites

Guest Trzeniu

ja zalałem 2 razy PB

pierwszym razem auto staneło --> przejazd na lawecie do ASO

drugim razem zorientowałem się jak płaciłem przy kasie za paliwo -->> przejazd na lince do ASO

Czy coś się stało?

TAK , prawdopodobnie przez to (99%) muszę oddać do regeneracji pompę paliwową VP44- koszt pomyłki z robocizną ok 3k

Link to comment
Share on other sites

ja zalałem 2 razy PB

pierwszym razem auto staneło --> przejazd na lawecie do ASO

drugim razem zorientowałem się jak płaciłem przy kasie za paliwo -->> przejazd na lince do ASO

Czy coś się stało?

TAK , prawdopodobnie przez to (99%) muszę oddać do regeneracji pompę paliwową VP44- koszt pomyłki z robocizną ok 3k

w AVF albo w AWX (juz sam nie wiem jaki tam jest silnik) ni ma chyba tej pompki VP44, nieprawda ??

Mialem przeboje z ta pompa w bmw 320d - dokladnie tak jak piszesz - regeneracja kosztowala mnie kiedys 3k pln. :(

Ale to raczej nie byla wina zlej jakosci paliwa tylko generalnej tendencji do pie*** sie tych pomp.

Link to comment
Share on other sites

w AVF albo w AWX (juz sam nie wiem jaki tam jest silnik) ni ma chyba tej pompki VP44, nieprawda ??

Nie ma :th: Ta pompa jest w motorach 2.5 TDI.

Link to comment
Share on other sites

ja zalałem 2 razy PB

pierwszym razem auto staneło --> przejazd na lawecie do ASO

drugim razem zorientowałem się jak płaciłem przy kasie za paliwo -->> przejazd na lince do ASO

Czy coś się stało?

TAK , prawdopodobnie przez to (99%) muszę oddać do regeneracji pompę paliwową VP44- koszt pomyłki z robocizną ok 3k

w AVF albo w AWX (juz sam nie wiem jaki tam jest silnik) ni ma chyba tej pompki VP44, nieprawda ??

Mialem przeboje z ta pompa w bmw 320d - dokladnie tak jak piszesz - regeneracja kosztowala mnie kiedys 3k pln. :(

Ale to raczej nie byla wina zlej jakosci paliwa tylko generalnej tendencji do pie*** sie tych pomp.

pompa VP44 jest tez w BMW? ta sama co w audi?

Link to comment
Share on other sites

ja zalałem 2 razy PB

pierwszym razem auto staneło --> przejazd na lawecie do ASO

drugim razem zorientowałem się jak płaciłem przy kasie za paliwo -->> przejazd na lince do ASO

Czy coś się stało?

TAK , prawdopodobnie przez to (99%) muszę oddać do regeneracji pompę paliwową VP44- koszt pomyłki z robocizną ok 3k

w AVF albo w AWX (juz sam nie wiem jaki tam jest silnik) ni ma chyba tej pompki VP44, nieprawda ??

Mialem przeboje z ta pompa w bmw 320d - dokladnie tak jak piszesz - regeneracja kosztowala mnie kiedys 3k pln. :(

Ale to raczej nie byla wina zlej jakosci paliwa tylko generalnej tendencji do pie*** sie tych pomp.

pompa VP44 jest tez w BMW? ta sama co w audi?

Tak, bmw e46 320d 136KM (model przed liftem, bo pozniej byl cr) i w mondeo tddi.

Te pompy sypią się na potęgę.

Link to comment
Share on other sites

AD4M napisał:

Tak, bmw e46 320d 136KM (model przed liftem, bo pozniej byl cr) i w mondeo tdci (pierwsza generacja) 130KM.

Te pompy sypią się na potęgę.

ale w silnikach z kodem B.. ta pompa zostala poprawiona,chyba w 2004r.lub 2003r.,

jak jest z awaryjnoscia po modernizacji?

Link to comment
Share on other sites

ja zalałem 2 razy PB

pierwszym razem auto staneło --> przejazd na lawecie do ASO

drugim razem zorientowałem się jak płaciłem przy kasie za paliwo -->> przejazd na lince do ASO

Czy coś się stało?

TAK , prawdopodobnie przez to (99%) muszę oddać do regeneracji pompę paliwową VP44- koszt pomyłki z robocizną ok 3k

Cały Trzeniu

Link to comment
Share on other sites

Guest Trzeniu

ja zalałem 2 razy PB

pierwszym razem auto staneło --> przejazd na lawecie do ASO

drugim razem zorientowałem się jak płaciłem przy kasie za paliwo -->> przejazd na lince do ASO

Czy coś się stało?

TAK , prawdopodobnie przez to (99%) muszę oddać do regeneracji pompę paliwową VP44- koszt pomyłki z robocizną ok 3k

Cały Trzeniu

taki lajf , a ile śmiechu było :kox:

Link to comment
Share on other sites

AD4M napisał:

Tak, bmw e46 320d 136KM (model przed liftem, bo pozniej byl cr) i w mondeo tdci (pierwsza generacja) 130KM.

Te pompy sypią się na potęgę.

ale w silnikach z kodem B.. ta pompa zostala poprawiona,chyba w 2004r.lub 2003r.,

jak jest z awaryjnoscia po modernizacji?

podobnież było już lepiej :decayed:

Link to comment
Share on other sites

Guest Trzeniu

AD4M napisał:

Tak, bmw e46 320d 136KM (model przed liftem, bo pozniej byl cr) i w mondeo tdci (pierwsza generacja) 130KM.

Te pompy sypią się na potęgę.

ale w silnikach z kodem B.. ta pompa zostala poprawiona,chyba w 2004r.lub 2003r.,

jak jest z awaryjnoscia po modernizacji?

podobnież było już lepiej :decayed:

skąd to info?

Link to comment
Share on other sites

Po 2001 r w B6 i A6 C5 raczej nie slychac o problach z VP44 jesli ktos leje porzadna rope i nie jezdzi na rezerwie.

Wiem tylko, ze cos poprawiano, ale co dokladnie to nie mam tym razem pojecia :kox:

Link to comment
Share on other sites

Po 2001 r w B6 i A6 C5 raczej nie slychac o problach z VP44 jesli ktos leje porzadna rope i nie jezdzi na rezerwie.

... nie mówiąc juz o wyjeżdzeniu paliwka do końca... :gwizdanie: :wink4:

Link to comment
Share on other sites

Jak auto tylko stanelo to raczej nie powinno sie cos stac. Gorzej jak auto probowane bylo dosc sporo razy odpalac....to moglo nieco namieszac. Disel jest mokry a benzin sucha a tryski sa smarowane przez ON :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

w mondeo 20tdci pompa VP ??? no jak....

Ford Mondeo III 2000->2002r

2.0L 85KW Typ silnka D6BA

to chyba ten2.0 TDDI - mój błąd

FORD> FOCUS

ale ponoc też:

OPEL> ASTRA 2.0 DTH / DTL, 2.2 DTL / DTL

OPEL> VECTRA 2.O DTH / DTL, 2.2 DTL /DTH

OPEL> ZAFIRA 2.O DTH / DTL, 2.2 DTL /DTH

OPEL> FRONTIERA 2.O DTH / DTL, 2.2 DTL /DTH

Link to comment
Share on other sites

to chyba ten2.0 TDDI - mój błąd

pewno skojarzyłeś to z tym "złuszczaniem pompy w mondeo".

Z ciekawostek, pompę w Fordzie wstawili od Delphi, Mazda 6 (diesel 130 ileś tam koni) ma identyczny silnik,

tylko cały układ zasilania paliwem wzięli od Denso :cool1: I nie mają MAzdy problemu z wtryskami :decayed:

się nam rozwinął off topic, zaraz pojadą po nas jak po łysej kobyle

:lol1

Link to comment
Share on other sites

Jak auto tylko stanelo to raczej nie powinno sie cos stac. Gorzej jak auto probowane bylo dosc sporo razy odpalac....to moglo nieco namieszac. Disel jest mokry a benzin sucha a tryski sa smarowane przez ON :thumbdown:

ale tan golf jest na pompowtryskach,a one do smarowania potrzebuja "wspomagania"

specjalnym olejem do pompowtryskiwaczy.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...