Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czy ten downpipe faktycznie będzie odpowiedni ?


szwecja2007

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałem pozbyc się kata i zamontować downpipe na allegro znalazłem coś takiego pisze że pasuję do mojego silnika czyli 1.8 T AEB 1998r ale jako, że jestem jeszcze zielony w tych sprawch chciałem się upewnić czy będzie odpowiedni. Na forum wyczytałem że przy turbinie rura powinna być szersza tutaj chyba jest na całej długości taka sama będzie to miało jakieś znaczenie ? Co bedzie jeszcze potrzebne do zamontowania tego DP ? I tak wogóle to normalna cena za taki kawałek rury, bo niechciałbym za dużo przepłacić ?

Link do aukcji:

Downpipe Audi A4 A6 VW Passat 1.6 1.8T 2.0 (2691042735) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rura ma wystarczajaca srednice, na pewno nie mniejsza jak wylot z turbo, i jest na pewno ok, bedzie pasowalo wszystko, tylko zapodaj jakas srube bo sonde masz tylko jedna, wiec drugi otwor trzeba bedzie zaslepic wkrecajac jakas konkretna dobra srube

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak gwoli ścisłości to RM robi DP do 1.8t o mniejszej średnicy niż flansza przy turbo. Zaraz za flanszą jest bardzo krótka zwężka.... Polecam przyjrzeć się zdjęciom i opisowi. Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam taki DP funkiel nowka z kwasowki moge Ci sprzedac za 350 z wysylka i dorzuce Ci jeszcze uszczelke i sruby w miejsce gdzie DP laczy sie z wydechem. Sruby i uszczelka z serwisu :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po przeanalizowaniu kilku wątków stwierdziłem ze bedzie to downpipe o średnicy 2,75 czyli takiej jak za turbo dokładnie coś takiego:

1.8T Audi A4 A6 VW Passat Downpipe Testpipe B5 B6 (2674212117) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

przy okazji zobaczymy czy solidna firma,

Odnośnik do komentarza