szymeniu Opublikowano 6 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2013 Jaki koszt modów? Wstepnie oczywiscie Około 20 k za wszystko. Największy problem oczywiście ze złamaniem sterownika ale do zrobienia jest tyle tylko że trzeba specjalny sprzęt. Ale efekty będą pozwalające przynajmniej tak twierdzi Adam
dziadek Opublikowano 6 Czerwca 2013 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Jaki koszt modów? Wstepnie oczywiscie Około 20 k za wszystko. Największy problem oczywiście ze złamaniem sterownika ale do zrobienia jest tyle tylko że trzeba specjalny sprzęt. Ale efekty będą pozwalające przynajmniej tak twierdzi Adam standardowo proszę podpytaj o mój silniczek dla przypomnienia CJEB
kuredu Opublikowano 6 Czerwca 2013 Opublikowano 6 Czerwca 2013 test jakiegoś redaktorzyny z jazdy RS6 we wtorek Pierwsza jazda: Audi RS6 Avant - Autokrata.pl nie wiem gdzie on widział ceramiczne hamulce ale niech mu tam bedzie
quadysz Opublikowano 6 Czerwca 2013 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Bo standardowo prawy pas pusty i trzeba lewym jezdzic. Nie wiem co u nas jest ze wszyscy lewym jezdza Polacy nie umieją korzystać z dwupasmówek.. a najbardziej widac to na trojpasmowkach
PABLO Opublikowano 6 Czerwca 2013 Opublikowano 6 Czerwca 2013 To jedno, a drugie że niektórzy jeżdżą lewym pasem bo nie jest tak zniszczony przez ciężarówki które jeżdżą prawym pasem
quadysz Opublikowano 6 Czerwca 2013 Opublikowano 6 Czerwca 2013 hehe to prawda, sam czasem tak robie jak mi sie nei spieszy ale zawsze jak cos sie zbliza w lusterku to sie grzecznie usuwam albo przyspieszam ---------- Post dopisany at 10:05 ---------- Poprzedni post napisany at 10:05 ---------- szymeniu, mam nadzieje ze program da sie zrobic ...bedzie
szymeniu Opublikowano 6 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2013 czyli ruszyli temat tych sterowników? Spraw wygląa tak że auta S6, 7 i 8 które nie miały aktualizacji softu po opuszczeniu salonu da się złamać i wystroic. Natomiast te po upgradzie są nie do po robienia i to samo siedzi w RS6 nowej. Była u Adama jedna i jedyne co pozostaje to nadworni tunerzy. Usłyszałem jeszcze że do modzenia ECU potrzeba specjalnego programu do Live Mapingu czyli edycji ECu w czasie rzeczywistym stąd musze poczekać aż Adam załatwi graty
ohm Opublikowano 6 Czerwca 2013 Opublikowano 6 Czerwca 2013 ''była u Adama jedna'' - masz na myśli RS6? tak szybko juz ktos dostal i pojechal wzmacniać? Pachura wczoraj zrobił nowe S8 na 635ps, ale to box ABT. Kuredu - sztuka którą testował faktycznie miała ceramikę - Galeria: Pierwsza jazda: Audi RS6 Avant (15/36) - Autokrata.pl
quadysz Opublikowano 6 Czerwca 2013 Opublikowano 6 Czerwca 2013 heh, tarcza jest zwykla stalowa, zacisk jest przystosowany do ceramiki
NYNA Opublikowano 6 Czerwca 2013 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Galeria: Pierwsza jazda: Audi RS6 Avant (15/36) - Autokrata.pl Teksty w komentarzach bezcenne:facepalm:
ohm Opublikowano 6 Czerwca 2013 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Nie zgadzam się, tarcza bazowych hamulców jest mniejsza i ma inny wzór - http://tiny.pl/hs7lb
KmK Opublikowano 6 Czerwca 2013 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Kupując nowe auto chyba lepszą opcją jest rs6 z opcją rabatu Kuredu, względem modyfikowanej s6, głównie za sprawą gwarancji. Osiągi zbliżone, nie wiem jak zawieszenie i wzmocnienia karoserii. Zakładam że S to standardowa buda z mocnym silnikiem, a RS to już szerszy pakiet. Mimo, że praktyczniejszy jest avant, to sedan zdecydowanie bardziej mi leży:kox:
quadysz Opublikowano 6 Czerwca 2013 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Nie zgadzam się, tarcza bazowych hamulców jest mniejsza i ma inny wzór - http://tiny.pl/hs7lb mozesz sie nie zgadzac zreszta, ja tez moge sie mylic:) ale wystarczy ze rozjasnisz sobie w fotoszopie czy tam gimpie to zdjecie ktore podales wczesniej i widac jak byk zwykla tarcze, zreszta kolega kuredu jezdzil i ogladal... na tym zdjeciu: http://nickscarblog.com/wp-content/uploads/2010/06/CIMG0537.jpg widac ze ceramiczne tarcze audi maja takie fajne napisiki ktorych na tym zdjeciu co podales ni ma ni emowiac o fakturze uzywanych tarcz ceramicznych... no ale nie bedziemy sie bawic w domoroslych szerlokow, przynajmniej ja nie zamierzam pozdro M.
ohm Opublikowano 6 Czerwca 2013 Opublikowano 6 Czerwca 2013 ja również pokojowo nastawiony jestem tylko oprócz Bartka było tam jeszcze kilku moich kolegów, i są w pełni przekonani, ze jezdzili wersjami z ceramiką. Może były i takie i takie.
PABLO Opublikowano 16 Czerwca 2013 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Na TVN Olivier Janiak w programie co za tydzień pokazuje co się działo na tym torze w Poznaniu a bardziej osoby które były
ohm Opublikowano 16 Czerwca 2013 Opublikowano 16 Czerwca 2013 ale temat zastygł.. jakieś wieści o modach?
turdzi Opublikowano 17 Czerwca 2013 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Kupując nowe auto chyba lepszą opcją jest rs6 z opcją rabatu Kuredu, względem modyfikowanej s6, głównie za sprawą gwarancji.Osiągi zbliżone, nie wiem jak zawieszenie i wzmocnienia karoserii. Zakładam że S to standardowa buda z mocnym silnikiem, a RS to już szerszy pakiet. Mimo, że praktyczniejszy jest avant, to sedan zdecydowanie bardziej mi leży:kox: Choc bys nie wiem co zrobił w S6 to dalej będzie tylko S plus tylko taki ze wiekszy sleeper.
Rekomendowane odpowiedzi