Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Silnik 2.0TDI CR 170PS-zwiększenie mocy


radkii

Rekomendowane odpowiedzi

Dpf-a moge usunac i soft zrobic jak chcesz:) wszystko od nakladu finansowego jakim dysponujesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam kolego pojedź do dobrego tuner i samym programem jak motorownia zdrowa to uzyskasz ok. 200 KM i ok. 400 Nm. Ja mam u siebie 2.0 TDI 170 KM w BRD i w serii wypluł 185 KM i 380 Nm, a po programie wyszło 206 KM i 420 Nm. Auto jest całkowicie seryjne DPF działa jak należy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ile Nm wytrzyma sprzęgło? Miałem wcześniej passata AWX chipowanego na 165KM i 373Nm. Podobno graniczne było 380Nm właśnie ze względu na sprzęgło. Też myślę o programie ale mam objekcje. Starsze silniki TDI były prawie niezniszczalne a z tymi trzeba się obchodzić jak z jajkiem. No chyba że przesadzam?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

brd sprzeglo wytrzyma nawet 450Nm seryjne sprzeglo awx 400Nm,Twoj silnik BRD to zaden przeskok bo dalej masz pompowtryski czyli to samo co w AWX miales a do tego BRD jest bardziej awaryjnym silnikiem,zrob sam program z hamownia najelpiej jedz do Rogala,z Wawy jestes wiec masz na miejscu,powiesz ze chcesz bezpiecznie i on Ci zrobi program tak samo bezpieczny jak jazda z seryjna moca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rogal robił mi program w Passacie i byłem bardzo zadowolony. Ale boję się, że BRD nie zniesie tyle co AWX. W zeszłym miesiącu wymieniłem komplet wtrysków po tym jak jeden padł - przebieg 115 tyś. Passatem zrobiłem 250tyś i nic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem nowe. Stwierdziłem ze nie są zużyte tylko są wadliwe więc nie ma co regenerować. Zmieniła się w nich końcówka numeru części. Teraz jest inny producent i te już są poprawione.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mają dwa lata gwarancji. Jeśli wytrzymają tyle co te stare, czyli 115 tyś(4,5 roku), to mi to wystarczy. Dłużej niż 4 lata nie będę jeździł tym samochodem. Ale jeśli jest jak mówisz to straszna lipa. Samochód za tyle pieniędzy nie powinien wymagać tak kosztownych napraw po tak krótkim czasie. Wybierając następny samochód 4 razy się zastanowię czy powinno to być Audi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po prostu trafiło sie kilka szt ze padły. Ja tam jak bym miał brac to tylko na boschu albo już cr. A najlepszy wybór to 1.9 TDI stary poczciwy klekot:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i tak o to wlasnie panowie prawdziwe audi zakonczylo sie na a4b6. Z przyjemnscia kupilbym sobie b7 ale jak czlowiek sie na czyta o 2.0 TDI to masakra. kolega wyzej ma racje autko swoje kosztuje a tak duzo wymaga od wlasciela. Moj kumpel wlasnie dostal zle wiesci padly pompki i walek wytarty. 2.0tdi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

B7 to "poładniona" b6... pierwsze B7 (podobnie jak B6) mialy przednie zawieszenie z passata b5 poliftowego jeszcze.

Takie pitolenie o tym, ze stare grzmoty to byly super a te nowe to beznadzieja przewija sie od minimum 20lat (wczesniej motoryzacja sie nie interesowalem). Pamietam jak w ogolniaku kolega mowil, ze mercedesy 123 to byly super bo 124 to juz sie psuja i blachy rdzewieja..padaka... a niedawno trafil mi sie artykul o porownaniu nowoczesnych ekologicznych aut diesli do mercedesa 124 w dieslu co przejezdza milion km i jest super.

Pozdrawiam,

Przemek

P.S.

jezdze autem z 2.0tdi CR CAGA 143ps.. przejechalem 90tys km, zmieniam olej co srednio 25tys, robie okolo 4-5tys w miesiacu.... tankuje raz na 1000-1100km, jezdze i moge skupic sie na zarabianiu $$$ (nic nie nawalilo jak do tej pory) a nie martwic sie czy auto sie rozkraczy, czy przekladnia zacznie stukac, cieknac plyn ze wspomagania czy pompowtrysk ma korekcje dobre i czy paliwa nie wciaga do oleju a moze glowica popekala, czy wahacz nie stuka, czy sprzeglo nie siada itp itd...place za to utrata wartosci ale mi sie oplaca

starym dobrze utrzymanym autem mozna pochwalic sie na "zlocie" co najwyzej

Nabite km zawsze bokiem wychodza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak czy siak stare kondony będą wytrzymalsze od tych nowych co teraz są produkowane a skąd wiem? na co dzień pracuje w ASO VW i widzę co się dzieje z nowymi autami a nawet jak te co zostaną przywiezione z fabryki jakieś usterki posiadają, era dobrych aut się skończyła. A tak po za tym jazda autem na Long Lifie na dobre jemu nie sprzyja a bolączki zaczynają wychodzić po 200tyś/km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jasne

tutaj pierwszy lepszy raporcik chyba z 2008

Ranking awaryjności ADAC • AutoCentrum.pl

wezmy to A4

auta z 1wsze rejestracja 2007: awarie 2,8/procen czy sztuk?.. nie wiem/

auta z 1wsza rejestracha 2002: awarie 20.4

no i wspaniale B6 wali sie 10x czesciej niz koncowka B7... szok? Zaden szok... przejechane kilometry wychodza bokiem

inny raport

Raport niezawodności TUV 2012 | auto motor i sport

wychodzi ze auta do 3 lat z czolowki maja 1-3% awaryjnosci a auta w wieku do 11lat maja 10-21% awaryjnosci

Wymiana oleju z filtrami w ASO to jakies 4,5 paki z robota oraz minimum 1h stracona moje czasu na odstawienie i odebranie auta

W tym roku 2 razy wymienialem olej - na 3cia wymiane mam nadzieje sie nie zalapie

Jezeli do 200tys mialbym jezdzic 2x czesciej na zmiany oleju to wydalbym do 200tys okolo (ceny asowe) okolo 3 kola wiecej na te wymiany i stracilbym laczenie 1 dzien (w ktorym moglbym zarabiac) - finansowo bezsens dla mnie

Dyskusyjne jest czy zlewany olej po 25tys co 6-7miesiecy zrobionych w 80% na trasach co kilkaset tysiecy jest w gorszym stanie niz po 15tys zrobiony po miescie?

Inaczej jest jak jest auto swieze a inaczej jak ma 300tys i przedmuchy do skrzyni korbowej

Kazdy robi co uwaza za stosowne

Pozdrawiam,

Przemek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej

Czy w silniku 2.0TDI cr 170ps można w jakiś mało ingerujący sposób podnieść moc?

Słyszałem o usunięciu DPF, sporo roboty? Ile kuni mi przybędzie?

W sumie przyjemnie się jeździ tak jak jest ale nedosyt pozostaje:wink:

A co ja będę się rozpisywał :whistling: ->

CC_MOD.jpg

Dodam tylko tyle... silnik 140 KM CR to to samo co silnik 170 KM CR różnica tylko w turbinie i mapie silnika, wszystkie inne podzespoły te same. Więc w moim przypadku wleciała turbina od 170 KM silnika i bez usuwania DPFa (po konsultacjach z Witkiem - rogal), bo wg niego nie ma sensu, grzecznym programem bez spinania się, bo spokojnie można było robić więcej, wyszło jak na wykresie wyżej, czyli okolice 215 KM. Przebieg autka 110 tys. km. Nic nie zostało wysilone, program głównie wygładził charakterystykę silnika i tyle. Jakby się uprzeć to 230 KM do osiągnięcia :decayed: Ale po co... Jak ktoś widzi po kreskach jak CR się zachowuje powyżej 3800 obr. do prawie 5000 (bo CRy kręcą się do 5000 obr.) to będzie wiedział o co chodzi :kox:

Ostatnio łapałem się z B7 3,0 TDI po modzie okolice 300 KM i 580 Nm, dzięki temu że moje CC waży mniej o jakieś 200-300 kg + silnik kręcący się do 5000 obr. spowodowały że od 30-140/150 km/h praktycznie szły tak samo, potem lekka przewaga na jego korzyść, ale no właśnie lekka... trudno to określić. Nie było to ściganko jeden obok drugiego na długiej prostej pasa startowego lotniska :wink: tylko na normalnej drodze (autostradzie w DE* - jakby to czytał ktoś z mundurowych :decayed: )

Jedź tą 170tką na program i nic nie rób, nie wywalaj DPFa itp. Chyba, że zależy Ci na 250 KM albo coś w tym stylu. Pytanie czy jest sens? :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...