Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AUDI S6 C7 4.0 V8 Bi-Turbo Ibissweiss Stage IV 701 KM / 880Nm by SPORTMILE


szymeniu

Rekomendowane odpowiedzi

tu jeszcze link z testu m.in 1/4 mili

od starego RS6 nowe jest o 1 sek szybsze

AudiBoost - Super wagon shootout: Auto Bild compares the new C7 RS6 to the E63 AMG S 4Matic Wagon

seriously? :) jakoś nie wierzę, że nowe RS6 jest faktycznie szybsze od starego o 1s na 1/4 mili... przecież 1s to przepaść !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Flyer mnie tam wszystko jedno kto w co wierzy. Stare robilo czasy na poziomie12,5-12,7, nowe 11,7 a fimow z testow nowej RS6 jest coraz wiecej. A czy to faktycznie bedzie sekunda czy pół to nie ma znaczenia. Wystarczy slaby kierownik i wyjdzie 13 sekund.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy nowych samochodach już nie ma aż tak dużego znaczenia kto kieruje samochodem. Cała elektronika i LC powodują to że kierownik musi tylko trzymać kiere prosto i gaz w podłodze:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To popatrz Buba na filmy z Moscow unlimited i fakt jazda tylko na wprost ale ze startemto wielu ma problem i reakcje na start ponad 1 sek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy nowych samochodach już nie ma aż tak dużego znaczenia kto kieruje samochodem. Cała elektronika i LC powodują to że kierownik musi tylko trzymać kiere prosto i gaz w podłodze:wink:

ot i cały majstersztyk 1/4:facepalm:

no ale cóż, jeden lubi ogórki a drugi córki ogrodnika:wink:

ja jestem bardziej ciekawy czy rs6 c7 poradzi sobie na ringu z m5 f10

a najbardziej interesujące jest jak szybkie było by s6 po programie w odniesieniu do rs:whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To popatrz Buba na filmy z Moscow unlimited i fakt jazda tylko na wprost ale ze startemto wielu ma problem i reakcje na start ponad 1 sek

tylko w przypadku unlima sprawa wygląda troszeczkę inaczej bo tam samochody są oszczędzane na starcie i specjalnie nikt nie wali pełną mocą na początku bo 90% samochodów nie ma trakcji do 3 biegu. Liczy sie to co będzie się działo jak już będzie trakcja:kox:

Oni akurat nie są dobrym porównaniem jeśli chodzi o starty.

Część ludzi przyjeżdża tam tylko for fun i uruchamiają LC a zapominają o wyłączeniu ESP więc auta zamulają co widać na niektórych filmikach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uruchamiają LC a zapominają o wyłączeniu ESP więc auta zamulają co widać na niektórych filmikach.

Nie można uruchomić LC bez wyłączenia ESP. W każdym aucie z Launch Control, pierwsze co się wyłącza to ESP w celu uruchomienia procedury startu.:whistling::decayed: Przynajmniej w serii tak jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uruchamiają LC a zapominają o wyłączeniu ESP więc auta zamulają co widać na niektórych filmikach.

Nie można uruchomić LC bez wyłączenia ESP. W każdym aucie z Launch Control, pierwsze co się wyłącza to ESP w celu uruchomienia procedury startu.:whistling::decayed: Przynajmniej w serii tak jest.

LC standardowo przy ESP startuje z 3000 a bez kontroli trakcji z 5000. Można i tak i tak jechać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nieźle, pamiętam, że w Golfie z DSG wyłączało się ESP do aktywacji LC. Pierwsze GT-R'y też i był problem z gwarancją w razie uszkodzeń np skrzyni.:wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co slyszalem, to teraz LC jest dezaktywowane po paru razach, az cos tam ostygnie... o tej utracie gwarancji bylo chyba w TopGear :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co slyszalem, to teraz LC jest dezaktywowane po paru razach, az cos tam ostygnie... o tej utracie gwarancji bylo chyba w TopGear :)

5 razy z rzędu maksymalnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co slyszalem, to teraz LC jest dezaktywowane po paru razach, az cos tam ostygnie... o tej utracie gwarancji bylo chyba w TopGear :)

5 razy z rzędu maksymalnie

Kornacki o tym mówił w moto-on jak go testował, tak samo jeśli wszystkie systemy wyłączysz to od razu idzie sygnał gps do centrali i tracisz gwarancję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Flyer mnie tam wszystko jedno kto w co wierzy. Stare robilo czasy na poziomie12,5-12,7, nowe 11,7 a fimow z testow nowej RS6 jest coraz wiecej. A czy to faktycznie bedzie sekunda czy pół to nie ma znaczenia. Wystarczy slaby kierownik i wyjdzie 13 sekund.

Dokladnie roznica żadna ogolnie przy takich osiagach to bym chyba teraz ta Ske odeszczyl wsadził wydch z TDI inakleil znaczek 2.0TDI :grin:

Ogolnie tak jak ktoś pisał bardzo jestem ciekaw jakby wypadło porównanie czasów na ringu takiej zmodzonej Sy do RS6. Niezdziwil bym się jak by taka Ska byla nawet szybsza bo za wyjatkiem minimalnie szerszego rozstawu kół to jakis cudów w zawieszeniu pewnie nie ma.Tylko ten wyglad RS6.......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

95% kupuje RS dla budy i dla znaczka. Może 1% z tych, którzy kupili nową sztukę w salonie modzi dodatkowo auto. Jestem ciekawy czy któryś z nich wogóle pojawi sie nim kiedyś na torze. Bijecie pianę o 1s. a ci co kupią nowe RS mają to głęboko w D.

Ci co kupują nową sztukę nie mają w zamiarze być mistrzem driftu lub mistrzem 1/4 mili. No bo chyba nie sadzicie że polotyka PR audi kierowana jest do odbiorców secound hand.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście ze tak szkoda tylko ze ten znaczek tyle kosztuje. ....Dla mnie troche przegieli z ta cena tym bardziej ze za wyjatkiem błotnikow i zdrzakow to zadna tam techniczna rewolucja.Zawieszenie przejete i poprawine z S7 i wieksze turbosprężarki. Reszta srodek hamulce dyferencjaly wszystko podobne no i tego RS ma nieszczesnego tiptronica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a niby dlaczego nieszczęsny ? chyba jedyne skrzynie ZF juz entej generacji ktore sie nie sypia, to nie ferrari

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mocniejszy moze i jest ale przy dzisiejszych standardach predkosc zmiany pozostawia trochę do życzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

S

Mocniejszy moze i jest ale przy dzisiejszych standardach predkosc zmiany pozostawia trochę do życzenia

Tak serio to nie wiem czy to przez moc tego auta ale wydaje mi sie ze skrzynia pracuje duzo plynniej niz stronic. Plynniej zmienia biegi a co do czasu zmiany biegow to wydaje mi sie ze roznica jest znikoma. Tiptronic w RS6 odpycha sie tak ze nie jestem w stanie zauwazyc roznicy do stronica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...