Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AUDI S6 C7 4.0 V8 Bi-Turbo Ibissweiss Stage IV 701 KM / 880Nm by SPORTMILE


szymeniu

Rekomendowane odpowiedzi

Ja jestem daleki zeby było jasne od mówienia ze cos jest lepsze od innego w tym przypadku m3 od rs5 bo ani tym ani tym nie było mi dane jeździć a tak poza tym "lepsze" to pojęcie względne dla jednego ekonomika dla innego bezawaryjność a dla trzeciego osiągi określają to co jest lepsze wiec moze byc duzo opinii ale dla kogoś kto szuka Fun car-a rozłożenie masy w/g mnie powinno odgrywać priorytetową role , a rs6 do najlepiej wyważonych nie należy jak ktos tu sugerował ci zakup - co innego do jazdy po prostej i ścigania sie na autostradach to autko wymarzone wlasnie rs6 :decayed:

gdybym miał kupić typowe auto do upalania, kierowałbym się czasami na północnej pętli ringu, ponad 20km nie wybacza błędów, wiele potencjalnie szybkich fur dostaje baty, bo są właśnie słabo wyważone, są bardzo mocne ale kiepsko skręcają (rs6), mają niby korzystny stosunek mocy do masy, ale masa sama w sobie powoduje, że są relatywnie mało zwrotne i poręczne.

Nordschleife lap records - FastestLaps.com

ciężko znaleźć relatywnie lepszą ofertę niż gtr w odniesieniu osiągów do ceny.

corrvette wyglada całkiem ciekawie tez

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ja jestem daleki zeby było jasne od mówienia ze cos jest lepsze od innego w tym przypadku m3 od rs5 bo ani tym ani tym nie było mi dane jeździć a tak poza tym "lepsze" to pojęcie względne dla jednego ekonomika dla innego bezawaryjność a dla trzeciego osiągi określają to co jest lepsze wiec moze byc duzo opinii ale dla kogoś kto szuka Fun car-a rozłożenie masy w/g mnie powinno odgrywać priorytetową role , a rs6 do najlepiej wyważonych nie należy jak ktos tu sugerował ci zakup - co innego do jazdy po prostej i ścigania sie na autostradach to autko wymarzone wlasnie rs6 :decayed:

gdybym miał kupić typowe auto do upalania, kierowałbym się czasami na północnej pętli ringu, ponad 20km nie wybacza błędów, wiele potencjalnie szybkich fur dostaje baty, bo są właśnie słabo wyważone, są bardzo mocne ale kiepsko skręcają (rs6), mają niby korzystny stosunek mocy do masy, ale masa sama w sobie powoduje, że są relatywnie mało zwrotne i poręczne.

Nordschleife lap records - FastestLaps.com

ciężko znaleźć relatywnie lepszą ofertę niż gtr w odniesieniu osiągów do ceny.

corrvette wyglada całkiem ciekawie tez

Już pisałem o ZR1 też jest bardzo szybka i relatywnie tania.

Oglądam Fakty i widzę reportaż o dzisiejszych powrotach itp takie sraty taty o bezpieczeństwie, jadą Alfą z rejestratorem i łapią kolesia Astonem DBS cabrio na Wisłostradzie 180km/h i tłumaczenie "nie zauważyłem" :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktualny limit firmy PP-Performance dla M5 F10 to pakiet o nazwie Stage VIP +, 712PS 880Nm, koszt 15 000 euro. pracują dalej, ich celem jest 800ps.

attachment.php?attachmentid=821437&d=1361256272EDIT:

nie no.. szczerze,to aż sam chciałem teraz edytować ten post i wyrzucić te brednie.. 15k € za takie coś to nonsens... lekki upgrade turbin, downpipe'y, wydech, dolot i krzyczą sobie taki geld.. Rzecz w tym,że oni mają normalny stage 1 i stage 2, a także stage 3 w przygotowaniu w normalnych pieniądzach, a ten stage jest na specjalne życzenie klienta z Abu Dhabi, i on im powiedział wprost, że mają zrobić ile sie da, koszta się nie liczą, elementy auta również. Dlatego wszyscy tak psioczą, że skrzynia ma limit na 800Nm a u nich jest 880. Auto póki co jeździ i ma się dobrze, i lekko z tym wlascicielem nie ma (jest katowane na 1/4 mili kilka razy w tygodniu - bogate Araby nie mają co robić z czasem :decayed: ). Jak będę coś więcej wiedział to dam znać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem daleki zeby było jasne od mówienia ze cos jest lepsze od innego w tym przypadku m3 od rs5 bo ani tym ani tym nie było mi dane jeździć a tak poza tym "lepsze" to pojęcie względne dla jednego ekonomika dla innego bezawaryjność a dla trzeciego osiągi określają to co jest lepsze wiec moze byc duzo opinii ale dla kogoś kto szuka Fun car-a rozłożenie masy w/g mnie powinno odgrywać priorytetową role , a rs6 do najlepiej wyważonych nie należy jak ktos tu sugerował ci zakup - co innego do jazdy po prostej i ścigania sie na autostradach to autko wymarzone wlasnie rs6 :decayed:

gdybym miał kupić typowe auto do upalania, kierowałbym się czasami na północnej pętli ringu, ponad 20km nie wybacza błędów, wiele potencjalnie szybkich fur dostaje baty, bo są właśnie słabo wyważone, są bardzo mocne ale kiepsko skręcają (rs6), mają niby korzystny stosunek mocy do masy, ale masa sama w sobie powoduje, że są relatywnie mało zwrotne i poręczne.

Nordschleife lap records - FastestLaps.com

ciężko znaleźć relatywnie lepszą ofertę niż gtr w odniesieniu osiągów do ceny.

corrvette wyglada całkiem ciekawie tez

Już pisałem o ZR1 też jest bardzo szybka i relatywnie tania.

Oglądam Fakty i widzę reportaż o dzisiejszych powrotach itp takie sraty taty o bezpieczeństwie, jadą Alfą z rejestratorem i łapią kolesia Astonem DBS cabrio na Wisłostradzie 180km/h i tłumaczenie "nie zauważyłem" :grin:

też oglądałem te fakty z tym Astonem :decayed: dobre :decayed:

Apropos Corvette, to nie koniecznie ZR1, Z06 jest niezłą opcją (stosunek mocy do ceny). Wszystko zależy w jakie przedziały cenowe celujesz :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem daleki zeby było jasne od mówienia ze cos jest lepsze od innego w tym przypadku m3 od rs5 bo ani tym ani tym nie było mi dane jeździć a tak poza tym "lepsze" to pojęcie względne dla jednego ekonomika dla innego bezawaryjność a dla trzeciego osiągi określają to co jest lepsze wiec moze byc duzo opinii ale dla kogoś kto szuka Fun car-a rozłożenie masy w/g mnie powinno odgrywać priorytetową role , a rs6 do najlepiej wyważonych nie należy jak ktos tu sugerował ci zakup - co innego do jazdy po prostej i ścigania sie na autostradach to autko wymarzone wlasnie rs6 :decayed:

gdybym miał kupić typowe auto do upalania, kierowałbym się czasami na północnej pętli ringu, ponad 20km nie wybacza błędów, wiele potencjalnie szybkich fur dostaje baty, bo są właśnie słabo wyważone, są bardzo mocne ale kiepsko skręcają (rs6), mają niby korzystny stosunek mocy do masy, ale masa sama w sobie powoduje, że są relatywnie mało zwrotne i poręczne.

Nordschleife lap records - FastestLaps.com

ciężko znaleźć relatywnie lepszą ofertę niż gtr w odniesieniu osiągów do ceny.

corrvette wyglada całkiem ciekawie tez

jednak to rwd, to sporo zmienia jadąc w limicie:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potrafisz podkurwić z wieczora:polew::slina::slina::slina:

Wyrezam sobie skarbonkę taką i tam będę wrzucał, akurat za rok będzie jak znalazł :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uwielbiam czytać ten wątek :slina:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak sobie wrzucę zdjątko na tapetę to mam od razu więcej ochoty do pracy :grin: motywująco to na mnie działa. Po prostu zapierdlać cieba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szymek nie leciałeś dzisiaj od Katowic w strone Częstochowy ok 17 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem daleki zeby było jasne od mówienia ze cos jest lepsze od innego w tym przypadku m3 od rs5 bo ani tym ani tym nie było mi dane jeździć a tak poza tym "lepsze" to pojęcie względne dla jednego ekonomika dla innego bezawaryjność a dla trzeciego osiągi określają to co jest lepsze wiec moze byc duzo opinii ale dla kogoś kto szuka Fun car-a rozłożenie masy w/g mnie powinno odgrywać priorytetową role , a rs6 do najlepiej wyważonych nie należy jak ktos tu sugerował ci zakup - co innego do jazdy po prostej i ścigania sie na autostradach to autko wymarzone wlasnie rs6 :decayed:

gdybym miał kupić typowe auto do upalania, kierowałbym się czasami na północnej pętli ringu, ponad 20km nie wybacza błędów, wiele potencjalnie szybkich fur dostaje baty, bo są właśnie słabo wyważone, są bardzo mocne ale kiepsko skręcają (rs6), mają niby korzystny stosunek mocy do masy, ale masa sama w sobie powoduje, że są relatywnie mało zwrotne i poręczne.

Nordschleife lap records - FastestLaps.com

ciężko znaleźć relatywnie lepszą ofertę niż gtr w odniesieniu osiągów do ceny.

Nie liczy się moc tylko kierownik:wink:

Battle Honda Civic TypeR EP3 x Nissan GT-R ... Nürburgring Nordschleife BTG 24-07-2010 - YouTube

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szymek nie leciałeś dzisiaj od Katowic w strone Częstochowy ok 17 ?

Niet, nadrabiam zaległości w pracy, bo mam w piz*u roboty i nic nie pokończyłem. Esa odpoczywa po 2 tygodniowym wycisku jaki dostała na trasie WRO-KRK.

---------- Post dopisany at 22:23 ---------- Poprzedni post napisany at 22:22 ----------

Ja jestem daleki zeby było jasne od mówienia ze cos jest lepsze od innego w tym przypadku m3 od rs5 bo ani tym ani tym nie było mi dane jeździć a tak poza tym "lepsze" to pojęcie względne dla jednego ekonomika dla innego bezawaryjność a dla trzeciego osiągi określają to co jest lepsze wiec moze byc duzo opinii ale dla kogoś kto szuka Fun car-a rozłożenie masy w/g mnie powinno odgrywać priorytetową role , a rs6 do najlepiej wyważonych nie należy jak ktos tu sugerował ci zakup - co innego do jazdy po prostej i ścigania sie na autostradach to autko wymarzone wlasnie rs6 :decayed:

gdybym miał kupić typowe auto do upalania, kierowałbym się czasami na północnej pętli ringu, ponad 20km nie wybacza błędów, wiele potencjalnie szybkich fur dostaje baty, bo są właśnie słabo wyważone, są bardzo mocne ale kiepsko skręcają (rs6), mają niby korzystny stosunek mocy do masy, ale masa sama w sobie powoduje, że są relatywnie mało zwrotne i poręczne.

Nordschleife lap records - FastestLaps.com

ciężko znaleźć relatywnie lepszą ofertę niż gtr w odniesieniu osiągów do ceny.

Nie liczy się moc tylko kierownik:wink:

Battle Honda Civic TypeR EP3 x Nissan GT-R ... Nürburgring Nordschleife BTG 24-07-2010 - YouTube

Dlatego nie spieszno mi do RWD bo znam swoje możliwości

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

więc jest druga S6 C7 na blachach DW biała:naughty::naughty::naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

więc jest druga S6 C7 na blachach DW biała:naughty::naughty::naughty:

Wiem, jest jedna jeszcze S7 i jedna S6 ale jeszcze się nigdy nie spotkaliśmy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem daleki zeby było jasne od mówienia ze cos jest lepsze od innego w tym przypadku m3 od rs5 bo ani tym ani tym nie było mi dane jeździć a tak poza tym "lepsze" to pojęcie względne dla jednego ekonomika dla innego bezawaryjność a dla trzeciego osiągi określają to co jest lepsze wiec moze byc duzo opinii ale dla kogoś kto szuka Fun car-a rozłożenie masy w/g mnie powinno odgrywać priorytetową role , a rs6 do najlepiej wyważonych nie należy jak ktos tu sugerował ci zakup - co innego do jazdy po prostej i ścigania sie na autostradach to autko wymarzone wlasnie rs6 :decayed:

gdybym miał kupić typowe auto do upalania, kierowałbym się czasami na północnej pętli ringu, ponad 20km nie wybacza błędów, wiele potencjalnie szybkich fur dostaje baty, bo są właśnie słabo wyważone, są bardzo mocne ale kiepsko skręcają (rs6), mają niby korzystny stosunek mocy do masy, ale masa sama w sobie powoduje, że są relatywnie mało zwrotne i poręczne.

Nordschleife lap records - FastestLaps.com

ciężko znaleźć relatywnie lepszą ofertę niż gtr w odniesieniu osiągów do ceny.

Nie liczy się moc tylko kierownik:wink:

Battle Honda Civic TypeR EP3 x Nissan GT-R ... Nürburgring Nordschleife BTG 24-07-2010 - YouTube

w godzinach szczytu jechali :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem daleki zeby było jasne od mówienia ze cos jest lepsze od innego w tym przypadku m3 od rs5 bo ani tym ani tym nie było mi dane jeździć a tak poza tym "lepsze" to pojęcie względne dla jednego ekonomika dla innego bezawaryjność a dla trzeciego osiągi określają to co jest lepsze wiec moze byc duzo opinii ale dla kogoś kto szuka Fun car-a rozłożenie masy w/g mnie powinno odgrywać priorytetową role , a rs6 do najlepiej wyważonych nie należy jak ktos tu sugerował ci zakup - co innego do jazdy po prostej i ścigania sie na autostradach to autko wymarzone wlasnie rs6 :decayed:

gdybym miał kupić typowe auto do upalania, kierowałbym się czasami na północnej pętli ringu, ponad 20km nie wybacza błędów, wiele potencjalnie szybkich fur dostaje baty, bo są właśnie słabo wyważone, są bardzo mocne ale kiepsko skręcają (rs6), mają niby korzystny stosunek mocy do masy, ale masa sama w sobie powoduje, że są relatywnie mało zwrotne i poręczne.

Nordschleife lap records - FastestLaps.com

ciężko znaleźć relatywnie lepszą ofertę niż gtr w odniesieniu osiągów do ceny.

Nie liczy się moc tylko kierownik:wink:

Battle Honda Civic TypeR EP3 x Nissan GT-R ... Nürburgring Nordschleife BTG 24-07-2010 - YouTube

w godzinach szczytu jechali :decayed:

Mam taki sam filmik, też honda :D tylko trochę mniej koników pod maską ;)

btw, może ktoś się reflektuje na kilka dni grillowania na nordschleife ? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potrafisz podkurwić z wieczora:polew::slina::slina::slina:

a co tam, zmontuj skarbonkę i odkładaj, tego nam nikt nie zabroni.. tylko dla większości lepsza będzie z miedzi, bo inne mogą nie przetrwać próby czasu:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie, myślałem że ten TypeR ma więcej koni :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potrafisz podkurwić z wieczora:polew::slina::slina::slina:

a co tam, zmontuj skarbonkę i odkładaj, tego nam nikt nie zabroni.. tylko dla większości lepsza będzie z miedzi, bo inne mogą nie przetrwać próby czasu:decayed:

Na miedzi to się ładnie zarabia :decayed: a sotatnio tak sobie policzyłem jakbym to co oddaję w ZUSIE itp odkładał do portfela giełdowego to ja pierrrrrdole masakra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...