Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AUDI S6 C7 4.0 V8 Bi-Turbo Ibissweiss Stage IV 701 KM / 880Nm by SPORTMILE


szymeniu

Rekomendowane odpowiedzi

Myślę, że ok 2 dni roboczych

Vario Customs - zmiana koloru auta powłokami Plastidip - dystrybutor felg ROTIFORM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Niby dobre, ale jest mały szkopuł. Otóż ta gwarancja jest wątpliwa, cena kosmiczna, a wyniki z MTM podobno troszkę odbiegają od normy :grin: ale nie mówię że nie. Natomiast zdziwiło mnie to że Pan z MTM Polska zaproponował że mi to zarzuci jak będzie we Wrocławiu, ale nie będzie hamował auta bo nie ma takiej potrzeby. Jak płacę zaliczkę to oni mój VIN wysyłają do Audi i stamtąd otrzymują powrotne dane mojego silnika i niby jego parametry robocze. Dlatego też podchodzę do tego z dystansem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niby dobre, ale jest mały szkopuł. Otóż ta gwarancja jest wątpliwa, cena kosmiczna, a wyniki z MTM podobno troszkę odbiegają od normy :grin: ale nie mówię że nie. Natomiast zdziwiło mnie to że Pan z MTM Polska zaproponował że mi to zarzuci jak będzie we Wrocławiu, ale nie będzie hamował auta bo nie ma takiej potrzeby. Jak płacę zaliczkę to oni mój VIN wysyłają do Audi i stamtąd otrzymują powrotne dane mojego silnika i niby jego parametry robocze. Dlatego też podchodzę do tego z dystansem

No oni raczej gotowce wygrywają i tak jak piszesz ze na 100% sa lepsi i tansi od nich tyle tylko ze oni oferują to juz a inni chyba jeszcze nie maja tego ogarnietego w nowej s6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niby dobre, ale jest mały szkopuł. Otóż ta gwarancja jest wątpliwa, cena kosmiczna, a wyniki z MTM podobno troszkę odbiegają od normy :grin: ale nie mówię że nie. Natomiast zdziwiło mnie to że Pan z MTM Polska zaproponował że mi to zarzuci jak będzie we Wrocławiu, ale nie będzie hamował auta bo nie ma takiej potrzeby. Jak płacę zaliczkę to oni mój VIN wysyłają do Audi i stamtąd otrzymują powrotne dane mojego silnika i niby jego parametry robocze. Dlatego też podchodzę do tego z dystansem

No oni raczej gotowce wygrywają i tak jak piszesz ze na 100% sa lepsi i tansi od nich tyle tylko ze oni oferują to juz a inni chyba jeszcze nie maja tego ogarnietego w nowej s6

Robi APR ładne zdrowe 560PS i ponad 720NM, a u nas Compsport. O ile u amerykańców wyniki są mocne to u Kompotów tak średnio. Dzwoniłem pytałem.

Dane ze strony APR. W DE taka imprezka około 1500 ojro w PL 4500zł

Muszę mieć takie LED'y buhahahahaha :grin:

Audi A6 S Avant ABT White Wolf 720 576 - YouTube

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niby dobre, ale jest mały szkopuł. Otóż ta gwarancja jest wątpliwa, cena kosmiczna, a wyniki z MTM podobno troszkę odbiegają od normy :grin: ale nie mówię że nie. Natomiast zdziwiło mnie to że Pan z MTM Polska zaproponował że mi to zarzuci jak będzie we Wrocławiu, ale nie będzie hamował auta bo nie ma takiej potrzeby. Jak płacę zaliczkę to oni mój VIN wysyłają do Audi i stamtąd otrzymują powrotne dane mojego silnika i niby jego parametry robocze. Dlatego też podchodzę do tego z dystansem

No oni raczej gotowce wygrywają i tak jak piszesz ze na 100% sa lepsi i tansi od nich tyle tylko ze oni oferują to juz a inni chyba jeszcze nie maja tego ogarnietego w nowej s6

Robi APR ładne zdrowe 560PS i ponad 720NM, a u nas Compsport. O ile u amerykańców wyniki są mocne to u Kompotów tak średnio. Dzwoniłem pytałem.

Dane ze strony APR. W DE taka imprezka około 1500 ojro w PL 4500zł

No to oferta mtm jest sporo za droga :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Furka zacna.

Żartuję, miażdzy w każdym aspekcie :kox:

Widziałem ją najpierw na żywo w weekend a teraz dosłownie przez przypadek wątek znalazłem, wygląd kosa a właściwości trakcyjno-akceleracyjne wręcz do potęgi 6:kox:

świetne czasy Szymek:wink:

żaluję że nie wbiłem się na siłę na siedzenie kierowcy i nie poczułem siedzenia pod tyłkiem:decayed:

PS Szymek jak mam by szczery zerknąłem tylko na pierwszy i drugi post gdzie frosty pisze o przebiegu i przez kilka minut szukałem na fotce licznika gdzie jest przebieg i nie mogłem znaleźc:facepalm:

poważnie:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Furka zacna.

Żartuję, miażdzy w każdym aspekcie :kox:

Widziałem ją najpierw na żywo w weekend a teraz dosłownie przez przypadek wątek znalazłem, wygląd kosa a właściwości trakcyjno-akceleracyjne wręcz do potęgi 6:kox:

świetne czasy Szymek:wink:

żaluję że nie wbiłem się na siłę na siedzenie kierowcy i nie poczułem siedzenia pod tyłkiem:decayed:

PS Szymek jak mam by szczery zerknąłem tylko na pierwszy i drugi post gdzie frosty pisze o przebiegu i przez kilka minut szukałem na fotce licznika gdzie jest przebieg i nie mogłem znaleźc:facepalm:

poważnie:decayed:

Trza było się pchać :grin: a czasy no cóż gdybyście mnie nie namówili to bym się nie przekonał o tym co to potrafi. Do tej pory jestem zdziwiony czasami przejazdów w stosunku do RS6 i TTRS. Ale Twoje dwa z RS4 i C63 też były bardzo dobre. Szczególnie ten z AMG gdzie przewidziałem start jak będzie wyglądał :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PS. Mam dzisiaj ogromy ból doopy, od rana z przerwami myłem auto i co mam posiekany zderzak, to masakra, do tego wszędzie mikroskopijne czarne kropki. Normalnie szlag mnie trafia. Następne auto w czarnym macie i chooy

szymon na czarnym cały czas bedą zacieki od wody i kurz ...:facepalm: Jak ja juz mam dosyć tego koloru, najlepszy kolor do utrzymania to srebrny...nie ma problemu...

powiedz lepiej jak malenstwo sie ma po operacji... Macie juz go w domu?

I najbardziej nijaki niestety.. Niebieski - czerwony - biały - czarny. Taka kolejność od najlepszego do mniej najlepszego :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ABT to zawsze jednak zepsuje samochód..:facepalm:

MTM podaje przyspieszenie dla serii w S6 4.9 sek i 4,2 sek po programie...:eusathink:

Może dlatego że ich program jest tak chooyowy i nie niewiele daje ?

Na stronie od APR jest porównanie seria kontra mod na ćwiare. Ja zrobiłem niemalże identyczny czas stockowy jak oni więc raczej jest to prawda.

APR Audi S6 & S7 4.0 TFSI V8 ECU Upgrade

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurfffa nigdy w aucie decorow piano black. Jak ktoś już mądrze napisał one sie rysują od samego patrzenia :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurfffa nigdy w aucie decorow piano black. Jak ktoś już mądrze napisał one sie rysują od samego patrzenia :facepalm:
:facepalm::facepalm::grin::grin::grin:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szymeniu cos tam przeczytalem ze v10T + manual ? :) Jak ty to widzisz? Wdg mnie jakis automat mocny ma byc. Napchasz tyle mocy w manual i nie ogarnie tego skrzynia wytrzymalosciowo badz ty jako kierownik sprawnosciowo. Sam wiesz ze dzisiejsze automaty to nie te stare scierwa :) Bo jak czytam r8 v10 +turbo to raczej nic mniej niz 800 ps z tego nie oczekujesz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szymeniu cos tam przeczytalem ze v10T + manual ? :) Jak ty to widzisz? Wdg mnie jakis automat mocny ma byc. Napchasz tyle mocy w manual i nie ogarnie tego skrzynia wytrzymalosciowo badz ty jako kierownik sprawnosciowo. Sam wiesz ze dzisiejsze automaty to nie te stare scierwa :) Bo jak czytam r8 v10 +turbo to raczej nic mniej niz 800 ps z tego nie oczekujesz :)

Ja na razie tylko planuję, pod wpływem Twoich i innych projektów chciałem coś sobie "ulepić". Co do R8 V10 to na razie stać mnie tylko na wersję z manualem lub R-tronic'iem a te jak wiadomo lubią się wysrać. Dlatego pomyślałem że na ręcznej i wyczynowym sprzęgle dałoby radę. Poza tym jak widziałem starty na ćwiarę z manuala to masakra była. Oczywiście że nie zrobię nic na siłę bo szkoda czasu i pieniędzy. Wszelkie propozycje i sugestie mile widziane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...Wszelkie propozycje i sugestie mile widziane

Ja tam widziałem fajny projekt camaro z kompresorem na okolice 800-900KM :kox::naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nigdy sie nad tym nie zastanawialem ale robiac to ze zwyklego v10 n/a dochodiz kucizna , customowe wydechowe + przerobka silnika na turbo. nie wiem czy nie latwiej byloby wrzucic tam v10T zamiast niego :) na pewno tez robota ale silnik z natury w turbo i jak widac przyjmuje spoko 800-1000 ps. hmm jakis manual pewnie da rade jednak ja wolalbym w takich przypadkach mocny automat :) Plany sa fajne potem trzeba je zrealizowac. sportmile z nikiem stoja , ja podejrzewam moze skonczyc sie podobnie :whistling: Ale pozyjemy , zobaczymy. takie mody pochlaniaja ogromna ilosc kasy ( tzn patrzac na twoj DD i moj to dla Ciebie pewnie drobne ) a efekt niezawsze jest pewny :) jednak jako zabawka mozna pakowac kase jesli sie ja ma :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nigdy sie nad tym nie zastanawialem ale robiac to ze zwyklego v10 n/a dochodiz kucizna , customowe wydechowe + przerobka silnika na turbo. nie wiem czy nie latwiej byloby wrzucic tam v10T zamiast niego :) na pewno tez robota ale silnik z natury w turbo i jak widac przyjmuje spoko 800-1000 ps. hmm jakis manual pewnie da rade jednak ja wolalbym w takich przypadkach mocny automat :) Plany sa fajne potem trzeba je zrealizowac. sportmile z nikiem stoja , ja podejrzewam moze skonczyc sie podobnie :whistling: Ale pozyjemy , zobaczymy. takie mody pochlaniaja ogromna ilosc kasy ( tzn patrzac na twoj DD i moj to dla Ciebie pewnie drobne ) a efekt niezawsze jest pewny :) jednak jako zabawka mozna pakowac kase jesli sie ja ma :)

Ja tam poza autem nie mam innych nałogów :grin: a ciągle z zazdrością patrzę na profil na fejsie u Ciebie czy u Adama widząc jakie projekty niektóre robicie. Jasne że nie będę szedł w zaparte i jak coś będzie na pierwszy rzut oka wyglądało na kiepski pomysł to po prostu to oleję. Oczywiście ładując taką kasę pojawia się pytanie czy nie lepiej jednak np. GTR'a przerobionego na 800-900PS. Pokus jest wiele ostatnio zacząłem się przyglądać autom z RWD ale trochę się boję mocy 700 koni w tylnym napędzie. Za dobrą monetę można mieć Camaro ZL1 albo Vette ZR1, ale to jest już Hardcore

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...