Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7] Moja niunia :-)


airot

Rekomendowane odpowiedzi

http://picasaweb.google.com/mcetler/Audi

Silnik: 2.0TDI

Typ: Kombi

Skrzynia: Multitronic

Wyposażenie:

- Tempomat

- BOSE

- Szyberdach

- Czujnik deszczu/parkowania/zmierzchu

- Podgrzewane fotele

- Elektroniczne lusterka + 4xszyby

- ESP/ABS

- BiXenony

- Kierownica wielofunkcyjna

- Navi DX

- klimatronik dwustrefowy

Więcej zdjęć (chociażby wnętrza) w przyszłym tygodniu, w piątek dopiero

kończymy rejestracje. :-) i dopiero wtedy tak na prawdę podjedziemy

porobić jakieś fotki lepszym aparatem. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie.. to wybrałem bo taka była. Miałem do wyboru albo srebrną z gorszym wyposażeniem,

albo multitronik.

Ogólnie z tego co czytałem na forum trzeba uważać na kieszeń przy awariach

i na przeglądach pilnować stanu oleju w skrzyni.. :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie z tego co czytałem na forum trzeba uważać na kieszeń przy awariach

i na przeglądach pilnować stanu oleju w skrzyni.. :-)

jak już nastąpi awaria to nie masz co uważać na kieszeń, i tak pójdzie spora sumka ;)

gratulacje fajnego wypasu i ładnie prezentującej się B-siódemki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładna bardzo czarna MAMBA piękny model do modyfikacji :th:

a zmiany szykujesz :mysli:

Gratulacje :oklaski:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ha. Narazie nie mam w planach modyfikacji. Tak na prawdę, autko

bardziej mi do reprezentacji było potrzebne. Jakiego typu modyfikacje

byście polecali? :-) I co ogólnie można zrobić? Myślałem o chip tuningu,

celem oszczędzenia nieco na ropie, ale słyszałem opinie, że mechanika

strasznie siada przy jakimkolwiek chipowaniu. Może spoilery? elementy

s-line mi się jakoś nie specjalnie podobają..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety chiptuning odpada przy automatycznej skrzyni :confused4: a opinie, które słyszałeś mają w sobie trochę prawdy - większa moc i moment oznaczają szybsze zużycie niektórych elementów ale i tak bezawaryjne kilometry po programach liczy się w setkach tysięcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie.. to wybrałem bo taka była. Miałem do wyboru albo srebrną z gorszym wyposażeniem,

albo multitronik.

Ogólnie z tego co czytałem na forum trzeba uważać na kieszeń przy awariach

i na przeglądach pilnować stanu oleju w skrzyni.. :-)

pytam tylko dlatego, bo ciekawi mnie dlaczego ludzie wybierają te skrzynie, ale nie dlatego bo one się "niby psują" ;)

Mam na myśli to, że tam "zmiana biegów" (cudzysłów celowy) się zupełnie inaczej odbywa.

Mi by to nie pasowało, ale tak jak piszę, ciekaw jestem dlaczego inni wybierają

:)[br]Dopisany: 04 Czerwiec 2008, 21:42 _________________________________________________

przy automatycznej skrzyni

no pet3r nie generalizujmy, nieprawdaż ? :)przy multi odpada

zosiabg

TEz chcialam manuala ale co tam

fiu, fiu... Pani i chciała manuala :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak już nastąpi awaria to nie masz co uważać na kieszeń, i tak pójdzie spora sumka ;)

W B7 multi jest na tyle dopracowane, ze nie powinno byc zadnych awarii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja uwazam troche odwrotnie... W miescie i korkach automat to swietna sprawa i ulatwienie zycia. A na autostradach i dluzszych trasach jak najbardziej manual :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W miescie i korkach automat

piszesz o automacie-tip czy skrzynie bezstopniowej, bo to dwie różne rzeczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fiu, fiu... Pani i chciała manuala

a co w tym dziwnego ? na autostradzie to moze automat i tempomat fajnie ale na miescie reczna skrzynia jest o wiele fajniejsza jak dla mnie ;)

Moim zdaniem jest wlasnie odwrotnie... :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze,

pojawił mi się jeszcze inny problem. Okazało się, że ta niunia nie ma żadnego auto-alarmu.

Immobilizer wygląda na to, że jest, ale nie ma najprawdopodobniej auto alarmu, jeszcze

do końca nie wiem jak to sprawdzić, ale zamknięcie kogoś w samochodzie, czy

ostre ruszanie samochodu (na zasadzie trzęsienia..) nie załączyło żadnego alarmu.

Jak jeszcze mogę to sprawdzić? Oraz jakie są ew. koszty takiego fabrycznego

auto-alarmu? Może to nieco OT ale nie specjalnie wiem, gdzie to wrzucić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak jeszcze mogę to sprawdzić? Oraz jakie są ew. koszty takiego fabrycznego

auto-alarmu? Może to nieco OT ale nie specjalnie wiem, gdzie to wrzucić.

w drzwiach kierowcy powinieneś mieć takie przyciski wyłączające na przykład monitorowanie odholowania

Założenie niefabrycznego alarmu, ale już porządnego z wpięciem się w CAN (i wszystko w kluczyku od auta) kosztuje około 800-1000zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...