kicker 0 Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 Temat może trochę nie dokładny ale chodzi oto z jaką siłą naciskacie na pedał by auto zaczęło hamować, czy porównywalnie z nowymi autami, że wystarczy musnąć pedał a auto prawie dęba staje?? Ja muszę dość mocno wciskać żeby auto hamowało, kiedyś jeździłem Leonem z 2000r 1.9 TDI i tam też wystarczyło musnąć pedał i auto dęba stawało, poza tym ogólnie jakoś pedał lekko chodził. Jak się przesiadam ze służbowego Nemo 2008r w moją audice to ciągle wydaje mi się że nie mam w ogóle hamulców. Czy ten Leon ma jakąś większą siłę wspomagania? czy od 2000r była jakaś rewolucja w wspomaganiu hamowania :-)?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiekcalibra 1 Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 nie mam pojęcia jak jest z tymi hamulcami ja mam a4 z 2000r 1.9 tdi i hamulec wystarczy musnąć jeździłem passatem b5FL tdi i też hamulec na dotyk ale miałem też passata b5 97r. 1.8 i tam też hamulce działały opornie więc nie wiem od czego to zależy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicker 0 Opublikowano 7 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 No właśnie, czyżby auta z przed 2000r. miały gorsze wspomaganie..... ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 Zapowietrzone uklady hamulcowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiekcalibra 1 Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 to nie od tego bo jak miałem passata to odpowietrzałem układ cały i hamulce dalej działały dość słabo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 A mozesz opisac jak to robiles ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiekcalibra 1 Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 oddawałem na warsztat żeby to zrobili więc nie widziałem tego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 :polew::polew: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicker 0 Opublikowano 8 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 Miałem wcześniej 2x Focus 98r i było tak samo, SAAB 9-5 97r. to samo a nawet jeszcze gorzej. Czytałem na forum że tradycyjne odpowietrzanie nie odpowietrza A4 w Q ale chyba w serwisach mają do tego sprzęt... Dev, czy dasz sobie uciąć że audi A4 poniżej 2000r może mieć hamulce na muśnięcie (oczywiście wszystkie elementy to seria) ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1704 0 Opublikowano 8 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 pedał powinien byc w miarę miekki , tak zeby nie trzeba było użyć duzej siły a samochód mocno hamował.zawsze bedzie trochę słabszy niż w miare nowym. tez miałem twardy pedał jak kupiłem a4 ale wymieniłem gumki w zaciskach żeby lekko tłoczek chodził ,odpowietrzyłem i przewody od vacum do serwa i te cienkie wymieniłem i jest dobrze.miałęm przypadek że klocek stanął w jarzmie i wtedy też pedał twardy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicker 0 Opublikowano 8 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 Ja mam w miarę miękki pedał, być może układ jest zapowietrzony.. Dlaczego ma słabiej hamować niż jak w nowym? Jak 12 letnie auto kumpla ma heble jak brzytwa, strach naciskać na hamulec wszystkie elementy to seria, na dodatek mocno spracowane, klocki stare, tarcze nie biorą po całości... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1704 0 Opublikowano 8 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 konstrukcyjnie sa słabsze. i servo ,pompa hamulcowa stara troche zużyta ,tłoczki stoją w zaciskach, gumowe przewody parcieją w sroku ,puchną jezelio tarcze nie biorą po całości to jak hamulce mogą być brzytwa.Nich kolega spróbuje schamować go szybko ze 100 do zera to wszystko bedzie ogień.wiem bo miałem u siebie tak samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicker 0 Opublikowano 8 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 To ja się pytam jak to możliwe?! a jednak, Kolega z pracy ma Octavie z 2000r i też hebel jest konkret. Muszę rozgryźć ten temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
supi9 0 Opublikowano 8 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 Z mych doświadczeń wynika, że wiele zależy od klocków. Jak miałem nowe ate, podcięte fabrycznie na końcach, to hamulce przy lekkim dotknięciu były nijakie i dopiero jak mocniej się przycisnęło to stawał dęba. Teraz mam nowe klocki innej firmy bez podcięcia i hamulce są ostre od początku. Podobne obserwacje przeprowadziłem kiedyś w oplu vectra. Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eu4yaon 1 Opublikowano 8 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 ja mam nowe tarcze tył i przód razem z klockami, i hamuje tak samo jak przed wymianą.. czyli ujowo :/ musze depnąć żeby był hebel.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
..::KoNik::.. 0 Opublikowano 8 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 jam mam a4 z 98r i mam własnie heble na muśnięcie... lekko dotkniesz i żyleta... brat w mkVI z 99r tak samo... Dodam, że wczesniej tak nie było... moj mechanik wymienił mi tarcze, klocki i płyn hamulcowy.. od tego czasu rewelka... jak odebrałem auto trzeba było sie przyzwyczaić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prezes870 0 Opublikowano 8 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 Ja w mojej 94r mam tak samo na muśnięcie brzytewka ale miałem audi 80b4 92r i tam były kiepściutkie tzn trzeba było cisnąć go mocno, wymieniłem pompe hamulcową i heble brzytwa ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicker 0 Opublikowano 8 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 O Shit! to teraz oszalałem Dobra, teraz pytanie do tych co mają te brzytwy, czy jak depniecie mocniej, tzn. awaryjne hamowanie żeby kota nie rozjechać to pedał macie twardy? (lekko wciskacie i po chwili odbija ABS czy wciskacie prawie że w podłogę i i dopiero odbija :-) ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 8 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 z hamulcami audi sa dwa podstawowe dwa problemy: 1. zapowietrzony blok ABS 2. zapowietrzone tylne zaciski trzeba sie tym tylko odpowiedni zając i bedzie ok co prawda nie bedzie to kosa jak w niektórych autach ale bedzie o niebo lepiej jak sie wszystko ogarnie jak trzeba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d4widoV 1 Opublikowano 9 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2012 a blok ABS w jaki sposob sie odpowietrza? i ogolem jaki plyn hamulcowy zalac najlepiej jesli bede wymieniac, bo przed pierwszym sniegiem by bylo dobrze to zrobic :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się