Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AUDI S6 C7 4.0 V8 Bi-Turbo Ibissweiss Stage IV 701 KM / 880Nm by SPORTMILE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jaki koszt modów? Wstepnie oczywiscie

Około 20 k za wszystko. Największy problem oczywiście ze złamaniem sterownika ale do zrobienia jest tyle tylko że trzeba specjalny sprzęt. Ale efekty będą pozwalające przynajmniej tak twierdzi Adam

  • Odpowiedzi 4.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Jaki koszt modów? Wstepnie oczywiscie

Około 20 k za wszystko. Największy problem oczywiście ze złamaniem sterownika ale do zrobienia jest tyle tylko że trzeba specjalny sprzęt. Ale efekty będą pozwalające przynajmniej tak twierdzi Adam

standardowo proszę podpytaj o mój silniczek :wink: dla przypomnienia CJEB

Opublikowano

czyli ruszyli temat tych sterowników?

Opublikowano
Bo standardowo prawy pas pusty i trzeba lewym jezdzic. Nie wiem co u nas jest ze wszyscy lewym jezdza

Polacy nie umieją korzystać z dwupasmówek..

a najbardziej widac to na trojpasmowkach :)

Opublikowano

To jedno, a drugie że niektórzy jeżdżą lewym pasem bo nie jest tak zniszczony przez ciężarówki które jeżdżą prawym pasem :decayed:

Opublikowano

hehe to prawda, sam czasem tak robie jak mi sie nei spieszy ale zawsze jak cos sie zbliza w lusterku to sie grzecznie usuwam albo przyspieszam :)

---------- Post dopisany at 10:05 ---------- Poprzedni post napisany at 10:05 ----------

szymeniu, mam nadzieje ze program da sie zrobic :) ...bedzie :kox:

Opublikowano
czyli ruszyli temat tych sterowników?

Spraw wygląa tak że auta S6, 7 i 8 które nie miały aktualizacji softu po opuszczeniu salonu da się złamać i wystroic. Natomiast te po upgradzie są nie do po robienia i to samo siedzi w RS6 nowej. Była u Adama jedna i jedyne co pozostaje to nadworni tunerzy. Usłyszałem jeszcze że do modzenia ECU potrzeba specjalnego programu do Live Mapingu czyli edycji ECu w czasie rzeczywistym stąd musze poczekać aż Adam załatwi graty

Opublikowano

''była u Adama jedna'' - masz na myśli RS6? tak szybko juz ktos dostal i pojechal wzmacniać? Pachura wczoraj zrobił nowe S8 na 635ps, ale to box ABT.

Kuredu - sztuka którą testował faktycznie miała ceramikę - Galeria: Pierwsza jazda: Audi RS6 Avant (15/36) - Autokrata.pl

Opublikowano

heh, tarcza jest zwykla stalowa, zacisk jest przystosowany do ceramiki :)

Opublikowano

Nie zgadzam się, tarcza bazowych hamulców jest mniejsza i ma inny wzór - http://tiny.pl/hs7lb

Opublikowano

Kupując nowe auto chyba lepszą opcją jest rs6 z opcją rabatu Kuredu, względem modyfikowanej s6, głównie za sprawą gwarancji.

Osiągi zbliżone, nie wiem jak zawieszenie i wzmocnienia karoserii.

Zakładam że S to standardowa buda z mocnym silnikiem, a RS to już szerszy pakiet.

Mimo, że praktyczniejszy jest avant, to sedan zdecydowanie bardziej mi leży:kox:

Opublikowano
Nie zgadzam się, tarcza bazowych hamulców jest mniejsza i ma inny wzór - http://tiny.pl/hs7lb

mozesz sie nie zgadzac ;) zreszta, ja tez moge sie mylic:) ale wystarczy ze rozjasnisz sobie w fotoszopie czy tam gimpie to zdjecie ktore podales wczesniej i widac jak byk zwykla tarcze, zreszta kolega kuredu jezdzil i ogladal... na tym zdjeciu: http://nickscarblog.com/wp-content/uploads/2010/06/CIMG0537.jpg widac ze ceramiczne tarcze audi maja takie fajne napisiki ktorych na tym zdjeciu co podales ni ma ;) ni emowiac o fakturze uzywanych tarcz ceramicznych...

no ale nie bedziemy sie bawic w domoroslych szerlokow, przynajmniej ja nie zamierzam ;)

pozdro

M.

Opublikowano

ja również pokojowo nastawiony jestem :decayed: tylko oprócz Bartka było tam jeszcze kilku moich kolegów, i są w pełni przekonani, ze jezdzili wersjami z ceramiką.

Może były i takie i takie.

Opublikowano

Na TVN Olivier Janiak w programie co za tydzień pokazuje co się działo na tym torze w Poznaniu a bardziej osoby które były :decayed:

Opublikowano

ale temat zastygł.. jakieś wieści o modach?

Opublikowano
Kupując nowe auto chyba lepszą opcją jest rs6 z opcją rabatu Kuredu, względem modyfikowanej s6, głównie za sprawą gwarancji.

Osiągi zbliżone, nie wiem jak zawieszenie i wzmocnienia karoserii.

Zakładam że S to standardowa buda z mocnym silnikiem, a RS to już szerszy pakiet.

Mimo, że praktyczniejszy jest avant, to sedan zdecydowanie bardziej mi leży:kox:

Choc bys nie wiem co zrobił w S6 to dalej będzie tylko S plus tylko taki ze wiekszy sleeper.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...