Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AUDI S6 C7 4.0 V8 Bi-Turbo Ibissweiss Stage IV 701 KM / 880Nm by SPORTMILE


szymeniu

Rekomendowane odpowiedzi

Ten film odzwierciedla rzeczywiste zachowanie się obydwu aut. Sam tego doświadczyłem tylko nie mam w zwyczaju nagrywać wyścigów. A za co mam zapłacić w przypadku Panamery bo według mnie jest to pociągnięcie czysto marketingowe tak jak Cayenne. Rozochoceni wynikami sprzedaży poszli za ciosem. A odmian nasrali żeby każdy coś wybrał dla siebie. Osobiście przyjaznie się z panem Lelkiem i co nieco na temat marketingu w Porsche mogę powiedzieć. A dla ciekawostki pwiem że pan Lelek właściciel kilkunastu salonów w VAG w PL w tym Porsche, na co dzień porusza się A6 w dieslu bi turbo zmodzona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

nie wiem po co co chwile porownania s6 do 'kazdego' auta. Moze byc szybsze od gts`a, nie przecze temu,

ale czy te pare sekund robi komus roznice w codziennej jezdzie ?

W sumie nie wiem co w tym dziwnego ze jest szybsze

masa pewnie podobna, skrzynia tu i tu bardzo dobra, moc podobna, tylko ze gts to wolnossak ... ;>

pozatym tak jak dziadek napisal... nie tylko za osiagi sie placi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sedno moejgo wywodu cały czas jest jedno, czyli stosunek tego co dostajemy do tego za co płacimy i chcielibyśmy mieć. W przypadku Porsche poza modelem 911, dość wątpliwe jest płacenie kupy szmalu za prestiż w tym wypadku czteromiejscowego coupe, w którym z tyłu jest mało miejsca wcale cudownie nie wygląda a na pewno ze względu na masę jest mało konkurencyjne. Panamera 4S i GTS mają widlaste ósemki o pojemności prawie 5 litrów i osiągami nie powalają. Dopiero Turbo S ma 550KM i jedzie, ale co z tego skoro nowe RS6 je pokona a cena Prosiaka Panamery Turbo S to 200tys. euro , nawet jakby RS kosztował 6 pak to dwie stówy mam w kielni. Sorry ale uważam że płaci się tylko za znaczek nie mówię tu o serii 911.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sedno moejgo wywodu cały czas jest jedno, czyli stosunek tego co dostajemy do tego za co płacimy i chcielibyśmy mieć. W przypadku Porsche poza modelem 911, dość wątpliwe jest płacenie kupy szmalu za prestiż w tym wypadku czteromiejscowego coupe, w którym z tyłu jest mało miejsca wcale cudownie nie wygląda a na pewno ze względu na masę jest mało konkurencyjne. Panamera 4S i GTS mają widlaste ósemki o pojemności prawie 5 litrów i osiągami nie powalają. Dopiero Turbo S ma 550KM i jedzie, ale co z tego skoro nowe RS6 je pokona a cena Prosiaka Panamery Turbo S to 200tys. euro , nawet jakby RS kosztował 6 pak to dwie stówy mam w kielni. Sorry ale uważam że płaci się tylko za znaczek nie mówię tu o serii 911.

Zgadzam się w wielu przypadkach tak jest.

Marka kosztuje i to że powiesz Kowalskiemu który nie siedzi w motoryzacji że masz Porsche a nie Audi to na pewno na to 1 bardziej zwróci uwagę w postaci :jerk:

Taka prawda..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szymeniu ale nie kazdy kupujac auto wielkosci ok 5metrow patrzy na 2sek roznicy do 200km/h

pozatym wg mnie panamera z zewnatrz jest brzydka ale w srodku gniecie a6/s6/s7

pozatym jezdzilem troche panamera 4s i turbo .... i dla mnie to jest idealne auto. Mala kierownica, fajne prowadzenie, fajny dzwiek silnika. Ja bym przecierpial jej wyglad.... a to czy jest szybsza do 200km/h czy wolniejsza o 2s mi nie robi roznicy.

No i tak jak napisales ... placi sie za znaczek :)

za znaczek audi tez placisz ... bo rownie dobrze mogles kupic VW lub FORDA albo Dacie ...

jakby na to nie patrzec tez doplaciles za znaczek i jakas tam klase auta...

a to ze za znaczek porsche placi sie wiecej ? coz prawo rynku... popyt i tak jest wiec dla mnie to logiczne, bo Panamera jest pozycjonowana wyzej niz A6 czy nawet S6.

Jak patrzysz na tak na osiagi to trzeba bylo kupic Nissana GTR ktory jako nowe auto chyba najwiecej daje osiagow w stosunku do ceny.

Pozatym mialem poprzednie S6 C6 5.2 V10 ( wiem ze nie umywa sie do C7 ) ... i dla mnie auto bez szalu ogolnie. Wole swoja starsza o 2 lata A8 .... bo nie kazdemu robi roznica 1s do 100km/h.... Mi za to podoba sie przestronnosc a8, wykonanie i dzwiek wolnossacej v8.

W pewnym przedziale cenowym wiekszosc aut jest tak dobra ze potem wybor to naprawde kwesia gustu i indywidualnych upodoban oraz tego ile chce sie doplacic za 'znaczek' wzgledem innej marki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się odnośnie preferencji, to rzecz gustu i upodobań. GTR'a bym kupił bez mrugnięcia okiem, ale gdzie tam wózek władować i dwa foteliki. A ja się tak przekomarzam bo jednak wielu kierowców z Porsche ma o sobie wysokie mniemanie zresztą o tym że Porsche ma hopla na punkcie konkurencji to wiadomo, a teraz muszą się modlić żeby nie spotkać A6 z BiTDI bo mogą baty dostać. Ogólnie nie kupiłbym Panamery za te pieniądze, za to nową 911 jak tylko nazbieram to muszę mieć ma śliczną dupeczkę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że właściciele Panamery nie modlą się, żeby nie spotkać A6 BiTDI ani innego Audi. Pewnie tak jak pisze Nowak_zg średnio ich interesuje czy mają np. 1sek. więcej czy mniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja mysle ze ich to interesuje ,czesto postykam takich na drogach to sa najwieksi napinacze,zaraz za tymi z bemek i hond...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co jest auto które, pod względem kosztów kupna, serwisu i tankowania jest TOP a co daje w zamian topowego ? Ani nie wygląda bo są ładniejsze auta, ani osiągami nie urywa d*py, ani nie jest przystępne. Czyli co dla lansu ? Paczajcie mam Prosiaka ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie nie kupiłbym Panamery za te pieniądze, za to nową 911 jak tylko nazbieram to muszę mieć ma śliczną dupeczkę
Potwierdzam robi wrażenie :wink: u nas śmiga taka niebieska kolor le mans czy jakoś tak :decayed: obiło mi się o uszy, że to młodego Lellka ale pewny nie jestem, sorry za off top
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdjęcia na osi czasu | Facebook

udało mi się znaleźć w necie zdjęcie, na potwierdzenie tego że można tym autem jeździć i nie zjeżdżać co chwila na stację. Na trasie na baku realne jest 700km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzucę to tutaj bo nie każdy ma konto na fejsie.

553585_128196593995780_1385627014_n.jpg

---------- Post dopisany at 15:46 ---------- Poprzedni post napisany at 13:22 ----------

Tak jak napisał kolega na forum, ten wynik przy średniej prędkości 79km/h i jak się domyślamy uzyskany na autostradzie, pytanie teraz ile by potrafił spalić w mieście w tym trybie hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ją na trasie jadąc w sznurku od czasu do czasu wyprzedzania i średnia 90-100 spalilem 9l z haczykiem. W mieście na efficiency 11, 2-12 stąd średnie mieszane może być w okolicach 10, 5. Sprawdziłem z tankowaniami i się pokrywa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jak dla mnie to bardzo mało spala Ci to cudeńko:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Porównania trochę bez sensu. Każdy samochód jest stworzony dla innej grupy docelowej. To nie są auta klasy średniej dla przeciętnego kowalskiego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ją na trasie jadąc w sznurku od czasu do czasu wyprzedzania i średnia 90-100 spalilem 9l z haczykiem. W mieście na efficiency 11, 2-12 stąd średnie mieszane może być w okolicach 10, 5. Sprawdziłem z tankowaniami i się pokrywa

Kutwa toż to mój ADR w B5 wciąga podobnie a choć bym go głaskał, bił czy prosił to i tak praktycznie nie jedzie:facepalm:

Biała piękna, widziałem jakiś czas temu niemal identyczną w Zielonej Górze, choć stwierdzenie widziałem jest troche na wyrost bo mrugła mi tylko z sekunde w lusterku wstecznym i ze trzy sec przedemną zanim stała się białym punktem:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Top Gaer podali że nowe RS6 w UK ma kosztować 77 tys. funtów, w tej chwili S6 kosztuje 57 tys. funa a w Niemczech eSa 75tys. euro jeśli taka relacja byłaby zachowana to na rynku DE ten samochód może być w granicach 96-98 tys euro. Byłaby to bajeczna oferta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Top Gaer podali że nowe RS6 w UK ma kosztować 77 tys. funtów, w tej chwili S6 kosztuje 57 tys. funa a w Niemczech eSa 75tys. euro jeśli taka relacja byłaby zachowana to na rynku DE ten samochód może być w granicach 96-98 tys euro. Byłaby to bajeczna oferta

News: Pierwsze zdjęcia nowego Audi RS6 Avant | TopGear.net.pl - Polska strona fanów TopGear

Audi RS6 Avant: dostawa z prędkością 300 km/h- strona 1 | Top Gear Aktualności

O cenach nic tu nie piszą:eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...