Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] A\/ANT Brilliantblau


OficeR

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Ostatnio stałem się szczęśliwym posiadaczem Audi. Długo szukałem ale w końcu trafiło się coś blisko i po sprawdzeniu i stargowaniu ceny uznałem że się opłaca :) Kupiłem B5 1.9 TDi z Quattro 1999 r. z czego najbardziej się cieszę :banan: Trochę na "dzień dobry" muszę dołożyć bo już wkurza mnie głośne stukanie w tylnym lewym kole :kwasny: stawiam że to przegub a w najgorszym razie mechanizm różnicowy...

Wyposażenie:

-quattro :decayed:

-8 głośników

-abs + eds

-tempomat

-automatyczna klima

-2 el szyby

-6 poduszek powietrznych

-podłokietnik tył

-el lusterka

-wspomaganie

-listwy aluminiowe Audi

Plany:

Co do planów to na razie chcę doprowadzić auto do dobrego stanu abym mógł je spokojnie użytkować. Być może niedługo będzie potrzebne na długie trasy i nie będę mógł się na nim zawieść. Przed kupnem był sprawdzany w ASO i oto co wyszło do wymiany:

-wahacze dolne str lewa i górne str prawa ZROBIONE

-klocki i tarcze przednie ZROBIONE

-osłona przegubu zew str lewa (być może przez to mi tak ciągle wali :kwasny: ) ZROBIONE

-wycieki oleju z połączeń przewodów zasilających turbinę ZROBIONE

-wybierak skrzyni biegów ZROBIONE

-opony tylne i ustawienie zbieżności ZROBIONE

-chłodnica klimy do wymiany

-silniczek tylnej wycieraczki

-no i brak hokeja ;)ZROBIONE

-radio Audi Concert II + zmieniarka

-chromowane relingi

-pakiet chrom

-ściema szyb

-alu 17''

-body S4 :naughty:

-drewno wewnątrz autka

-sprzęgło (tarcza zaczęła pękać) ZROBIONE

-skrzynia (popękały podkładki i padł ten mechanizm z ostatniej części skrzyni :kwasny: ) ZROBIONE

-podpora wału z łożyskiem ZROBIONE

-kiera trójramienna granatowa

-FIS

-jakieś małe mody pod maską...

Mam nadzieję że Matka Boska Pieniężna mi w tym dopomoże i będzie o mnie dbała :D

A teraz trochę fotek :wink: :

View image: 20121009 122441

View image: 20121009 122454

View image: 20121009 122506

View image: 20121009 122524

View image: 20121009 122538

View image: 20121009 122610

View image: 20121009 122715

View image: 20121009 122752

View image: 20121009 122917

View image: 20121009 123000

View image: 20121009 123137

View image: 20121009 123401

Luty 2013

20130223_145600.jpg

20130223_145625.jpg

20130223_145638.jpg

20130223_145654.jpg

Jak na razie to by było na tyle. Z czasem będę się starał regularnie uzupełniać temat. Liczę też na porady od Was ;)

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrząc na listę to troszkę wydatków przed Tobą ale zapewne systematycznie to ogarniesz, oby jak najmniejszym kosztem - czego życzę ;).

Mała sugestia do przewodów olejowych turbo, możliwe że ktoś czyścił turbo lub temu podobne i nie wymienił uszczelek oraz za bardzo odgiął rurki stąd wyciek.

Po wszystkim posadź nieco potwora, przynajmniej 1BE.

Gratuluję wyboru AFN'ka - może to i stary kibel na VP ale przeżyje nie jedną wojnę :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie, powoli wszystko sobie ograniesz, a potem modzenie się zacznie :wink: powodzenia :thumbup1:

Gratuluję wyboru AFN'ka - może to i stary kibel na VP ale przeżyje nie jedną wojnę :wink:

najlepszy opis afn'a jaki czytałem :decayed::thumbup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cena baryłki ropy? :P

Audica jest od rana u mechanika i powoli doprowadza ją do normy :wink: jednak jak to zawsze biednemu wiatr w oczy od razu problemy, a mianowicie tuleje górne zewnętrzne wahacza tylnego. Dostępne tylko oryginały, brak zamienników. Poprzedni właściciel chyba tylko paliwo lał do baku i nic więcej :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak jest jedna rzecz ktora szybko zabije TDI,nie dajac zbytnio oznak wczesniej.

vauxhall możesz rozwinąć tą kwestię ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

popłakałem sie jak to zobaczyłem, ale w sumie dobrze prawisz,

---------- Post dopisany at 12:13 ---------- Poprzedni post napisany at 12:12 ----------

mam nadzieję że wahacze to coś porzadnego montujesz???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okazało się że wahacze są sprawne lecz tulejki to nie były od nowości raczej wymieniane. Metal tarł o metal. Na razie mechanik wymieni chyba jeszcze lewą tylną półoś bo niezbyt ciekawie wygląda a potem już tylko pozostanie mi zmiana papci na zimowe i ustawienie zbieżności :)

18" ładnie by wyglądały ale boję się trochę dziur na naszych drogach. Sądzę że 17" w zupełności mi wystarczy i koniecznie musi być to felga Avus od Audi, jedyna słuszna do B5 :naughty: Na pewno trochę w dół autko pójdzie ale na to musi przyjść czas i pieniądze niestety.

Co do dalszych planów to za bardzo nie wiem co i jak robić. Będę chciał z pewności skorzystać z waszych rad ale nie bójcie się, agro-tuningu nie będzie :grin: chce mieć ładne klasyczne auto bez przesadzonego wyglądu ale z lekkim potworem pod maską :naughty:

Pozdrawiam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okazało się że wahacze są sprawne lecz tulejki to nie były od nowości raczej wymieniane. Metal tarł o metal. Na razie mechanik wymieni chyba jeszcze lewą tylną półoś bo niezbyt ciekawie wygląda a potem już tylko pozostanie mi zmiana papci na zimowe i ustawienie zbieżności :)

18" ładnie by wyglądały ale boję się trochę dziur na naszych drogach. Sądzę że 17" w zupełności mi wystarczy i koniecznie musi być to felga Avus od Audi, jedyna słuszna do B5 :naughty: Na pewno trochę w dół autko pójdzie ale na to musi przyjść czas i pieniądze niestety.

Co do dalszych planów to za bardzo nie wiem co i jak robić. Będę chciał z pewności skorzystać z waszych rad ale nie bójcie się, agro-tuningu nie będzie :grin: chce mieć ładne klasyczne auto bez przesadzonego wyglądu ale z lekkim potworem pod maską :naughty:

Pozdrawiam ;)

lekki potwór pod maską, czyli ? 150, 200 koni? :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

150 sądzę że by wystarczyło ale wiadomo jak to jest :D apetyt rośnie w miarę jedzenia. Słyszałem i poczytałem o AFNie i chyba ma duże możliwości podkręcenia. Ale wiadomo jak się ma pieniądze to można wszystko a ja na razie złotem nie sram :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

150 sądzę że by wystarczyło ale wiadomo jak to jest :D apetyt rośnie w miarę jedzenia. Słyszałem i poczytałem o AFNie i chyba ma duże możliwości podkręcenia. Ale wiadomo jak się ma pieniądze to można wszystko a ja na razie złotem nie sram :P

ma duże możliwości, ale też musisz mieć $$$. jeśli chcesz w granicach 150 to wtryski + program, ale jak chcesz granice 200 to zaczynają się jajca, nie startuj do tematu bez 10 tysi w kieszeni :wink:

---------- Post dopisany at 13:13 ---------- Poprzedni post napisany at 13:11 ----------

http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/all-tdi-podniesie-mocy-1-9-vp-pd-koszty-czesci-efekty-218213/

tu masz świetnie wszystko przedstawione przez forumowego Guru w kwestii B5 :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Kudalty i Junior ;) Na pewno skorzystam z tych tematów ale dopiero jak autko będzie już w pełni sprawne. Na razie musi jeździć :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Audiczka dziś została wypucowana i błyszczy się jak psu... :decayed: będę musiał za jakiś czas zakupić trochę rzeczy pielęgnacyjnych.

Mam też mały problem z radiem. Mam Chorusa I i coś źle mi pokrętło działa, a mianowicie czasami podczas kręcenia tym szajsem czasem rozwali się na cały regulator aż wystraszyć się można :P możecie coś na to poradzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...