Skocz do zawartości
IGNOROWANY

00550 - Start of Injection Regulation


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

dzis zapalil mi sie tak blad wie ktos co to?

VAG-COM Version: Release 311.2-N

1o9lo0m-n6r12p-o9ko4x-kkjahh-568f

Control Module Part Number: 8E0 907 401 D

Component and/or Version: 2.5L V6 TDI G000SG 0007

Software Coding: 02015

Work Shop Code: WSC 63251

Additional Info: 00005059 130 106LC150_1.V79268198284

Additional Info: 00005059 130 106LC150_1.V79268198284

00550 - Start of Injection Regulation

27-00 - Implausible Signal

Opublikowano

umnie moze to byc przez bak bo mam jaja w baku..przytkladowo mam rezerwe doleje 16litrow i mam caly bak przez pare dni ktory powoli opada..ale niewiem co sprawdzic ? bo podejrzewam powietrze w baku..

Opublikowano

Zrob logi statyczne - 001, 004 oraz 004 Basic Settings... na max. nagrzanym silniku....

Opublikowano

ok jutro wstawie..

---------- Post dopisany 11-10-2012 at 13:00 ---------- Poprzedni post napisany 10-10-2012 at 18:49 ----------

Zrob logi statyczne - 001, 004 oraz 004 Basic Settings... na max. nagrzanym silniku....

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004,004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

temperatura sielnika ta co jest to max bo mam zwalony termostat..

Opublikowano

No to jak masz uwalony termostat to... trudno się dziwic ze komputer nie wie jak ma ustawic kąt wtrysku.

Zrob screen shota okna VAGa grupy 004 Basic Settings wtedy kiedy nastawnik ustawi się na LATE....i pokaz...

Opublikowano
No to jak masz uwalony termostat to... trudno się dziwic ze komputer nie wie jak ma ustawic kąt wtrysku.

Zrob screen shota okna VAGa grupy 004 Basic Settings wtedy kiedy nastawnik ustawi się na LATE....i pokaz...

dobra zrobie:) ..ale ogolem to mam problemu z bakiem ..przyklad mam 10litrow w baku:d dolewam 16scie i mam caly bak:d:) ..tak samo jak w korku staje to szybko poziom paliwa samoczynnie opada razem z wskaznikiem na przewodach paliwowcyh widac bable..i odbija mi pistolet na stacji..i niewiem ale na rosstechu sprawdzalem adaptacje i punkty te 29.30 mi sie nie zgadzaja bo na rosstechu powinno cos tam byc umnie jest eror..i tylko :) a chialbym sie dowiedziec jak spradzic 2 plywaki w baku..vagiem..bo widze tylko jedna..;/..a mam quattro..

---------- Post dopisany 12-10-2012 at 10:20 ---------- Poprzedni post napisany 11-10-2012 at 18:53 ----------

No to jak masz uwalony termostat to... trudno się dziwic ze komputer nie wie jak ma ustawic kąt wtrysku.

Zrob screen shota okna VAGa grupy 004 Basic Settings wtedy kiedy nastawnik ustawi się na LATE....i pokaz...

screen:)

15941252.png[/img]

84014303.png[/img]

Opublikowano

w 2 minuty namierzysz informacje, ze w przypadku silnika 2.5v6tdi kat wtrysku ma byc tak ustawiony zeby w 004BS "na late" byla wartosc w przedziale 0-4 ATDC (stare vgcomy bez podzialu ATDC/BTDC: 0 do -4)

Nie wiem czy termostat jest uwalony bo przeciez moze czujnik temp moze byc zly ale zakladam, ze "dasz rade" (jezeli to termostat) zatkac chlodnice tektura i rozgrzac auto

wspomniany blad moze wystapic ze wzgledu na zle ustawiony kat wtrysku a moze wynikac np z uwalonego wtrysku sterujacego... zaczynasz od weryfikacji kata wtrysku bo to zrobisz samemu "pod blokiem" nawet

dlaczego masz "zle" (zakladam, ze dla BS nie ma wiekszego znaczenia czy temp to 70 czy 90) mam tutaj opisane

- [TDI VP] Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku • .: AUDI KLUB POLSKA :. •

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...