Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AUDI S6 C7 4.0 V8 Bi-Turbo Ibissweiss Stage IV 701 KM / 880Nm by SPORTMILE


szymeniu

Rekomendowane odpowiedzi

Faktycznie brzydkie fc**j. W życiu bym ich nie założył do audi. Zobaczcie jaki obciach pojawić się na ulicy

http://farm6.static.flickr.com/5156/5821109021_a7e67541cd_b.jpg

No masakra... jak mokasyny do dresowych spodni, nie?

http://i988.photobucket.com/albums/af8/rotiform/Project%20B8/DSC_0456.jpg

wydaje mi się że nie ma co kontynuować tego tematu. wszyscy zgodni że dramat i tyle. no popatrz na to. żenada:facepalm:

IMG_7331.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Szymek to Adam jechał tym RS6 od sportmile w 29:32s? Niezły pojedynek z Aventadorem :naughty:

Wcześniej pokazane Lambo z 2005KM :decayed:

Hejterzy z YT zaraz by mówili że wygrał bo miał złożone lusterka :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym nie chcial trafic na X6 z 29:00 w starcie spod swiatel :grin:

co do Rsa to widac ze nie maja racji Ci ktorzy twierdza ze "lambo" ma niski opor powietrza i przy wyzszych predkosciach bedzie lepsze np od audi Szymka :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale wartosc oporu Cw sama w sobie nic nie znaczy

najwazniejsze znaczenie na jaka powierzchnie dziala ten opor

lambo ma wartosc Cw 0,37 ale dziala tylko na powierzchni 1,9 m2 wiec Cw*F (powierznia) daje 0,703

s6 ma wartosc CW 0,34 ale dziala na powierzchnie 2,26 m2 Cw*F daje 0,768 a to juz robi roznice ....

auto np Atom ma bodajze Cw 0,5 ale dziala na powierzchni 1 m2 i jest lepsze od Lambo i S6 bo ma 0,500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem Brysiu ze Cx to wspolczynnik oporu powietrza ale ja napisalem dokladnie to samo - ze opor (nie wspolczynnik) audi ma wiekszy niz lambo :wink:

ale na mysli mialem posilkujac sie wyzej zamieszczonym filmem :wink: ze RS6 ktore opor ma pewnie duzo wiekszy niz aventador jednak w drugiej czesci mili odjezdza aventadorowi :decayed: a tym samym wracajac do slynnego filmu S6 vs gallardo wcale nie jest powiedziane ze np 250-300 lambo zrobi szybciej :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szymek to Adam jechał tym RS6 od sportmile w 29:32s? Niezły pojedynek z Aventadorem :naughty:

Wcześniej pokazane Lambo z 2005KM :decayed:

Hejterzy z YT zaraz by mówili że wygrał bo miał złożone lusterka :grin:

Podpis był Yan. S Więc nie wydaje mi się że to Adam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy pewnej ilosci PS wspolczynnik oporu Cw mozesz sobie wsadzic w pewna czesc ciala :) (jak to mowi moj kolega z pracy co mi tam jakies wspolczynniki biednych oszczedzaczy przy mocy naszych aut :) )

jak dasz szafie 2500ps to kwadratowa szafa bedzie szbciej jechala jak lambo :)

ot dlaczego w sportowych autach malo zwraca sie uwagi na wspolczynnnik Cw i sa te wspolczynniki zazwyczaj wyzsze od aut standardowych jak a4 czy bmw 3 itp te auta maja byc oszczedne i nawet z najmniejszym silnikiem dawac sobie rady a w sportowych masz te 400ps + wiec i spalanie i dawanie sobie rady z karoseria przechodzi na ostatnia czesc listy :)

ale duzo przyklada sie sie wagi do powierzchni dzialania tegoz wspoczynnika aby np przy 250kmh nie szumialo w aucie itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostał baty i już :decayed: bardziej boli nie to że wyłapał w czapkie tylko od kogo, chodzi o to że to limuzyna z fotelikami z tyłu :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy pewnej ilosci PS wspolczynnik oporu Cw mozesz sobie wsadzic w pewna czesc ciala :) (jak to mowi moj kolega z pracy co mi tam jakies wspolczynniki biednych oszczedzaczy przy mocy naszych aut :) )

jak dasz szafie 2500ps to kwadratowa szafa bedzie szbciej jechala jak lambo :)

ot dlaczego w sportowych autach malo zwraca sie uwagi na wspolczynnnik Cw i sa te wspolczynniki zazwyczaj wyzsze od aut standardowych jak a4 czy bmw 3 itp te auta maja byc oszczedne i nawet z najmniejszym silnikiem dawac sobie rady a w sportowych masz te 400ps + wiec i spalanie i dawanie sobie rady z karoseria przechodzi na ostatnia czesc listy :)

ale duzo przyklada sie sie wagi do powierzchni dzialania tegoz wspoczynnika aby np przy 250kmh nie szumialo w aucie itp

Brysiu przeciez ja dokladnie o tym samym pisze nie wiem czy czytales o czym napisalem :tongue:

ale nie moge sie zgodzic z tym ze w autach sportowych nie patrzy sie na cx - wg mnie patrzy sie i to bardzo ale ostatecznie spojlery i spojlerki dyfuzory i inne wynalazki majace zapewnic lepsze prowadzenie i trzymanie w zakretach powoduja ze tenze wspolczynnik jak i opor rosnie :wink:

---------- Post dopisany at 18:40 ---------- Poprzedni post napisany at 18:35 ----------

Dostał baty i już :decayed: bardziej boli nie to że wyłapał w czapkie tylko od kogo, chodzi o to że to limuzyna z fotelikami z tyłu :grin:

Zgadza sie i nic tego nie zmieni, a cos czuje ze zaskoczysz jeszcze wielu niedowiarkow na nie jednej cwiartce :kox:

Szymek co to masz za kola i dystanse na sprzedaz? Chyba ze zona juz zaakceptowala kolejny komplet i kola nieaktualne :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy pewnej ilosci PS wspolczynnik oporu Cw mozesz sobie wsadzic w pewna czesc ciala :) (jak to mowi moj kolega z pracy co mi tam jakies wspolczynniki biednych oszczedzaczy przy mocy naszych aut :) )

jak dasz szafie 2500ps to kwadratowa szafa bedzie szbciej jechala jak lambo :)

ot dlaczego w sportowych autach malo zwraca sie uwagi na wspolczynnnik Cw i sa te wspolczynniki zazwyczaj wyzsze od aut standardowych jak a4 czy bmw 3 itp te auta maja byc oszczedne i nawet z najmniejszym silnikiem dawac sobie rady a w sportowych masz te 400ps + wiec i spalanie i dawanie sobie rady z karoseria przechodzi na ostatnia czesc listy :)

ale duzo przyklada sie sie wagi do powierzchni dzialania tegoz wspoczynnika aby np przy 250kmh nie szumialo w aucie itp

Brysiu przeciez ja dokladnie o tym samym pisze nie wiem czy czytales o czym napisalem :tongue:

ale nie moge sie zgodzic z tym ze w autach sportowych nie patrzy sie na cx - wg mnie patrzy sie i to bardzo ale ostatecznie spojlery i spojlerki dyfuzory i inne wynalazki majace zapewnic lepsze prowadzenie i trzymanie w zakretach powoduja ze tenze wspolczynnik jak i opor rosnie :wink:

---------- Post dopisany at 18:40 ---------- Poprzedni post napisany at 18:35 ----------

Dostał baty i już :decayed: bardziej boli nie to że wyłapał w czapkie tylko od kogo, chodzi o to że to limuzyna z fotelikami z tyłu :grin:

Zgadza sie i nic tego nie zmieni, a cos czuje ze zaskoczysz jeszcze wielu niedowiarkow na nie jednej cwiartce :kox:

Szymek co to masz za kola i dystanse na sprzedaz? Chyba ze zona juz zaakceptowala kolejny komplet i kola nieaktualne :grin:

Koła S6 oryginały takie ło :

2012_09_18_17_23_37.jpg

2012_09_18_17_24_21.jpg

Dystanse H&R z dojczlanda nówki siedziały na aucie całe 7 dni, opony Michelin pilot Alpin PA4 bieżnik 7mm wczoraj mierzony bo wrzuciłem już lato

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ohm. Świetnie te felgi pasują do bryły RS'a.

Te co podrzucił Vario bardziej IMO będą pasować do typowego hamerykńskiego SUVa ew. do jakiegoś muscle car. Na pewno nie do Esy.

Jak widać rozkręca się temat grzebania w RS6: Video: Audi RS6 Avant 4.0 V8 TFSI von SKN Tuning

ciekawe czy te 700ps ma bo zadnych miarodajnych wynikow z pomiarow nie ma......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ohm. Świetnie te felgi pasują do bryły RS'a.

Te co podrzucił Vario bardziej IMO będą pasować do typowego hamerykńskiego SUVa ew. do jakiegoś muscle car. Na pewno nie do Esy.

Jak widać rozkręca się temat grzebania w RS6: Video: Audi RS6 Avant 4.0 V8 TFSI von SKN Tuning

ciekawe czy te 700ps ma bo zadnych miarodajnych wynikow z pomiarow nie ma......

heheheh dobre, tam jest stage 3 i moje parametry, to ja chyba jednak mam stage 5 :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem ciekaw konfrontacji S6 C7 Szymka z RS C6 Sirreda z naszego klubu, który z tego co pamiętam ma ok 680 KM i bardzo płasko 860 Nm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ohm. Świetnie te felgi pasują do bryły RS'a.

Te co podrzucił Vario bardziej IMO będą pasować do typowego hamerykńskiego SUVa ew. do jakiegoś muscle car. Na pewno nie do Esy.

Jak widać rozkręca się temat grzebania w RS6: Video: Audi RS6 Avant 4.0 V8 TFSI von SKN Tuning

ciekawe czy te 700ps ma bo zadnych miarodajnych wynikow z pomiarow nie ma......

Jak patrze na czas 100-200 to RS bez programu ma 8 sek a tu niby 700KM i tez 8sek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem ciekaw konfrontacji S6 C7 Szymka z RS C6 Sirreda z naszego klubu, który z tego co pamiętam ma ok 680 KM i bardzo płasko 860 Nm.

:naughty:

---------- Post dopisany at 20:31 ---------- Poprzedni post napisany at 20:29 ----------

Szymek co do kol i dystansow to w S6C7 jest chyba inny rozstaw srub niz w zwyklych starych audi co :kwasny:

PS sorry za brak pl liter ale jestem za granica i nie mam dostepu do kompa z pl znakami :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem ciekaw konfrontacji S6 C7 Szymka z RS C6 Sirreda z naszego klubu, który z tego co pamiętam ma ok 680 KM i bardzo płasko 860 Nm.

:naughty:

---------- Post dopisany at 20:31 ---------- Poprzedni post napisany at 20:29 ----------

Szymek co do kol i dystansow to w S6C7 jest chyba inny rozstaw srub niz w zwyklych starych audi co :kwasny:

PS sorry za brak pl liter ale jestem za granica i nie mam dostepu do kompa z pl znakami :facepalm:

Pudło... 5x112 :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...