Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AUDI S6 C7 4.0 V8 Bi-Turbo Ibissweiss Stage IV 701 KM / 880Nm by SPORTMILE


szymeniu

Rekomendowane odpowiedzi

Też bym w GTRa poszedł, miałem okazję być w Brukseli na drzwiach otwartych w Nissanie dla osób zaproszonych i najtańszego GTRa można już zakupić od 90 tyś. euro. A do tego koszty utrzymania wręcz śmieszne i wg nich nie tracisz gwarancji przy regularnym katowaniu auta na torze. A ceny przeglądów, przypuszczam, że niższe niś S6 :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Szybkie pytanie taka mała ankieta. M5, RS6 czy E AMG ? Jakie są wasze typy ?

Jako auto do upalania, żaden z powyższych:wink:

Temat się szybko zmienia i trochę nie nadążam :decayed:

Bardziej mnie ciekawi pytanie, czemu nie gtr ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szymeniu ale masz mętlik w głowie, już byłeś prawie zdecydowany na GTR, 3 dni temu powiedziałeś, że wybrałeś prosię a teraz znowu 3 nowe typy:decayed: dam Ci numer konta to mi przelej kasę, ja kupie, sprawdzę czy sie OK jeździ i jak będzie OK to Ci oddam tylko najpierw zmienie wszystkie żarówki na led (łącznie ze schowkiem):decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też bym w GTRa poszedł, miałem okazję być w Brukseli na drzwiach otwartych w Nissanie dla osób zaproszonych i najtańszego GTRa można już zakupić od 90 tyś. euro. A do tego koszty utrzymania wręcz śmieszne i wg nich nie tracisz gwarancji przy regularnym katowaniu auta na torze. A ceny przeglądów, przypuszczam, że niższe niś S6 :naughty:

w serii tak, ale watpie zeby Szymeniu chcial miec serie. Po modach koszty utrzymania to juz inna liga niz Audi. Skrzynie sie sypia i kosztuja maaająąątek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szymon,

Daj znać jakbyś chciał pogadać z moim znajomym- właścicielem GTR'a, który był w zeszłym roku na Moscow Unlimie. Wyłoży Ci co i jak.

GTR generalnie jest za***isty ale też potrafi za***iste koszty wygenerować.

Powiedz dokładnie czego oczekujesz i czy chcesz auto stricte na tor, na zakręty, na prostą, dupowóz, czy lansowóz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No Stan jako pierwszy rozbierał GTRa wiec temat dobrze zna choć myślę że wszystkie bolączki są ogólnie znane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już precyzuję jakie są moje przemyślenia i preferencje

1. Projekt który chciałem spróbować zrealizować czyli R8 V10 Bi-turbo niestety jest bardzo odległy, nie bardzo jest jak do tego podejść koszty będą kolosalne (przeróbka, kucie silnika do tego wiadomo cały osprzęt) czyli też czasowo może to wyjść też nie do przeskoczenia

2. Samochody typu Atom, X-bow czy inne typowo torowe zabawki to raczej nie to czego szukam, ze względu na to że zwyczajnie poza torem nimi nigdzie nie pojeżdżę umiejętności do wykorzystania tak zestrojonych aut też nie a nie za bardzo mi o to chodzi.

3. Raczej interesuje mnie coś na tor i na inne okazje jak 1/4 czy nawet wypad na górskie drogi czyli GTR jak najbardziej, oraz Porsche (najdroższa opcja) ale nie pogardziłbym M5 ani tym bardziej E63 AMG, stąd moje pytanie o te auta również głównie z uwagi na możliwości podkręcania dzięki uturbionym silnikom. Każde z aut kupię używane i zapominam o gwarancji ze względu na modyfikację. O RS6 spytałem jako że jesteśmy związani z marką Audi.

Moje niezdecydowanie wynika z mnogości opcji jakie są i tym że każde z tych aut będzie już top jeśli chodzi o osiągi. Poza tym każde z nich ma coś w sobie specjalnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lotus?

np. Evora jeśli już szukasz auta bardziej komfortowego.

Odpuścił bym auta typu E AMG, Audi itd. Lepiej kupić coś stricte sportowego + dupowóz. Ewentualnie buduj coś pod siebie.

Pytanie ile masz wzrostu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to zostaje tylko GTR jako opcja idealnego połączenia auta na tor i na wszelkie przejażdżki typu 1/4 ale jednak ta M5 mni kusi bo jest w cenie dobrego GTRa. No i jeszcze nowe Turbo ale to cena będzie z kosmosu na poziomie 600 tys. Czyli M5 i GTR razem wzięte

Mam 1,88 wzrostu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szymek bierz GT-ra - mnie stać na takie autko to Ciebie tym bardziej

Nawet ostatnio jeden właściciel GT-ra napalił sie na moje B8 i proponował mi zamianę

Oferta - Nissan GT-R - Nissan GT-R Wersja BLACK EDITION - 530 KM Nowe Opony !!! Uszkodzony - więcej informacji pod nr Tel . 667 667 047

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ekhm... GTR tani w utrzymaniu?? ... WTF? jakies nowe trendy?... komplet tarcze + klocki 25k PLN (zwykły komplet)... przyzwoity wydech 30k PLN... heble ceramiczne 100k (przód)... przegląd na gwarancji jak masz serie droższy niż w Audi... skrzynia jak się wys..a 90k, albo modyfikacje na starcie ale wówczas masz szarpania itp.

seria skrzynia i sprzęgiełka ogranie 700KM - pogadaj z Dominikiem z ecu-performance, chyba największy spec od GTR w kraju obecnie. Mają juz kilka setupów do mojntazu dla klienta ECU-600, 700, 800, 1000 , 1000KM+

Zapewniam cię ze GTR tani nie jest w eksploatacji ba podejżewam że obecnie najdroższe jesli chodzi o modyfikowanie + używanie na codzień i na tor.

---------- Post dopisany at 01:21 ---------- Poprzedni post napisany at 01:18 ----------

chcesz upalacza na tor...prosze najmocnijesze obecnie EVO X... 900KM... licytacja od jedyne 36.000 USD lub bez targowania 55k USD.

Choć wykorzystasz je chyba tylko na Poznaniu.

Mitsubishi : Evolution GSR in Mitsubishi | eBay Motors

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ekhm... GTR tani w utrzymaniu?? ... WTF? jakies nowe trendy?... komplet tarcze + klocki 25k PLN (zwykły komplet)... przyzwoity wydech 30k PLN... heble ceramiczne 100k (przód)... przegląd na gwarancji jak masz serie droższy niż w Audi... skrzynia jak się wys..a 90k, albo modyfikacje na starcie ale wówczas masz szarpania itp.

seria skrzynia i sprzęgiełka ogranie 700KM - pogadaj z Dominikiem z ecu-performance, chyba największy spec od GTR w kraju obecnie. Mają juz kilka setupów do mojntazu dla klienta ECU-600, 700, 800, 1000 , 1000KM+

Zapewniam cię ze GTR tani nie jest w eksploatacji ba podejżewam że obecnie najdroższe jesli chodzi o modyfikowanie + używanie na codzień i na tor.

---------- Post dopisany at 01:21 ---------- Poprzedni post napisany at 01:18 ----------

chcesz upalacza na tor...prosze najmocnijesze obecnie EVO X... 900KM... licytacja od jedyne 36.000 USD lub bez targowania 55k USD.

Choć wykorzystasz je chyba tylko na Poznaniu.

Mitsubishi : Evolution GSR in Mitsubishi | eBay Motors

Wszystko się zgadza. Rozmawiałem jakiś czas temu o GTRze i to samo usłyszałem że albo delikatne 650 ps albo trzeba iść na ostro. Co do cen to i tak modyfikowany nawet Nissan będzie tańszy i w zakupie i w utrzymaniu od nowego Turbo. A ja nie mam aż tyle czasu żeby co weekend gdzieś jeździć na tor. Na pewno jeśli kupię tego typu auto to do Poznania będę smigal bo blisko i co jakiś czas na Ring.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałem ceny Atoma i X-bowa. Na razie to deczko chore bo krzyczą po 300 - 400 a nowy Atom pół bańki

---------- Post dopisany at 08:16 ---------- Poprzedni post napisany at 08:06 ----------

Patrzyłem teraz na GT3 RS i GT2 ale cena spora jak za samo auto plus jaszcze koszty uboczne. Choć nie powiem wyglądają i jeżdżą obłednie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szymon kup sobie GT3 nawet 996 sa juz w przyzwoitych cenach i nie bedzie szkoda jak gdzies otrzesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym Atomem to troszke przesadziłem. Zrozumiałem że chcesz auto do zabawy na torze.

Najlepszą opcją jeśli chcesz się bawić na torze i ulicy to EVO. Nie widze innej sensownej alternatywy cena/osiągi/serwis.

Każde auto które będzie dostawało po d*pie będzie się psuło bardzo szybko jednak EVO jest sporo i ceny części są nieporównywalnie tańsze niż prosie czy gtr. Chociaż części to nie wszsytko bo jeszcze jest kwestia osób które ci to dobrze ogarną bo na ASO nie licze.

Przywalisz w krawężnik to wchodzisz na allegro i masz sporo części zamiennych a do GTRa czy prosiaka to zapomnij. Zderzaki czy tego typu części są ogólnie dostępne

Poza tym mówisz ze zaczynasz się "bawić" a samochody o których piszesz nie za bardzo wybaczają błędy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym Atomem to troszke przesadziłem. Zrozumiałem że chcesz auto do zabawy na torze.

Najlepszą opcją jeśli chcesz się bawić na torze i ulicy to EVO. Nie widze innej sensownej alternatywy cena/osiągi/serwis.

Każde auto które będzie dostawało po d*pie będzie się psuło bardzo szybko jednak EVO jest sporo i ceny części są nieporównywalnie tańsze niż prosie czy gtr. Chociaż części to nie wszsytko bo jeszcze jest kwestia osób które ci to dobrze ogarną bo na ASO nie licze.

Przywalisz w krawężnik to wchodzisz na allegro i masz sporo części zamiennych a do GTRa czy prosiaka to zapomnij. Zderzaki czy tego typu części są ogólnie dostępne

Poza tym mówisz ze zaczynasz się "bawić" a samochody o których piszesz nie za bardzo wybaczają błędy.

Dlatego po to cały czas o tym piszę żeby wybrać ze 3-4 opcje i wtedy pojeździć żeby w stu procentach być pewnym wyboru. A poza tym myślę że aż tak tragicznie nie będzie jeśli chodzi o eksploatację bo zwyczajnie nie będę miał aż tyle czasu na zabawę co weekend. Natomiast zanim zacznę takim autem zabawę w "push to the limit" jeszcze trochę czasu minie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj się zgadzam z przedmówcami jeśli chodzi o to, że mocne EVO chyba najbardziej by się wkomponowało w Twój typ.

Jeśli mówimy o autach z przeznaczeniem głównie torowym a nie do użytku codziennego to moje typy:

-GTR - najbardziej user friendly jeśli chodzi o poruszanie się poza torem, chore ceny części, skarbonka.

-EVO - nie ma takiego prestiżu jak GTR- ale jest zdecydowanie tańszy, części od groma, opcji od groma, można iść po bandzie

-Lotus - zabawki stricte na tor- chociaż da radę też nimi dojechać na ten tor. Z racji Twojego wzrostu odpadają mniejsze Lotusy (Elise, Exige), zostaje najbardziej cywilizowana Evora. Nie dość, że auto nietuzinkowe, to jeszcze szybkie i wygląda najlepiej z tych trzech. Niestety dość wysoka cena przez którą możesz odrzucić tą propozycję- ok. 320k PLN.

Prosiaka nie biorę pod uwagę- to auto to klasa sama w sobie. Ale jak już pisałem- nie jest to pójście po bandzie (chyba, że mówimy o GT2/GT3)- ale tu zastanawiam się nad ekonomiką takiego rozwiązania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szymon dam ci radę co do zakupu to wyjdzie ci najlepiej i najtaniej Kup sobie tico za max 2tysie (to taki mały samochód ) najlepiej bordowy :naughty:

I poprzemieszczaj sie nim z dwa tygodnie do trzech

Pózniej przesiadz sie do tej swojej S6 i uwierz mi ze bedzie ona lepsza niż te wszystkie gtr-y rs-y prosiaki m-ki i reszta super car na tor do jazdy na co dzień i na weekend

A jak ci sie znudzi znowu S6 to powtórzyć od nowa :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...