DraKio Opublikowano 10 Października 2012 Opublikowano 10 Października 2012 siema mam problem z moim audi , nie jedzie jak powienien, auto zbiera sie ze masakra ! wymienilem wszystkie węże w silniku i zobaczylem ze ta sztanga przy turbinie nie chodzi ! nie rusza sie jak ręką jej pomagam , co jest przyczyną i czy to zle? ! i jeszcze jedno , bo rozebraniu filtra jak jest ten wlot z filtra do turbo to znajduje sie tam olej tak ma byc ?
hornet Opublikowano 10 Października 2012 Opublikowano 10 Października 2012 Kierownice stanęły a tubo puściło olej. Turbawa do wywalenia... było opisywane na forum
DraKio Opublikowano 10 Października 2012 Autor Opublikowano 10 Października 2012 podaj link sobie poczytam bo nic nie znalazlem
damian81Z Opublikowano 10 Października 2012 Opublikowano 10 Października 2012 Kierownice stanęły a tubo puściło olej. Turbawa do wywalenia... było opisywane na forum ale AHU ma zwykła turbine bez kierownic
hornet Opublikowano 11 Października 2012 Opublikowano 11 Października 2012 Kierownice stanęły a tubo puściło olej. Turbawa do wywalenia... było opisywane na forum ale AHU ma zwykła turbine bez kierownic Zwracam honor... pomyliłem z AHF:facepalm:
DraKio Opublikowano 11 Października 2012 Autor Opublikowano 11 Października 2012 ponowie to co z moją turbina? jak to w koncu ma byc?
hornet Opublikowano 11 Października 2012 Opublikowano 11 Października 2012 Pewnie zatarta przysłona w turbinie. Masz możliwość podpięcia do kompa ?? Przydałyby się logi......
Duch^ Opublikowano 11 Października 2012 Opublikowano 11 Października 2012 To jest internet bez logów możemy Tobie powidzieć co pokoleji masz wymieniać zacznijmy od n75 + przewody ciśnieniowe od niego wychodzące
damian81Z Opublikowano 11 Października 2012 Opublikowano 11 Października 2012 dokładnie kolego zrob logi wklej w dziale diagnostyka,i tam bedzie problem rozpracowany
DraKio Opublikowano 13 Października 2012 Autor Opublikowano 13 Października 2012 koledzy moj zawor n75 jest nie sprawny i to jest przyczyną , zamawiam nowy zawór i autko musi smigać pozdro !
jarecki91 Opublikowano 27 Lutego 2013 Opublikowano 27 Lutego 2013 ja tez sie podpisze pod tym mam silniczek ahu 90 km 97R 275 TYS operacje jakie jej zrobilem sa takie wszystkie wezyki podcisnienia czyszczenie turbo a autko jak nie jechalo tak nie jedzie kompletny mul a nie chce kupowac nic metoda chybil-trafil... wiec jak spradziles ze to siedzi ten n75 pozdro...
hornet Opublikowano 27 Lutego 2013 Opublikowano 27 Lutego 2013 ja tez sie podpisze pod tym mam silniczek ahu 90 km 97R 275 TYS operacje jakie jej zrobilem sa takie wszystkie wezyki podcisnienia czyszczenie turbo a autko jak nie jechalo tak nie jedzie kompletny mul a nie chce kupowac nic metoda chybil-trafil... wiec jak spradziles ze to siedzi ten n75 pozdro... podmień jak masz z kim
Bartollo Opublikowano 28 Lutego 2013 Opublikowano 28 Lutego 2013 koledzy moj zawor n75 jest nie sprawny i to jest przyczyną , zamawiam nowy zawór i autko musi smigać pozdro ! Kolego szkoda kasy zregeneruj go mi to zajeło 20 min opis jest na forum A ile znajomemu kasy zaoszczędziłem przez to
McCoob Opublikowano 28 Lutego 2013 Opublikowano 28 Lutego 2013 Ludzie, zainwestujcie 70 zł w interfejs i wiele to zaoszczędzi zachodu z szukaniem usterek...
Lukasz_N Opublikowano 28 Lutego 2013 Opublikowano 28 Lutego 2013 Pewnie zatarta przysłona w turbinie. Masz możliwość podpięcia do kompa ?? Przydałyby się logi...... Jeszcze nie widzialem zatartej klapy WG. Prędzej olej w gruszce albo N75 co się potwierdziło. A jesli chodzi o zmienna geometrii i Audi 90KM to raczej AHH niż AHF
lukasz1813 Opublikowano 1 Marca 2013 Opublikowano 1 Marca 2013 Miałem taki sam objaw w AJM. Zapieczone kierownice w turbince, wyczyściłem turbinę, wymiana wężyków podciśnienia na nowe + nowy zawór N75 + do tego sprawdzenie na VAGU i autko śmiga Pozdrawiam
Lukasz_N Opublikowano 2 Marca 2013 Opublikowano 2 Marca 2013 AHU nie ma kierownic tylko zawor WG. Czytaj watek, zanim cos napiszesz.
jarecki91 Opublikowano 3 Marca 2013 Opublikowano 3 Marca 2013 ja tez sie podpisze pod tym mam silniczek ahu 90 km 97R 275 TYS operacje jakie jej zrobilem sa takie wszystkie wezyki podcisnienia czyszczenie turbo a autko jak nie jechalo tak nie jedzie kompletny mul a nie chce kupowac nic metoda chybil-trafil... wiec jak spradziles ze to siedzi ten n75 pozdro... podmień jak masz z kim podmienialem i nic... ale dzisiaj podpiolem vaga i pokazywalo mi ten zaworek wiec chcialem go zregenerowac ale rzucila mi sie w oczy dziorka w gumie i patrze kabelki urwane a ze nie bylo jak juz tego zregenerowac wiec zalozylem dwie samiczki i dalej ze cos nie tak:/ ale odpalilem autko z wyciagnietym zaworkiem (podpieta kostka) przedmuchalem go wyrzucil troszke oleju i odzyskala jada... kupilem autrko z zepsutym turbo a wymienilem werzyki i dwie samiczki do n75:grin: dzieki za info
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się