Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AUDI S6 C7 4.0 V8 Bi-Turbo Ibissweiss Stage IV 701 KM / 880Nm by SPORTMILE


szymeniu

Rekomendowane odpowiedzi

Szymon dam ci radę co do zakupu to wyjdzie ci najlepiej i najtaniej Kup sobie tico za max 2tysie (to taki mały samochód ) najlepiej bordowy :naughty:

I poprzemieszczaj sie nim z dwa tygodnie do trzech

Pózniej przesiadz sie do tej swojej S6 i uwierz mi ze bedzie ona lepsza niż te wszystkie gtr-y rs-y prosiaki m-ki i reszta super car na tor do jazdy na co dzień i na weekend

A jak ci sie znudzi znowu S6 to powtórzyć od nowa :grin:

:polew:

I wszystko w temacie, przynajmniej w ciul kasy zaoszczędzisz :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

albo jeszcze inaczej, zrezygnuj z auta, młody jesteś to Cie do pucharu jakiegoś dopuszczą, np Golfa.

Pośmigasz trochę profi po torze to Ci adrenalina spadnie i gtr już potrzebny nie będzie:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wbrew pozorom pomysł z Tico wcale nie jest taki głupi :D S6 po paru tygodniach by było najszybszym autem na świecie w Twoim odczuciu :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym Atomem to troszke przesadziłem. Zrozumiałem że chcesz auto do zabawy na torze.

Najlepszą opcją jeśli chcesz się bawić na torze i ulicy to EVO. Nie widze innej sensownej alternatywy cena/osiągi/serwis.

Każde auto które będzie dostawało po d*pie będzie się psuło bardzo szybko jednak EVO jest sporo i ceny części są nieporównywalnie tańsze niż prosie czy gtr. Chociaż części to nie wszsytko bo jeszcze jest kwestia osób które ci to dobrze ogarną bo na ASO nie licze.

Przywalisz w krawężnik to wchodzisz na allegro i masz sporo części zamiennych a do GTRa czy prosiaka to zapomnij. Zderzaki czy tego typu części są ogólnie dostępne

Poza tym mówisz ze zaczynasz się "bawić" a samochody o których piszesz nie za bardzo wybaczają błędy.

Dlatego po to cały czas o tym piszę żeby wybrać ze 3-4 opcje i wtedy pojeździć żeby w stu procentach być pewnym wyboru. A poza tym myślę że aż tak tragicznie nie będzie jeśli chodzi o eksploatację bo zwyczajnie nie będę miał aż tyle czasu na zabawę co weekend. Natomiast zanim zacznę takim autem zabawę w "push to the limit" jeszcze trochę czasu minie.

I tu się mylisz. Auta do zabawy są najbardziej problematyczne. co innego jazda prosto 200 czy 300 a co innego bokiem. tutaj wszystko dostaje po d*pie i prawdopodobieństwo zaliczenia wydawać by się mogło głupiego krawężnika jest ogromne (zobacz ceny zwrotnicy, felgi, półosi, wahaczy do GTRa, prosiaka a do Evki to zrozumiesz o co mi chodzi z głupimi podstawowymi sprawami serwisowymi w razie W). Wystarczy sam soft w EVO i auto daje ogromną frajdę z jazdy tylko trzeba nabrać wprawy żeby wykorzystać potencjał.

Możesz mieć 600 koni w S6 ale 350 konne EVO da ci tyle frajdy że nawet nie zdajesz sobie sprawy. Po przejażdżce na lewym chciałem eske sprzedać bo się bardziej spociłem ale to się nie nadaje jako DD więc póki co musze się zadowolić esą ale kiedyś VI lub VIII będzie moje bo auta są rewelacyjne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szymeniu - w Lutyni zasuwa już jakiś prosiak (taki niemłody już jegomość zasuwa w jedną i druga stronę :kox:), więc nie ma co się dublować:naughty: Jak budżet nie przeszkadza, to wciągaj GTR'a - jak otrzesz to będzie motywacja do cięższej pracy:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prosiak vs GTR? pod kątem kosztów utrzymania?.... GTR jest zarówno droższy do modyfikacji (na grube moce) jak i droższy w utrzymaniu.

Szymeniu pogadaj z Dominikiem z ECU-Performance... postaw sobie jakiś cel w setupie i porównaj cene zrobienia oraz utrzymania...a także potencjalne koszta w przypadku awarii.

Dominik zrobił jkuż wiele Prosiaków po ponad 900KM i kilka po 800KM... i jeźdzą ... i jeźdzą... i jeźdzą... kwestia budżetu iwyłącznie.

Tu masz ciekawy krótki stage "ostatniego" jesli chodzi o cywilną zabawe skrzynią itp.

Pakiet ECU-700 Nissan GTR | ECU PERFORMANCE | Hondata

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wg mnie auto do zabawy nie musi byc najszybsze wszedzie, ma dawac frajde, ja bym nie patrzyl w ogole na GTRa pod tym katem, cala masa elektroniki i zeby jechac nawet blisko krawedzi po zakretach to trzeba niezle za***rdalac, bez duzego doswiadczenia jest to ryzykowne, a poza tym tak naprawde nie bedzie wiadomo jak to sie dzieje ze sie tak szybko jedzie, RS6 nawet bym nie bral pod uwage, moze jakos tam i jezdzi po tych zakretach ale na pewno nie jest to zadna przyjemnosc, audi sie do tego nie nadaja, moze R8 tylko... nowe porszaffki moze juz lepiej jezdza, ale zeby kilkuletnia 911 jechac szybko to tez trzeba bylo miec duze doswiadczenie, maja lekki przod i trzeba przyzwyczaic sie do tego, te nowe pewnie to juz inna bajka, zreszta nie moge powiedziec ze jezdzilem porszafkami wiec powtarzam opinie tylko, co do beemek, jezdzilem w zasadzie kilkoma starszymi i dla mnie idealne, w samochodzei o idealnym rozkladzie mas naprawde nie jest straszne podrozowanie na krawedzi, po prostu trzeba delikatniej sie obchodzic z gazem, ale przynajmniej przod jedzie tam gdzie trzeba a i wiadomo co z samochodem sie dzieje, i jest to przewidywalne, raczej nie patrzylbym na AMG bo tam bardzo rzadko pewnie jechalbys z gazem w podlodze ;) a to zaden fun jak trzeba sie czaic zawsze zeby gaz troszke glebiej wcisnac, corvetta jest fajna ale camaro wg mnie juz nie, ciezkie gowno i nie jedzie po zakretach jak trzeba, zreszta to jednak samochody z innej polki, no i amerykany slabo wykonane,slabe plastiki i bedzie trzeszczec szybko

wydaje mi sie ze powinienes patrzec na RWD niekoniecznie jakis najszybszy ale dobrze rozlozony i w miare mozliwosci lekki, ale to tylko moja opinia ;) a zaden ze mnie kierowca wyscigowy...

:)

aaa i najlepiej bez turbo, IMO duzy wolnossak zawsze bedzie fajniejszy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam dokladnie takie samo zdanie jezli chodzi o GTRa.To samochod pozbawiony kompletnie ducha robiacy wszystko za ciebie i jestem przekonany ze ze zwyklej Carerry S mimo ze sporo wolniejszej ( o ile wogle mozna ja nazwac wolnym samochodem ) wyjdziesz z trzy razy wiekszym bananem na twarzy.

Obecnie tra jakis wyscig kto zrobi szybszy samochod ktory jest jakims obledem i do niczego nie prowadzi a przez to paranoje predkosci zapomina sie o czystej przyjemnosci z zjady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

samochody idiotooporne -wciśnij gaz żeby jechać i hamulec żeby sie zatrzymać - resztę zrobi samochód

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

samochody idiotooporne -wciśnij gaz żeby jechać i hamulec żeby sie zatrzymać - resztę zrobi samochód

Jednak dotyczy to 1/4, na torze już jednak nie jest tak pięknie.

Najlepszym dowodem jest film jak ctr utrzymuje się za gtr:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A Lamborghini Gallardo LP560 lub Superleggera ?

Moim zdaniem Auta i na tor i w miarodajne do użytku dziennego .

V10 by już robiło robote ;d:decayed:

Koszty utrzymania moim zdaniem jak na takie auta sportowe zawszę będą wysokie co by nie kupił .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem ci że RS6 zawstydza wszystkie

RS6 Sportmile vs Gallardo Lp570-4 Superleggera - YouTube

---------- Post dopisany at 09:48 ---------- Poprzedni post napisany at 09:47 ----------

warto dać dłośniej bo dzwięk tego LP urywa suty:slina:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do RS6 to 4 czerwca jade na Tor Poznań testować nowe RS4, RS6 i R8 V10. Wyjazd organizowany przez salon Audi. 6h jazdy po torze. Najbardziej mnie ciekawi RS6...

A zwazywszy ze mozna 20% rabatu na nowe dostac to robi sie kuszaca propozycja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do RS6 to 4 czerwca jade na Tor Poznań testować nowe RS4, RS6 i R8 V10. Wyjazd organizowany przez salon Audi. 6h jazdy po torze. Najbardziej mnie ciekawi RS6...

A zwazywszy ze mozna 20% rabatu na nowe dostac to robi sie kuszaca propozycja

Który salon Audi to organizuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można sie jeszcze dopisać jakoś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można sie jeszcze dopisać jakoś?

Też chętnie zawitam - no chyba, że to tylko dla VIP :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można sie jeszcze dopisać jakoś?

Też chętnie zawitam - no chyba, że to tylko dla VIP :wink:

Płacisz i jesteś VIP, zapewne jak to na porsche było - niestety niemało :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...