maxus24 Opublikowano 11 Października 2012 Opublikowano 11 Października 2012 witam czytalem ze sterownik( stag 300) nielubi wilgoci a ja mam go obok akumulatora przy podszybiu , wiec w niezbyt sprzyjajacych warunkach jest, czy ma ktos jakos to zabezpieczone przed wilgocia ,czy warto go jakos oslonic ?
darko Opublikowano 11 Października 2012 Opublikowano 11 Października 2012 Obudowa sterownika jest szczelna,ważne żeby wtyczka przyłączeniowa wchodziła od dołu.W Audi jest to miejsce najbardziej popularne do montażu sterownika.Osłaniając go na pewno mu nie zaszkodzisz.
maxus24 Opublikowano 11 Października 2012 Autor Opublikowano 11 Października 2012 no mysle tylko czym ,folia odpada bo sie para skrapla moze styropianem ? a czym zaizolowac reduktor na zime zeby sie szybciej nagrzewal ?
darko Opublikowano 11 Października 2012 Opublikowano 11 Października 2012 Kolego kiedyś,gdzieś ktoś pisał o ociepleniu reduktora nawet o jakichś grzałkach do wody ale po co.Jeśli Masz sprawny układ chłodzący to kwestia 2-3 minut i reduktor jest ciepły zależy też jaką Masz temp. przełączania.Miejsce na reduktor w Audi to pod zbiorniczkiem płynu chłodzącego a temp.przełączania 30 stopni i wszystko powinno być ok. Wiadomo zimą czas troszeczkę się wydłuży.
maxus24 Opublikowano 11 Października 2012 Autor Opublikowano 11 Października 2012 Kolego kiedyś,gdzieś ktoś pisał o ociepleniu reduktora nawet o jakichś grzałkach do wody ale po co.Jeśli Masz sprawny układ chłodzący to kwestia 2-3 minut i reduktor jest ciepły zależy też jaką Masz temp. przełączania.Miejsce na reduktor w Audi to pod zbiorniczkiem płynu chłodzącego a temp.przełączania 30 stopni i wszystko powinno być ok.Wiadomo zimą czas troszeczkę się wydłuży. no ja rozumie ale jestem takiego zdania ze ja cos jest dobre to czemu by nie mialo byc jeszcze lepsze i dlatego chce to usprawic jeszcze ,lubie dlubac przy samochodzie w wolnych chwilach tylko czy sie nieprzegrzeje cos zbytnio w reduktorze ?
darko Opublikowano 11 Października 2012 Opublikowano 11 Października 2012 Kolego tylko bez urazy,takie samoróby mogą przynieść nieraz odwrotny efekt.Nie mówię akurat o Tobie nie zawsze opłaca się poprawiać konstruktorów.Jeśli chodzi o reduktor nic nie powinno się stać raczej nie zaszkodzisz.
maxus24 Opublikowano 11 Października 2012 Autor Opublikowano 11 Października 2012 a moze ktos doradzic jaki reduktor lepszy do 2,0 ALT 130 km zavoli zeta n czy ac r01 ? a moze jeszcze jakis inny?
darko Opublikowano 11 Października 2012 Opublikowano 11 Października 2012 Obydwa są dobre,wybór należy do Ciebie.
maxus24 Opublikowano 12 Października 2012 Autor Opublikowano 12 Października 2012 czytalem ze rozne reduktory maja rozne czasy nagrzewania sie i wtedy roznie przelacza na gaz ,jaki reduktor sie najszybciej nagrzewa zeby szybciej sie przelaczalo na gaz ?
Bishkopt Opublikowano 12 Października 2012 Opublikowano 12 Października 2012 Ja mam u siebie Zavolaka i nie narzekam, jest OK.
maxus24 Opublikowano 12 Października 2012 Autor Opublikowano 12 Października 2012 mam jeszcze jedno pytanie czy czerwone hany nadaja sie do 130 konnego silnika czy lepiej zielone ?
alik16 Opublikowano 23 Października 2012 Opublikowano 23 Października 2012 moj znajomy smiga na 1.8 130 km to na hanach zielonych i ac 01 i auto bardzo dobrze sie sprawuje ..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się